Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@01:43:36 GMT

بازگشایی آموزشگاه‌های آزاد با تایید علوم پزشکی بلامانع است

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۱۸۰۷۷

بازگشایی آموزشگاه‌های آزاد با تایید علوم پزشکی بلامانع است

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ بازوند امروز چهارشنبه در شورای آموزش و پرورش استان کرمانشاه که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، ضمن تقدیر از تمامی معلمین که در این ایام دست از کار نکشیدند و در فضای مجازی و حقیقی به دنبال تدریس دانش آموزان بودند، اظهار داشت: انتظار داریم همانطور که در بحث آموزش به خوبی تلاش می‌کنند در اغنا سازی و روشنگری در خصوص بیماری کرونا نیز وارد عرصه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کرمانشاه در خصوص پرداخت تسهیلات با سود کمتر از ۱۲ درصد به آموزشگاه‌های علمی آزاد و همچنین آموزشگاه‌های زبان گفت: امکان پرداخت تسهیلات با سود کمتر از ۱۲ درصد برای ما مهیا نیست.

وی خاطر نشان کرد: وام‌های قرض الحسنه فقط در قالب وام‌های یک میلیون تومانی دولت بوده و چیزی غیر از آن نداریم و شرایط پرداخت وام قرض‌الحسنه برای این مراکز وجود ندارد، اما می‌توانیم خسارت ناشی از کرونا که به این مراکز وارد شده است را تا حدودی جبران کنیم.

مدیر ارشد استان همچنین در خصوص بازگشایی آموزشگاه‌های آزاد و زبان اظهار داشت: بازگشایی این آموزشگاه‌ها منوط به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با تأیید دانشگاه علوم پزشکی بلامانع است اما در صورت مشاهده هرگونه عدم رعایت مسائل بهداشتی تعطیل و تسهیلات نیز به آنها پرداخت نخواهد شد.

وی بار دیگر بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید کرد و گفت: ویروس کرونا بسیار خطرناک و ناشناخته است و نباید به سادگی از کنار آن عبور کنیم در حال حاضر شرایط سختی در استان وجود دارد و تعداد افراد مبتلا رو به افزایش است که این افزایش اگر در راستای بیماریابی باشد جای نگرانی ندارد.

بازوند بیان داشت: روزانه ۵۰۰ تست تشخیص کرونا در مراکز بهداشتی انجام می‌شود و برای تسریع در این روند دو دستگاه دیگر خریداری شده است که روزانه تعداد این تست‌ها را به ۱۰۰۰ مورد برسانیم.

استاندار کرمانشاه افزود: اگر رعایت پروتکل‌های بهداشتی صورت نگیرد خطر جدی استان را تهدید خواهد کرد و هزینه سنگینی به استان وارد می‌شود که تأثیرات منفی در پی خواهد داشت.

کد خبر 4930468

منبع: مهر

کلیدواژه: هوشنگ بازوند هیئت دولت دانشگاه علوم پزشکی ویروس کرونا بوشهر شیراز شهرکرد گرگان شب قدر قزوین شیوع کرونا ایلام بیرجند کمک به نیازمندان روابط عمومی مواسات زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۸۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردنه تته در محور کرمانشاه به کردستان بازگشایی شد

سید شهرام کهریزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: گردنه تته پس از پنج ماه انسداد با تلاش راهداران شهرستان پاوه کاملاً بازگشایی و ایمن سازی شد.

وی افزود: گردنه تته یکی از نقاط مرتفع و برف گیر استان کرمانشاه، شهرستان پاوه به شمار می‌رود که هر سال با بارش اولین برف بسته خواهد شد؛ با توجه به سخت گذر بودن این محور، امکان انجام عملیات برف روبی وجود ندارد و بازگشایی آن به اول بهار سال آینده موکول می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این گردنه ۲۱ کیلومتر طول دارد که ۱۷ کیلومتر آن در محدوده استان کرمانشاه شهرستان پاوه واقع شده است و مابقی آن در حوزه استحفاظی استان کردستان و شهرستان سروآباد است.

کهریزی در پایان افزود: گردنه تته در منطقه اورامانات محور ارتباطی شهرستان پاوه و شهرهای نودشه و نوسود در استان کرمانشاه به شهرستان سروآباد و مریوان در استان کردستان است.

کد خبر 6087792

دیگر خبرها

  • گردنه تته در محور کرمانشاه به کردستان بازگشایی شد
  • بازگشایی مجدد بیمارستان صحرایی در شهرک دانش و سلامت
  • سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال
  • واکسیناسیون فلج اطفال در مناطق عشایری کرمانشاه
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • ۲ هزار مادر باردار تحت پوشش برنامه تغذیه سالم دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناسبت هفته سلامت
  • به زودی، واکسیناسیون پنوموکوک و روتاویروس کودکان هرمزگانی