Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@13:25:54 GMT

تشدید نظارت بر شرکت‌های مسافربری استان کرمان

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۱۷۶۴۱

تشدید نظارت بر شرکت‌های مسافربری استان کرمان

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان از آغاز سفر‌های جاده‌ای بعد از عیدفطر و تشدید نظارت بر شرکت‌های مسافربری استان کرمان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ مهدی صیفوری، در نشست هماهنگی این اداره کل با رئیس پلیس راه استان و مسئولین انجمن‌های صنفی، رانندگان و شرکت‌های حمل ونقل استان گفت: همزمان با فرارسیدن ایام تعطیلات عید سعید فطر و احتمال افزایش سفر‌های جاده‌ای بوسیله ناوگان عمومی حمل ونقل جاده‌ای اعم از اتوبوس و سواری کرایه بین شهری بویژه در مبادی و مقاصد درون استانی و نظارت بر شرکت‌ها و ناوگان به منظور پیشگیری از شیوع کرونا و کنترل فنی نیز تشدید خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: همزمان با آغاز سفر‌های تابستانی نیز نظارت بر عملکرد شرکت‌های حمل ونقل و رانندگان تشدید خواهد شد و چنانچه از طرف رانندگان یا شرکت‌ها تخلفی صورت بگیرد در اسرع وقت به کمیسیون‌های فوق العاده ماده ۱۲ و ۱۱ معرفی خواهند شد.

صیفوری افزود: برنامه ریزی در زمینه تشدید نظارت بر عملکرد مدیران فنی شرکت‌ها وموسسات مسافربری با هماهنگی دفاتر نظارت پایانه مسافر انجام می‌شود و شرکت‌ها موظفند کلیه ناوگان خود را قبل از حرکت مورد بازدید فنی قرار داده و علاوه بر این تجهیز تمامی اتوبوس‌ها و سواری کرایه‌های بین شهری به لوازم بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده الزامی است.

او تصریح کرد: با توجه به افزایش بیماری کرونا در روز‌های اخیر تاکید بر این است که مردم حتی الامکان از سفر‌های غیرضروری پرهیز کنند.

صیفوری اظهار کرد: کلیه شرکت‌های حمل ونقل مسافر استان موظفند به صورت شبانه روز مانیتورینگ سیستم سپهتن خود راکنترل کنندو مسافران نیز بایستی در محیط داخل اتوبوس از ماسک و دستکش استفاده کنند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان افزود: توزیع غذای گرم در طول سفر ممنوع شده است و تغذیه بایستی به صورت خشک و بسته بندی همراه با ماسک، دستکش یکبار مصرف و دستمال مرطوب میان مسافران توزیع شود.

او گفت: بهتر است مسافران اقلام بهداشتی حفاظت شخصی به همراه داشته باشند و چنانچه قصور یا کوتاهی از سوی رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل مشاهده شد، می‌توانند مراتب را از طریق سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۳۴۱ به این اداره کل اطلاع داده و یا به دفتر نظارت راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان در طبقه همکف پایانه مسافربری آدینه کرمان مراجعه کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: راهداری شرکت های حمل نقل جاده ای حمل و نقل حمل ونقل اداره کل شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۷۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۴۶ درصدی جابه‌جایی مسافر از طریق پایانه‌های مرزی سیستان و بلوچستان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان از جابه‌جایی ۹۱۵ هزار و ۷۶۲ نفر مسافر از طریق پایانه‌های مرزی میلک و میرجاوه در شمال این استان خبر داد که این میزان رشد ۴۶ درصدی را نسبت به سال قبل از آن نشان می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان، ایوب کُرد اظهار کرد: ۹۱۵ هزار و ۷۶۲ نفر مسافر در سال ۱۴۰۲ از طریق پایانه‌های مرزی شمال این استان جابه‌جا شدند.

وی افزود: از این تعداد جابه‌جایی مسافر ۴۶۴ هزار و ۴۹۶ نفر از پایانه مرزی میلک و ۴۵۱ هزار و ۲۶۶ نفر نیز از طریق پایانه مرزی میرجاوه تردد انجام دادند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این مدت نزدیک به دو هزار اتوبوس و بیش از ۳۷ هزار دستگاه سواری کار جابه‌جایی مسافران را از طریق پایانه‌های مرزی میلک و میرجاوه انجام دادند.

به گزارش ایمنا، پایانه مرزی میرجاوه مهم‌ترین گذرگاه مرزی بین ایران و پاکستان است که در ۱۲ کیلومتری شهرستان میرجاوه و مجاورت شهرک تفتان پاکستان و پایانه مرزی میلک نیز از گذرگاه‌های مهم مرزی بین ایران و افغانستان است که در محدوده شهرستان هیرمند در مجاورت رودخانه مرزی و در نزدیکی مرکز ولایت نیمروز افغانستان قرار گرفته است.

کد خبر 746552

دیگر خبرها

  • رشد ۳۱ درصدی جابه جایی مسافر با کمک ناوگان مسافربری جاده‌ای کرمان  
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان
  • تشدید نظارت‌ها بر بازار ادامه دارد
  • جابه‌جایی ۹ میلیون تن کالا توسط ناوگان باری کردستان
  • کسب رتبه اول توسط مرکز مدیریت راه های استان یزد در ارزیابی عملکرد
  • رکود جدید در حمل ونقل ترانزیت جاده‌ای ثبت شد
  • افزایش ۴۶ درصدی جابه‌جایی مسافر از طریق پایانه‌های مرزی سیستان و بلوچستان
  • نظارت‌ بر نانوایی‌های زابل تشدید شود
  • آغاز طرح تشدید نظارت بر عرضه کالا‌های اساسی در لرستان
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالاهای اساسی در لرستان