Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری در اولین جلسه قرارگاه کاهش تصادفات کشور، اظهار داشت: کاهش تصادفات و جان باختگان جاده‌ای، توسعه نظم و انضباط ترافیکی، ارتقا فرهنگ ترافیکی و … باید اولویت و محور کاری پلیس راهنمایی و رانندگی باشد و در این عرصه همه ظرفیت‌های خود را به میدان بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار اشتری با تاکید بر اینکه کاهش تصادفات و جان باختگان جاده‌ای را به جد دنبال می‌کنیم، تصریح کرد: برای تحقق این مهم، همه توان مان را اعم از عِده و عُده، امکانات و تجهیزات و… را به میدان آورده‌ایم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تعیین اولویت‌های مأموریتی نیروی انتظامی، خاطرنشان کرد: ناجا مأموریت‌های خود را برمبنای اولویت‌ها، پیش می‌برد و در این میان تلاش برای کاهش تصادفات و جان باختگان جاده‌ای از برنامه‌های راهبردی و در خط مقدم مأموریت‌ها است.

رئیس پلیس کشور با بیان اینکه باید با برنامه و اثربخش اقدام کنیم، خاطرنشان کرد: لازم است، فرماندهان انتظامی استان‌ها و مسئولان ستادی پلیس راهور با توسل بر حرکتی نوین و پرشتاب در راستای کاهش تصادفات و جان باختگان جاده‌ای، اقدامات عاجل و اثربخش انجام دهند و در این میان برای همراه سازی سایر دستگاه‌ها، سهم آنها را تعیین و مطالبه گری کنند.

وی با اشاره به لزوم تلاش برای ارتقا فرهنگ ترافیکی در کشور، عنوان کرد: تولید فیلم، انیمیشن، پویا نمایی، سریال سازی و… در ارتقا فرهنگ ترافیک می‌تواند کارساز باشد بنابراین شایسته است که معاونت اجتماعی ناجا و پلیس راهنمایی و رانندگی در این حوزه اقدامات ماندگار انجام دهند.

فرمانده نیروی انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به عزم جدی برای تحقق هوشمند سازی پلیس طی یک برنامه مدون سه ساله، تاکید کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا باید در تحقق هوشمند سازی پیشتاز و پیشگام باشد؛ البته تحقق این مهم در این پلیس آغاز شده و شاهد هستیم که بخشی از مدیریت ترافیکی و ارائه خدمات لازم به کاربران ترافیک از روند هوشمند سازی عبور می‌کند.

وی یادآور شد: روند هوشمند سازی همه پلیس‌های تخصصی را با دقت و جدیت بررسی و دنبال می‌کنیم و در پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا این مهم را با هدف به لبیک به انتظارات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر کاهش جان باختگان جاده‌ای و تصادفات، اجرایی و عملیاتی می‌کنیم.

سردار اشتری، تلاش برای ارتقا انگیزه کاری و خدمتی همه نیروهای پلیس را مهم دانست و گفت: باید برای ارتقا انگیزه خدمتی نیروها برنامه‌های مستمر و مدون داشته باشیم.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور تاکید کرد: همان گونه که به ارتقا انگیزه خدمتی کارکنان باید بها دهیم، آنان را بایستی به دانش روز مجهز کنیم، چراکه آموزش نیروها در حوزه بهره وری از تجهیزات به روز، مقدمه هوشمند سازی و تحقق پلیس هوشمند است.

سردار اشتری ادامه داد: هوشمندسازی پلیس نیازمند بهره وری مناسب و بهینه از همه تجهیزات است و بنده بر استفاده بهینه از سرمایه‌های مادی و معنوی سازمان و حفظ بیت المال تاکید ویژه ای دارم.

فرمانده ناجا با اشاره به تقویت ناوگان خودرویی پلیس راهنمایی و رانندگی، خاطرنشان کرد: استفاده از پهپادها برای مدیریت و کنترل ترافیکی یک اصل اساسی است و در کنار اینها تقویت سرپنجه‌های عملیاتی را نیز از الزامات می‌دانیم.

کد خبر 4930466

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی سردار حسین اشتری ناجا پهپاد ترافیک شورای شهر تهران شهرداری تهران ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش زلزله شهر تهران محسن هاشمی قوه قضاییه کمیته امداد امام خمینی زلزله تهران شورای شهر محسن حاجی میرزایی شیوع کرونا نیروی انتظامی کاهش تصادفات و جان باختگان جاده ای پلیس راهنمایی و رانندگی هوشمند سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۸۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهر هوشمند را تبدیل به تجربه عملیاتی کردیم

دستیار ویژه شهردار در امور هوشمندسازی و مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان گفت: نقشه راه شهر هوشمند مشخص شده است، در این راستا موضوع شهر هوشمند را تبدیل به تجربه عملیاتی کردیم، تیرماه امسال نیز کتابی با این موضوع تهیه شده که آن را تسری خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا سعید فردانی امروز ششم اردیبهشت در برنامه پنج شنبه‌های فناور (فصلی نو در حمایت از زیست بوم فناوری)، ارزش آفرینی از دارایی‌های دیجیتال در حوزه‌های حمل‌ونقل و ترافیک، اصفهان کارت اظهار کرد: دنیا بیش از حدود ۵۰ درصد اقتصاد خود را در بستر دیجیتال تجربه می‌کند، در کشور ما نیز در برنامه هفتم توسعه هدف‌گذاری شده که سهم هفت درصد اقتصاد دیجیتال به ۱۵ درصد برسد

وی با تاکید بر اینکه چه ترجمه‌ای از اقتصاد دیجیتال داشته باشیم، بسیار مهم است گفت: حرکت‌های نامتوازن و کاریکاتوری به جای آنکه نفع بلند مدت داشته باشد، ضرر آفرین است.

دستیار ویژه شهردار در امور هوشمندسازی و مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه شرکت‌های دانش‌بنیان نقش آفرینی خوبی در این حوزه دارند افزود: از سال ۹۳ دگردیسی نگرشی خوبی در این حوزه انجام شده است، اقتصاد دیجیتال در مدیریت شهر، دارای دو بعد کاهش هزینه‌ها و استفاده از سهم شهرداری اصفهان در این حوزه می‌باشد تا بتوانیم برای موضوعات مرتبط با مدیریت شهر سرمایه گذاری کنیم.

فردانی گفت: از سال گذشته اتفاقی را رقم زدیم و آن مشارکت با دو شرکتی بود که در موضوعات شهری به صورت متمرکز نقش آفرینی می‌کنند، تا پروژه‌های هوشمند سازی شهری را به پروسه تبدیل کنند.

وی ادامه داد: از سال گذشته بیش از ۱۰ پلتفرم شهر هوشمند در حوزه ملی و بین المللی مورد بررسی قرار گرفت، که خوشبختانه با همکاری یک شرکت دانش بنیان در اصفهان توانستیم برای اولین بار در کشور پلتفرم شهر هوشمند را داشته باشیم.

دستیار ویژه شهردار در امور هوشمندسازی و مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان، شهر هوشمند را یکی از چالش‌های مدیریت ششم دوره ششم دانست افزود: شهر هوشمند یکی از ترجمه‌های تحول دیجیتال است، بارها مسئولان کشوری از ما خواستند که اصفهان کاری کند که اسم شهر هوشمند تبدیل به رسم شود، در این راستا باید می‌دانستیم چه قدم‌هایی را در چه نقشه راهی برداریم.

وی ادامه داد: نقشه راه شهر هوشمند مشخص شد، موضوع شهر هوشمند را تبدیل به تجربه عملیاتی کردیم، تیرماه امسال نیز کتابی با این موضوع تهیه شده است که آن را تسری خواهیم داد، بر این اساس مدیریت شهر اصفهان حرکت به سمت شهر هوشمند را نه انتخاب، بلکه یک الزام می‌دانند، در این راستا در سال ۱۴۰۳ اولویت راهبردی شهرداری اصفهان شهر هوشمند است.

فردانی تصریح کرد: در سالی که به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری شده است، از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان در عرصه هوشمند سازی بهره خواهیم برد، قرار نیست موضوع فناوری پشت درهای سازمان فاوا و شهرداری متوقف شود.

کد خبر 747954

دیگر خبرها

  • شهر هوشمند را تبدیل به تجربه عملیاتی کردیم
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • مدیریت بازار کالای اساسی جدی گرفته شود
  • کاهش ۱۴درصدی جانباختگان تصادفات جاده‌ای
  • قیمت رانا در بازار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بهبود شبکه‌های مخابراتی با مدیریت هوشمند
  • فاو J6-460 در بورس کالا به فروش می‌رسد
  • برداشت ۲۲ میلیون مترمکعب آب غیرمجاز از چاه‌های غیرمجاز در قم
  • پلیس به دنبال پرونده‌سازی برای موضوعات هنجاری و ارزشی نیست/ طرح نور هوشمند می‌شود
  • اجرای «طرح نور» هوشمند می‌شود!