Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، حجت الاسلام احمدی امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان هریس در جلسه شورای فرهنگ عمومی هریس،به مناسبت‌های پیش رو از جمله روز قدس سوم خرداد و ۱۴و ۱۵ خرداد اشاره کرد و گفت: در شرایطی که کشور در حال مقابله با ویروس کرونا  می‌باشد در این راستا می‌توان از ظرفیت‌های بالقوه فضای مجازی جهت بزرگداشت این ایام استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام احمدی ضمن تبریک پیشاپیش عید سعید فطر و با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) و شهدای عزیز انقلاب اسلامی به شرایط ویژه کشور به جهت درگیری با ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: شیوع ویروس کرونا بسیاری از مناسبت‌های ملی و مذهبی را تحت تاثیر قرار داده است و در حال حاضر موثرترین راه برای مقابله با این ویروس رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله هوشمند اجتماعی است.

او با اشاره به اینکه در همین راستا امسال راهپیمایی روز جهانی قدس لغو شده است، گفت: گرامیداشت آن به شکل‌های دیگر به خصوص در فضای مجازی بسیار اهمیت دارد و رهبر معظم انقلاب در اقدامی هوشمندانه در این روز بزرگ از طریق صدا و سیما در خصوص روز قدس، فلسطین و شرایط منطقه در سطح جهانی بیاناتی خواهند داشت.

رئیس شورای فرهنگ عموم شهرستان هریس روز قدس را از ابتکارات حضرت امام خمینی (ره) نام برد و افزود: یکی از دلایل تبعید حضرت امام خمینی (ره) اعتراض ایشان به اشغالگری، ظلم و ستم رژیم صهیونیستی بود و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی توجه و نگاه ویژه‌ای به مسئله فلسطین و قدس داشتند و اوج نگاه ویژه ایشان نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان بنام روز جهانی قدس بود که هر ساله این روز در سراسر دنیا گرامی داشته می‌شود و صحنه اعتراض ملت‌های مسلمان جهان به اشغالگری و اهداف شوم رژیم صهیونیستی است.

امام جمعه هریس شرایط حاکم بر منطقه را خاص دانست و گفت: متاسفانه در سال‌های اخیر مثلث شوم عبری، عربی، و غربی توطئه‌های بیشماری علیه جهان اسلامی و انقلاب اسلامی بوجود آورده است که گرامیداشت روز جهانی قدس با شکوه هرچه تمام بسیاری از این توطئه هارا خنثی می‌کند.

خاکپور فرماندار شهرستان هریس هم در این جلسه به نامگذاری سال ۹۹ بنام جهش تولید اشاره کرد و گفت در شرایط فعلی کشور که با تحریم‌های بی سابقه و ظالمانه آمریکا مواجه است تولید و حمایت آن می‌تواند راهکار بسیار موثری جهت کاهش اثرات این تحریم باشد و نامگذاری هوشمندانه سال جدید بنام جهش تولید توسط مقام معظم رهبری در واقع ترسیم نقشه راه پیروزی ایران اسلامی در این جنگ اقتصادی است.

منبع ایرنا

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فضای مجازی روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۸۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پهن شدن سفره افطاری ۶ کیلومتری در مشهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، نماینده شورای هیات‌های مذهبی مشهد در حاشیه این مراسم گفت: عصر امروز همزمان با سالروز میلاد امام حسن مجتبی (ع) سفره افطاری ۶ کیلومتری از چهارراه دانش تا حرم مطهر رضوی در چهار مسیر پهن شد.

جلال نبی‌پور افزود: قرائت قرآن، برگزاری نماز جماعت، اجرای سرود، برگزاری غرفه کودک و نوجوان و اقدامات فرهنگی از دیگر برنامه‌های شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) در مشهد است .

وی گفت: این سفره افطار با همکاری هیاتهای مذهبی، فرمانداری، شهرداری و مردم برپا شده است.

دیگر خبرها

  • هشدار جدی مقام بلندپایه نظامی ایران به دشمنان؛ در جنگ نرم و فضای مجازی دستتان را کوتاه می کنیم
  • دستگیری سه نفر در لرستان به جرم توهین به نظام و مقدسات
  • دستگیری ۳ نفر در لرستان به جرم توهین به نظام و مقدسات
  • عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات در بروجرد دستگیر شدند
  • عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی در بروجرد دستگیر شدند
  • توزیع یک هزار بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد هریس
  • پهن شدن سفره افطاری ۶ کیلومتری در مشهد
  • برپایی ۱۰ ایستگاه مذهبی در کرمانشاه به مناسبت میلاد امام حسن(ع)
  • برگزاری تظاهرات ورامینی ها در دفاع از مردم مظلوم غزه در روز جمعه
  • جنگ شادی به مناسبت میلاد امام حسن (ع) در مجموعه جهانی بیشاپور