Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه شهرستان کهگیلویه گفت: با توجه به شرایط موجود امکان اقامه نماز عید فطر به صورت اجتماع در ورزشگاه مقدور نیست اما در همه مساجد برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در نشست شورای سلامت شهرستان اظهار داشت: وضعیت بهداشت عمومی و محیط در شهر دهدشت مطلوب نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه شهرستان کهگیلویه(دهدشت)تصریح کرد: به نظر می‌رسد با پرداختن به کرونا طی این مدت موضوع بهداشت عمومی و‌ بهداشت محیط به فراموشس سپرده شده است.

وی با اشاره به تاکید دین اسلام بر رعایت بهداشت و‌ حفظ سلامت، گفت: مسئله بهداشت شهر می‌تواند بهتر باشد.

وحدانی‌فر با بیان اینکه شهرداری می‌بایست در نظافت جداول، پارک‌ها و خیابان‌ها اهتمام داشته باشد، گفت: عدم رعایت بهداشت خطراتی به همراه دارد که شاید کمتر از خطر کرونا نباشد.

وی، اضافه کرد: شاید علتش این است شورای سلامت صرفا به کرونا مشغول شده و به مباحث دیگر ورود پیدا نمی‌کند.

وحدانی‌فر در خصوص برگزاری نماز عید فطر در دهدشت گفت: نماز عید فطر در همه مساجد با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: نماز در ورزشگاه و‌ اجتماع عمومی نخواهیم داشت.

وحدانی‌فر وضعیت استان‌های همجوار را متذکر شد و با بیان اینکه این شرایط نگرانی‌هایی برای شهرستان ما دارد، گفت: رسانه‌ها، سازمان‌های مردم نهاد و بسیج برای آگاهی بخشی مردم همکاری داشته باشند تا از تعطیلات عید عبور کنیم.

وی اضافه کرد: رعایت بهداشت و‌ همکاری برای مقابله با کرونا امر به معروف است.

انتهای پیام/82016

منبع: فارس

کلیدواژه: کوید۱۹ کهگیلویه امام جمعه کهگیلویه فارس نماز عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۷۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گستردن سفره‌های افطاری علوی در شهرستان مرند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی امام جمعه مرند از پهن کردن سفره‌های افطاری علوی در پنج نقطه این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام نعمت زاده در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان، امسال نیز همانند سال‌های قبل در ۲ امامزاده و ۳ مسجد شهرستان مرند، سفره‌های افطاری علوی گسترده می‌شود.

وی ضمن اشاره به ساده بودن سفره‌های افطاری تاکید کرد: هدف از این کار، احیای نماز اول وقت و عمل کردن به سنت پیامبر و اهل بیت علیهم السلام در جهت اطعام روزه داران است.

امام جمعه مرند ادامه داد: هزینه این سفره‌ها توسط خیرین و ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان مرند تامین می‌شود.

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت حجت الاسلام و المسلمین میردامادی
  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله طباطبایی
  • برپایی مراسم احیاء شب‌های قدر در ۴ هزار نقطه استان کرمان
  • برگزاری مراسم شب قدر در ۶۸ مکان محوری خراسان شمالی
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • نمایشگاه عفاف‌و حجاب در موزه زاهدان افتتاح شد
  • پیکر شهید «بهروز واحدی» جمعه در کرج تشییع و تدفین می‌شود
  • لزوم رعایت تعرفه‌های پزشکی کردستان در انجام اعمال جراحی
  • ماه مهمانی خدا و تلاوت قرآن در مساجد استان همدان
  • گستردن سفره‌های افطاری علوی در شهرستان مرند