Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@07:32:21 GMT

اسکیت پتانسیل المپیکی شدن دارد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۱۷۷۹۴

اسکیت پتانسیل المپیکی شدن دارد

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: اسکیت ظرفیت المپیکی شدن را دارد.

به گزارش ایمنا و به نقل از فدراسیون اسکیت، مریم وفاخواه نایب رئیس فدراسیون اسکیت با مهین فرهادی زاد معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان دیدار کرد.

در این نشست که با حضور موسوی مدیرکل توسعه ورزش حوزه دفتر بانوان وزارت ورزش همراه بود، وفاخواه گزارش مبسوطی از عملکرد فدراسیون اسکیت در حوزه بانوان در بخش‌های قهرمانی، همگانی، آموزش و مسابقات در سال ۹۸ و همچنین اهم فعالیت‌های انجام شده این فدراسیون در زمان بحران شیوع بیماری کرونا تاکنون و برنامه‌های عملیاتی آینده آن را ارائه نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهادی زاد ضمن تقدیر و تشکر از برنامه‌های انجام شده این فدراسیون در زمان شیوع بیماری کرونا در سطح هیئت‌های ورزشی استان‌ها برای مربیان و ورزشکاران و جامعه مخاطب اسکیت و نیز ارائه گزارش‌های به موقع عملکرد بخش بانوان اظهار کرد: فدراسیون اسکیت با وجود ورزشکاران مستعد و عناوین کسب شده در سطح جهانی و آسیایی در طی چندین سال اخیر، ظرفیت مناسبی جهت کسب سهمیه و حضور موفق در بازی‌های آسیایی و المپیک را دارد. در این مسیر دفتر معاونت بانوان وزارت ورزش حمایت همه جانبه خود در باروری و تقویت تمامی بخش‌های اجرایی و عملیاتی آن را به عمل خواهد آورد.

معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان همچنین در جهت توسعه ورزش بانوان در سطح هیئت‌های ورزشی استان‌ها به نکاتی اشاره کرد.

کد خبر 424813

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اسکیت هیأت اسکیت استان اصفهان اسکیت فری استایل فدراسیون اسکیت المپیک شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بانوان وزارت ورزش فدراسیون اسکیت ورزش بانوان توسعه ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۷۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ظرفیت‌های کردستان با استفاده از حوزه ورزش

اسماعیل زارعی کوشا ظهر امروز در دیدار با سرپرست فدراسیون انجمن‌های ورزشی اظهار داشت: یکی از چالش‌های بزرگ استان در سال گذشته ذهنیت‌های منفی نسبت به استان بوده که توانستیم با معرفی استان تاحدود زیادی این نگاه ها را تغییر دهیم.

استاندار کردستان گفت: یکی از جنبه های مثبت حوزه ورزش ایجاد نشاط اجتماعی است و ورزش به خوبی می‌تواند این مهم را تحقق بخشد. 

وی حضور نخبگان ورزشی در استان را کمک بزرگی برای معرفی کردستان دانست و افزود: از این طریق سعی می‌کنیم کردستان و ظرفیت‌های آن را به مردم کشور معرفی کنیم.

زارعی کوشا در پایان برای میزبانی استان از اردو‌های و مسابقات ورزشی اعلام آمادگی کرد و گفت: ما به این فضا نیاز داریم و استان کردستان برای میزبانی از مسابقات حتما مدنظر قرار گیرد.

ورزش کردستان در حال توسعه است

سرپرست فدراسیون انجمن‌های ورزشی نیز در این دیدار اظهار کرد: ورزش کردستان در حال توسعه است و فضای صمیمی و دلگرم کننده موجود به ارتقای هرچه بیشتر توسعه کمک شایانی می‌کند.

نصرالله پریچهره با تاکید بر اینکه ورزش نیازمند فضایی آرام و به دور از استرس‌های روانی است، اضافه کرد: کردستان سرشار از آرامش و امنیتی است که ورزشکار به آن نیاز دارد و این مهم می‌تواند سبب توسعه ورزش در استان شود.

وی با اشاره به اینکه ۴۰ رشته ورزشی پرطرفدار زیر پوشش فدراسیون انجمن‌های ورزشی است، بیان کرد: این رشته‌ها ورزش‌هایی پرطرفدار و مفرح هستند که کم‌ترین آسیب را نیز درپی دارند.

پریچهره گفت: آینده ورزش ایران و جهان در رشته‌های جدیدی است که نیازمند معرفی به جوانان است. 

مدیر کل ورزش و جوانان کردستان نیز در این دیدار با اشاره به برگزاری اردو‌ها رو رویداد‌های مختلف ورزشی در استان گفت: سال قبل به اندازه ۲۰ سال میزبانی از مسابقات و اردو‌ها را برعهده داشته ایم. 

آمنه غلام ویسی افزود: با این حمایت‌ها آمادگی میزبان اردو‌های تیم ملی و مسابقات ملی و بین المللی را داریم.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • معرفی ظرفیت‌های کردستان با استفاده از حوزه ورزش
  • مسابقات کوراش بانوان در سطح خوب و با میزبانی شایسته برگزار شد
  • تسلیمی مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و توسعه ورزش بانوان شد
  • لیگ بین المللی اسکی اسنوبرد؛ نشان برنز شیما یارخواه در بخش بانوان
  • معاون وزیر ورزش: واگذاری استقلال و پرسپولیس، آرزوی دیرینه هواداران است
  • مالکان سرخابی‌ها سوم اردیبهشت مشخص می‌شوند
  • مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • سرپرست فدراسیون شطرنج استعفای خود را پس گرفت
  • تجمع شطرنجی‌ها مقابل وزارت ورزش