Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@12:22:06 GMT

بارش باران، رگبار و رعد و برق در بعدازظهر امروز

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۱۸۳۳۹

بارش باران، رگبار و رعد و برق در بعدازظهر امروز

ایسنا/اصفهان کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از پیش بینی بارش باران، رگبار و رعد و برق در بعد از ظهر امروز خبر داد و گفت: طی ۲۴ ساعت آینده دمای هوا در بیشتر مناطق استان ۱ تا ۳ درجه دمای هوا کاهش خواهد داشت.

آسیه آقایی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: بررسی نقشه های هواشناسی بیانگر جوی ناپایدار در استان طی امروز (چهارشنبه، ۳۱ اردیبهشت) است، براین اساس در بیشتر مناطق استان به تدریج افزایش ابر، گاهی وزش باد نسبتا شدید و رگبار و رعد و برق، به ویژه در جنوب غرب، جنوب شرق، جنوب و تا حدی مرکز استان پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه طی این مدت وقوع تندباد لحظه ای به ویژه در مناطق شرقی و تا حدی مرکزی، گاهی با گرد و خاک محلی دور از انتظار نیست، گفت: ناپایداری هایی با شدت کمتر به صورت افزایش ابر و احتمال رگبار پراکنده در مناطق جنوبی و غرب استان فردا نیز ادامه دارد.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان با اعلام اینکه دمای هوای استان طی ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق ۱ تا ۳ درجه کاهش خواهد داشت، افزود: بیشینه دمای هوای شهر اصفهان ۲۹ درجه سانتی گراد و کمینه دمای هوا ۱۴ درجه سانتی گراد خواهد بود.

آقایی از پیش بینی وقوع رگبار، رعد و برق و بارش باران در بعد از ظهر امروز در اصفهان خبر داد و گفت: این سامانه ناپایدار امروز از اصفهان عبور می کند و برای چند روز آینده، به غیر از وزش باد در برخی از ساعات بعد از ظهر، پدیده خاصی نخواهیم داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی هواشناسي رعد و برق پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۸۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه بارش باران بهاری تا چهارشنبه در همدان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، روح الله زاهدی افزود: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی ساعاتی از امروز شدت رگبار‌ها همراه با پدیده رعد و برق و وزش باد شدید لحظه‌ای به شکل نقطه ای، منجر به بارش‌های قابل توجهی به میزان کمتر از پنج میلیمتر در پاره‌ای از نقاط استان می‌شود.

او تصریح کرد: فردا سه شنبه بارش خفیف باران در استان و پس فردا چهارشنبه آسمان استان تا پایان هفته صاف و آفتابی پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی همدان گفت: کاهش نسبی دمای صبحگاهی برای چهارشنبه و پنجشنبه احتمال می‌رود به طوری که دمای کمینه در برخی از نقاط استان ۲ درجه سانتیگراد بالای صفر پیش بینی می‌شود.

روح الله زاهدی افزود: فامنین و قهاوند با ۲۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و رزن با پنج درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرمترین و خنک‌ترین نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

دیگر خبرها

  • ۲۵ میلیمتر باران در مشهد بارید
  • بارش ۲۵ میلیمتر باران در مشهد
  • پیش‌بینی بارش‌ها در اغلب نقاط استان کرمان
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بارش باران در این استان ها
  • کاهش دمای هوا در استان
  • تا یکشنبه آینده کدام مناطق ایران باران می بارد؟
  • بارش‌های رگباری و وزش باد در اصفهان شدت می‌گیرد/ دمای هوا تا ۵ درجه خنک‌تر می‌شود
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در کرمان
  • بارندگی در کشور ادامه دارد / از پنجشنبه هوا گرم‌تر می‌شود
  • ادامه بارش باران بهاری تا چهارشنبه در همدان