Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرگرد مصطفی زمانی مسئول روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  گفت: مراسم تشییع شهدای حادثه ناوچه کنارک ارتش در استان فردا پنجشنبه یکم خردادماه انجام می‌شود.

در حال تکمیل ...

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تشییع شهدا حادثه ناوچه کنارک ارتش جمهوری اسلامی ایران سانحه دریایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۷۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یگانی از ارتش در کهگیلویه و بویراحمد مستقر شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار استقرار و راه اندازی یگانی از ارتش جمهوری اسلامی در این استان شد و گفت: این خواسته مردم از فرمانده ارتش است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دوگنبدان، سید علی احمدزاده در اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد با حضور فرمانده کل ارتش، اظهار داشت: انتظار می‌رود فرمانده ارتش برای استقرار یگانی از ارتش در این استان اهتمام داشته باشند و مجموعه دولت و نیروهای نظامی نیز آمادگی کامل برای همکاری را دارند و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه 208 شهید از دو هزار شهید کهگیلویه و بویراحمد ارتشی هستند، عنوان کرد: 113 آزاده، 540 جانباز و 7 هزار رزمنده ارتشی در این استان داریم در حالی هیچ یگانی از ارتش در دوران جنگ 8 ساله در این دیار مستقر نبوده است‌.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، بیان کرد: برگزاری باشکوه کنگره بزرگ شهدای کهگیلویه و بویراحمد در پاییز امسال برنامه‌ریزی شده که امروز با برگزاری اجلاسیه شهدای ارتشی استان کار وارد فاز اجرایی شده و به تناسب یادواره و اجلاسیه‌های متعدد شهدا برگزار خواهد شد.

احمدزاده طنین صدای دوباره شهید و شهادت در این دیار را مایه افتخار دانست و افزود: مردم ایران اسلامی قدردان نیروهای نظامی به عنوان مدافعان امنیت و حافظان منافع کشور هستند و می‌دانند آرامش جامعه مرهون از خودگذشتگی این عزیزان است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • اجلاسیه شهدای ارتش استان در گچساران
  • ادامه بارش‌های رگباری در فارس تا عصر فردا
  • یگانی از ارتش در کهگیلویه و بویراحمد مستقر شود
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاس شهدای ارتش
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش
  • ورود فرمانده کل ارتش ایران به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش
  • دیدار مدیرکل اتباع کرمان با خانواده شهیدان آچکزهی
  • افت فشار آب در شبکه شهری کنارک
  • آخرین آمار شهدای فلسطین پس از ۲۰۰ روز جنگ