Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@13:50:40 GMT

دورنمای سود شرکتی در اروپا بدتر می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۱۶۸۸۰

دورنمای سود شرکتی در اروپا بدتر می‌شود

شرکتهایی که در لیست شاخص پن یوروپین استاکس۶۰۰ اروپا قرار دارند احتمالاً ۴۸.۴ درصد کاهش درآمد در سه ماهه دوم سال جاری میلادی خواهند داشت. ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴ اقتصادی اقتصاد جهان نظرات - اخبار اقتصادی -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، علیرغم بازگشایی تدریجی اقتصادها در سراسر دنیا پس از تعطیلیهایی که به خاطر مهار گسترش ویروس کرونا اعمال شده بود، انتظار میرود سود شرکتی در اروپا در سه‌ماهه‌ دوم و سوم سال جاری میلادی پایینتر بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 شرکتهایی که در لیست شاخص پن یوروپین استاکس600 قرار دارند احتمالاً 48.4 درصد کاهش درآمد در سه ماهه دوم سال جاری میلادی خواهند داشت. این در حالی است که هفته گذشته این رقم 46.7 درصد پیشبینی شده بود.

 تحلیلگران انتظار دارند درآمد این شرکتها در سه ماهه سوم سال جاری میلادی 35.3 درصد کاهش یابد در حالی که هفته قبل 35.1 درصد پیش‌بینی شده بود.

افزایش شاخص بورس اروپا همزمان با کاهش محدودیت‌های قرنطینهپیش‌بینی اتحادیه اروپا برای بدترین شوک اقتصادی از دهه 1930

 تحلیلگران عقیده دارند روند بهبودی از بحران فعلی تدریجی خواهد بود و اقتصاد اروپا قبل از نیمه اول 2021 به شرایط طبیعی باز نخواهد گشت.

 انتظار می‌رود درآمد شرکتهای استاک600 در سه ماهه پایانی 2020، 16.5 درصد کاهش یابد و بعد در دو فصل اول سال آینده میلادی به ترتیب 27.2 و 53.1 درصد بهبود یابد.

  قبل از همه گیری ویروس کرونا، تحلیلگران انتظار داشتند 2020 پایان رکود شرکتی در اروپا باشد که طی 2019 ادامه داشت.

 انتهای پیام/115

R7586/P/S78,7,85/CT10

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سال جاری میلادی سه ماهه درصد کاهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۶۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«کاهش نرخ تولد» در کره جنوبی رکورد زد

داده‌های یک مطالعه آماری که امروز (چهارشنبه) منتشر شد نشان‌ می‌دهد تعداد نوزادان متولد شده در کره جنوبی برای اولین بار در فوریه سال جاری میلادی (۲۰۲۴) به کمتر از ۲۰ هزار مورد رسیده است.

به گزارش ایسنا، کره جنوبی در حال حاضر با بحران‌هایی مانند پیری سریع و نرخ زاد و ولد بسیار پایین دست و پنجه نرم می‌کند.

بر اساس داده های گردآوری شده، مجموعا ۱۹ هزار و ۳۶۲ نوزاد در فوریه ۲۰۲۴ به دنیا آمدند که نسبت به سال قبل ۳.۳ درصد کاهش داشته است.

این پایین‌ترین رقم در ماه فوریه از زمانی است که آژانس آمار کره جنوبی شروع به جمع‌آوری داده‌های مرتبط در سال ۱۹۸۱ میلادی کرد.

از نظر آمار تولد نوزادان در ماه فوریه در این کشور، تعداد نوزادان برای اولین بار در سال ۲۰۱۸ به زیر ۳۰ هزار تن رسید و تا سال گذشته در حدود ۲۰ هزار نوزاد باقی مانده بود.

به گزارش روزنامه «کره تایمز»، همچنین تعداد مرگ و میرها در کره جنوبی با افزایش ۹.۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به ۲۹ هزار و ۹۷۷ نفر در ماه فوریه امسال رسید که بزرگترین رقم در این ماه است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رشد قابل توجه صنعت فیلم عربستان
  • سقوط شدید فروش گوشی‌های اپل در چین
  • سود شرکت ایلان ماسک نصف شد
  • ضرر ۳۵۵ میلیون دلاری بوئینگ
  • «کاهش نرخ تولد» در کره جنوبی رکورد زد
  • قیمت نقره و فلزات گران‌بها امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بورل اوضاع غزه بدتر از ویرانه‌های آلمان در جنگ جهانی
  • چه بر سر طبقه متوسط آمد؟
  • درآمد میلیارد دلاری مغولستان از گردشگری
  • فشار شدید هزینه مسکن بر خانوارهای کم‌درآمد اروپایی