Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@12:59:40 GMT

ثبت نام وام یک میلیون تومانی تا ۱۰ خرداد ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۱۸۱۶۱

ثبت نام وام یک میلیون تومانی تا ۱۰ خرداد ادامه دارد

ستاد اقتصاد دولت برای کاهش پیامدهای اقتصادی کرونا پرداخت وام یک میلیون تومانی به ۲۴ میلیون خانواده ایرانی که یارانه نقدی (۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی) می‌گرفتند را تصویب کرد.

نحوه پرداخت این تسهیلات به صورت غیرحضوری انجام شد به این صورت که، ابتدا باید متقاضیان مشخص می‌شد بنابراین سرپرست خانوار کدملی خود را از طریق سیم کارتی که به نام وی ثبت شده است به سرشماره ۶۳۶۹ پیامک می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از دریافت پیامک و با استفاده از داده‌های پایگاه اطلاعات رفاه ایرانیان مشمول بودن متقاضی برای دریافت وام مشخص و اعلام شد.

در مرحله نخست بیش از ۱۷ میلیون خانوار این وام یک میلیون تومانی را دریافت کردند و این آمار تا ۱۸ اردیبهشت ماه به ۲۰ میلیون خانوار رسید و براساس آخرین گزارش‌های وزارت تعاون از ۲۴ میلیون و ۲۰۰ هزار خانوار مشمول دریافت تسهیلات ۲۰ میلیون و ۱۸۴ هزار و ۳۶۸ نفر آن را دریافت کردند.

«حسین میرزایی» سخنگوی ستاد تسهیلات حمایتی کرونا در کانال تلگرامی وزارت کار اعلام کرد که ۱۰ خردادماه آخرین فرصت برای دریافت این تسهیلات است.

برچسب‌ها ویروس کرونا تسهیلات بانکی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا تسهیلات بانکی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ویروس کرونا تسهیلات بانکی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۸۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خروج هیات اسرائیلی از قطر تکذیب شد؟

به گزارش قدس آنلاین، در پی انتشار اخباری مبنی بر خروج هیأت مذاکره کننده رژیم صهیونیستی از دوحه، سخنگوی وزارت خارجه قطر امروز (سه‌شنبه) با تکذیب این خبر از ادامه مذاکرات برای دستیابی به توافق آتش‌بس در نوار غزه خبر داد.

«ماجد الانصاری» سخنگوی وزارت امور خارجه قطر در این باره اعلام کرد: گفت‌وگوها میان طرفین در سطح تیم‌های فنی ادامه دارد.

طبق گزارش شبکه الجزیره، او گفت: جدول زمانی مشخصی برای مذاکرات وجود ندارد، اما با شرکای خود به تلاش‌های میانجی‌گری ادامه می‌دهیم.

الانصاری ادامه داد: مشکلات میدانی در زمینه مذاکرات وجود دارد، اما دیدارها همچنان در دوحه ادامه دارد.

او درباره تصویب قطعنامه برقراری آتش‌بس فوری در نشست دوشنبه شورای امنیت نیز تاکید کرد: امیدواریم تصمیم شورای امنیت بر مذاکرات آتش‌بس منعکس شود.

این مقام قطری همچنین اضافه کرد: هیأت اسرائیل از دوحه خارج نشده و بخشی از هیأت همچنان در دوحه حضور دارد.


 

دیگر خبرها

  • تاریخ جدید واریز یارانه نقدی فروردین با افزایش ۱۵ درصدی/ واریزی ۱ میلیون و ۳۸۰ هزارتومانی برای این خانوار‌ها
  • چطور قسطی لوازم خانه بخریم؟ | همه چیز در مورد وام خرید کالا
  • آمریکا: از ادامه خط لوله گاز پاکستان و ایران حمایت نمی‌کنیم
  • رشته‌های اشتغال‌آفرین در اولویت دریافت بودجه دولت
  • خبر خروج هیات اسرائیلی از قطر تکذیب شد؟
  • تحویل سه هزار واحد مسکن مهر پردیس تا خرداد ماه
  • ۱۸۰ واحد مسکن ملی دماوند خرداد ماه تحویل متقاضیان می شود
  • ۱۸۰ واحد مسکن ملی دماوند خرداد تحویل متقاضیان می شود
  • شرایط دریافت ۷۰۰ میلیون تومان وام ازدواج اعلام شد/ شرط مهم برای پرداخت وام سه میلیاردی به خانواده‌های فاقد مسکن/ وام فرزندآوری چند میلیون تومان شد؟
  • آبگرفتگی‌ اهواز/ دریافت امکانات کمکی از اصفهان