Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@10:07:50 GMT

فتح خرمشهر، شکست دشمنی که آمده بود بماند

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۱۸۳۵۵

فتح خرمشهر، شکست دشمنی که آمده بود بماند

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: موانع و استحکامات دشمن در خرمشهر از دید کارشناسان غیرقابل فتح بود اما در عملیات سه روزه بیت‌المقدس خرمشهر از چنگال دشمن تا دندان مسلح آزاد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی‌محمد اکبری صبح امروز در اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با اشاره به در پیش بودن سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر و روز ملی مقاومت گفت: در طول تاریخ هرگاه ایران مورد هجوم قرار گرفت بخشی از کشور به تصرف دشمنان درآمد اما در 8 سال دفاع مقدس حتی ذره‌ای از خاک ایران جدا نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) با بیان اینکه رژیم بعث عراق آمده بود که بماند، یادآور شد: موانع و استحکامات دشمن در خرمشهر از دید کارشناسان غیرقابل فتح بود اما در عملیات سه روزه بیت‌المقدس خرمشهر از چنگال دشمن تا دندان مسلح آزاد شد.

دفاع مقدس، شکست کامل دشمنی که آمده بود بماند

وی با بیان اینکه در آزادی خرمشهر 35 هزار نیروی بعثی کشته و اسیر شدند، افزود: هشت سال دفاع مقدس شکست کامل دشمنی بود که آمده بود بماند.

اکبری خاطرنشان کرد: در طول جنگ تحمیلی حتی یک کشور هم ایران اسلامی نوپا را حمایت نکرد و تمام دنیا در برابر ایران ایستادند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) به در پیش بودن روز جهانی قدس اشاره کرد و گفت: روز قدس روز استکبارستیزی است و همه مسلمانان باید از مردم فلسطین حمایت کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نام‌گذاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر اظهار داشت: ابوذر زبان گویای پیامبر(ص) و مشی او حق‌گویی و حق‌طلبی بود و لذا رسالت رسانه نیز همین بیان حق و مطالبه به حق است.

اکبری امربه معروف و نهی از منکر را رسالت دیگر رسانه دانست و توضیح داد: امروز مهمترین معروف حفظ نظام اسلامی و بزرگترین منکرات دشمنان نظام هستند، اگر در برابرشان کوتاه بیاییم در کنار باطل قرار خواهیم گرفت.

لزوم شکل‌گیری جبهه رسانه‌ای متحد و همدل

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) تصریح کرد: دشمن با تمام قدرت رسانه‌ای خود برای براندازی نظام اسلامی تلاش می‌کند و این هجوم همه‌جانبه یک جبهه رسانه‌ای متحد و همدل می‌طلبد.

وی در پایان بر اهمیت جلب اعتماد مردم به رسانه‌ها تاکید کرد و گفت: در ایامی که کشورهای بزرگ دچار بحران شدید هستند ملت فداکار ایران همدلانه به یاری یکدیگر می‌شتابند و رسانه موظف است روایت درستی از این ایثارگری‌ها داشته باشد.

انتهای پیام/68023/م

منبع: فارس

کلیدواژه: جشنواره ابوذر روز قدس فتح خرمشهر سردار اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم ع رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۸۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اذعان رسانه صهیونیستی: موشک‌های ایران به تاسیسات هسته ای و نظامی اصابت کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، روزنامه صهیونیستی معاریو در گزارشی درمورد پاسخ موشکی و پهپادی ایران نوشت: پدافند هوایی تنها با ۸۴درصد از حمله ایران مقابله کرد و ادعای سخنگوی ارتش اسرائیل مبنی بر مقابله با ۹۹درصد از موشک‌ها وپهپادها صحت ندارد.

در این گزارش آمده است: تصاویر ماهواره‌ای نشان می‌دهد که دست‌کم یکی از ساختمان‌های تاسیسات هسته‌ای دیمونا مورد اصابت قرار گرفته و محوطه این تاسیسات نیز دو بار مورد اصابت قرار گرفته است.

در بخشی از این گزارش آمده است که بررسی ویدیوها نشان می‌دهد که پایگاه نواتیم در النقب نیز ۴ بار مورد اصابت موشک‌های ایرانی قرار گرفته است.

در بخش دیگری نیز تاکید شده است: ویدیوهای منتشر شده نشان می‌دهد که پایگاه هوایی رامون در صحرای النقب نیز ۵ اصابت توسط موشک‌های ایرانی داشته است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه‌شب با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اذعان رسانه صهیونیستی: موشک‌های ایران به تاسیسات هسته‌ای و نظامی اصابت کرد
  • اذعان رسانه صهیونیستی: موشک‌های ایران به تاسیسات هسته ای و نظامی اصابت کرد
  • داستان ۳۴ روز مقاومت در خرمشهر؛ اگر سلاح داشتیم، شهر سقوط نمی‌کرد
  • پایان دوران «بزن در رو» برای دشمن صهیونیستی با پاسخ ایران
  • ناشنیده‌هایی از ۳۴ روز مقاومت جانانه تکاوران ارتش در خرمشهر /اگر سلاح داشتیم، شهر سقوط نمی‌کرد
  • ناخدا یکم صمدی در گفت و گو با «خبرآنلاین» روایت کرد
  • تشییع پیکر جانباز هشت سال دفاع مقدس
  • فیلم_ تجلیل از مقام فرمانده دلاور در تیپ قمربنی هاشم(ع)
  • توطئه های دشمن برای تعرض به امنیت ایران باحضورارتش مقتدرخنثی شد
  • پیام دریادار تنگسیری به فرمانده کل ارتش ایران