Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، حسن روحانی در جلسه هیئت دولت، با اشاره به اینکه روز قدس امسال در مناطقی که سفید نام گرفته اند و نماز جمعه بر پا می‌شود، برگزار خواهد شد، افزود: مردم در مراسم نماز جمعه، ندای مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان می‌رسانند.

رئیس جمهور تصریح کرد: روز قدس برای افرادی که در مناطق غیر سفید هستند، از طریق فضای مجازی یا فضای حقیقی و در چارچوبی که امکانپذیر است، انجام خواهد شد و ما این هدف اصلی خود را در هیچ شرایطی از یاد نمی‌بریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روحانی گفت: ما همیشه با ستمگران در ستیز هستیم و همیشه حامی مظلومین عالم خواهیم بود.

وی افزود: یکی از ستون‌های اساسی انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران، همین است که در مقابل ستمگران بایستیم و به حمایت مظلومان به پاخیزیم.

رئیس جمهور ادامه داد: مردم عزیز فلسطین بیش از ۷۰ سال است که از خانه و کاشانه خود آواره شده اند و خانه‌های آن‌ها ویران شده است و هر روز به آن‌ها توسط ستمگران ستم روا می‌شود.

روحانی گفت: همیشه قدرت‌های استکباری جهانی به ویژه در راس آن‌ها آمریکا، حامی ظالمین، صهیونیست‌ها و نژادپرستی و آپارتاید بودند و علیه مظلومین تلاش کردند.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه این باور ماست که در نهایت حق برابر باطل پیروز خواهد شد، تصریح کرد: درست است که فشار‌های زیادی بر مردم فلسطین وارد می‌شود و هر روز آمریکا توطئه جدید علیه مسلمانان و مردم فلسطین طراحی می‌کند، اما درعین حال اراده پولادین مردم فلسطین، استقامت و ایستادگی آن‌ها ادامه خواهد یافت و این راه دیر یا زود به پیروزی نهایی خواهد رسید.

رئیس جمهور تصریح کرد: ما این روز را بسیار گرامی می‌داریم و از فلسفه‌های روز قدس این است روز قدس فراموش نخواهد شد، قدس در اشغال ستمگران باقی نخواهد ماند، سرزمین فلسطین روزی آزاد خواهد شد و ما به هیچ عنوان این ظلم و ستم و تجاوز را نمی‌پذیریم و بر نمی‌تابیم.

روحانی ادامه داد: امروز هم این ندا ادامه دارد به آن شکلی که امکانپذیر است، روز مهم قدس را گرامی خواهیم داشت.

رئیس جمهور از آگاهی و مسئولیت پذیری مردم برای مشارکت در مقابله با بیماری کرونا و کمک به نیازمندان قدردانی کرد.

روحانی گفت: امسال در ماه مبارک رمضان به ویژه در شب‌های قدر، شاهد راز و نیاز مردم و حضور معنوی و فعال آنان در مساجد و محافل بودیم و مردم عزیز با شرایط جدید بهداشتی در مساجد و نیز در منازل با خداوند تبارک و تعالی مناجات داشتند و برای شفای همه مریض‌ها دعا کردند.

رئیس جمهور افزود: دعای ما در ماه مبارک رمضان و همیشه، دعای عمومی است تا هرکه و در هرکجا بیمار است خداوند به او شفا دهد.

357 / 357 حسن روحانی روز قدس فلسطین

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: حسن روحانی روز قدس فلسطین مردم فلسطین رئیس جمهور خواهد شد روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۶۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گاف جدید و خنده‌دار بایدن درباره اسرائیل | تمسخر رئیس‌جمهور آمریکا در شبکه‌های اجتماعی

به گزارش همشهری آنلاین، جزف بایدن رئیس‌جمهور ۸۱ ساله آمریکا امروز (پنجشنبه) در مصاحبه با رسانه آمریکایی نکست‌استار با اشتباه گرفتن «رفح» در نوار غزه، جایی که آوارگان فلسطینی به آنجا پناه برده‌اند، با «حیفا»، شهری در فلسطین اشغالی، عنوان کرد «من به اسرائیلی‌ها گفته‌ام که به حیفا حمله نکنید.»

این جمله در ادامه صحبت‌های بایدن در خصوص طرحش برای بازگرداندن رای طرفداران فلسطین در انتخابات آینده آمریکا بود.

او گفته بود «اولا من با آنها ملاقات کردم. دوما این مسئله را روشن کردم که باید مقدار غذا، آب و کمک‌های بهداشتی را که وارد غزه می‌شود، افزایش دهیم. و من صراحتا به اسرائیلی‌ها گفتم که به [حیفا]! حمله نکنید.»

کاربران شبکه‌های اجتماعی با بازنشر این فیلم در حال تمسخر بایدن رئیس‌جمهور آمریکا هستند.‌

ویدئوی این گاف را در ادامه ببینید:

کد خبر 845370 منبع: فارس برچسب‌ها خبر ویژه اسرائیل ایالات متحده آمریکا جوزف بایدن

دیگر خبرها

  • رییس قوه قضاییه: ما نمی‌خواهیم هر فردِ کم توجه به قوانین در کف خیابان را کیفر کنیم
  • رئیس‌جمهور: اگر اسرائیل خطا ‌کند پاسخی خواهیم داد که ‌پشیمان ‌شوند
  • در قضیه عفاف و حجاب نمی‌خواهیم هر فردِ کم توجه به قوانین را کیفر کنیم
  • با ایمان به شعار ما می‌توانیم بر همه مشکلات غلبه خواهیم کرد/ دشمن می‌خواهد با شبهات علمی و شهوت عملی، ایمان و امید جوانان را هدف قرار دهد
  • اژه‌ای: در قضیه حجاب نمی‌خواهیم هر فردِ کم توجه به قوانین را کیفر کنیم
  • قضیه حجاب نمی‌خواهیم هر فردِ کم توجه به قوانین را کیفر کنیم
  • در قضیه حجاب نمی‌خواهیم هر فردِ کم توجه به قوانین را کیفر کنیم
  • گاف جدید و خنده‌دار بایدن درباره اسرائیل | تمسخر رئیس‌جمهور آمریکا در شبکه‌های اجتماعی
  • آقای احمدی نژاد! اسرائیل، کشور است؟ /ناگفته هایی درباره واکنش معنادار رئیس جمهور پیشین به حمله موشکی سپاه
  • قاطعانه اعلام می‌کنیم هر گونه اقدام علیه منافع ایران را سهمگین‌تر از قبل پاسخ خواهیم داد