Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-18@17:55:09 GMT

قیمت بلیت مترو تهران از اول خرداد افزایش می‌یابد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۱۸۳۸۷

قیمت بلیت مترو تهران از اول خرداد افزایش می‌یابد

خبرگزاری میزان- نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از تغییر قیمت بلیت متروی تهران و حومه از ابتدای خرداد ماه ۱۳۹۹ خبر داد. تاریخ انتشار: 13:10 - 31 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۲۲۵۲۰

خبرگزاری میزان - بنا به اعلام مدیریت ارتباطات و امور بین المل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، فرنوش نوبخت، از تغییر قیمت بلیت متروی تهران و حومه از ابتدای خرداد ماه ۱۳۹۹ خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه طبق مصوبه اعمال افزایش نرخ کرایه حمل و نقل عمومی شهر تهران که به تایید شورای اسلامی شهر تهران و فرمانداری تهران رسید همانند سنوات گذشته باید از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری این تغییرات برابر مصوبه ابلاغ شده اعمال می‌شد افزود: به دلیل شیوع ویروس کرونا این افزایش قیمت بر خلاف سال‌های قبل با کمی تاخیر از روز پنجشنبه یکم خرداد ماه سال ۱۳۹۹ اعمال می‌شود.

نوبختدر ارتباط با افزایش قیمت بلیت مترو اظهار کرد: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران قیمت بلیت مترو برای بلیت تک سفره ۱۵۰۰ تومان، تک سفره حومه ۱۷۰۰ تومان، تک سفره هشتگرد ۵۰۰۰ تومان و تک سفره فرودگاه امام خمینی (ره) همانند سال گذشته بدون افزایش ۹۰۰۰ تومان تعیین شده است.

مدیر عامل شرکت بهره بر داری مترو تهران و حومه گفت: افرادی که از خطوط حومه‌ای استفاده می‌کنند باید در ایستگاه مبدا بلیت تک سفره حومه، هشتگرد و فرودگاه را تهیه کنند.

وی با اشاره به اینکه مسافران خط حومه‌ای باید برای استفاده از مترو بلیت مخصوص تهیه کنند گفت: ناحیه بندی خط حومه‌ای تهران (صادقیه) -کرج -گلشهر نیز همانند خطوط درون شهری انجام شده و شهروندانی که مسافت‌های کوتاه تری استفاده می‌کنند می‌توانند با استفاده از بلیت‌های مبلغ دار از تخفیف بیشتری استفاده کرده و هزینه کمتری را پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید: صفر تا صد اجرای مجدد طرح ترافیک در تهران

مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه افزود: امسال هم همانند سال گذشته کارت بلیت اقشار خاص با تخفیف‌های مصوب شده ارایه می‌گردد و سقف مبلغ قابل شارژ در این کارت بلیت‌ها با دو برابر افزایش از ۱۵۰ هزارتومان به ۳۰۰ هزار تومان رسیده است.

مسافران محترم می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت به آدرس metro.tehran.ir نسبت به دریافت اطلاعات بیشتر مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مترو مترو تهران متروی تهران و حومه قیمت بلیت مترو شرکت بهره تک سفره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۸۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مگا پروژه 22.5 میلیاردی متروی ریاض/ درهای عربستان به روی جهان باز می‌شود؟

عربستان سعودی در آستانه میزبانی از دو رویداد بزرگ بین المللی پروژه ای جاه طلبانه را در دستور کار قرار داده و می‌خواهد ریاض را به خطوط و ایستگاه‌های مترو مجهز کند.

به گزارش عصرایران به نقل از وال استریت ژورنال، پروژه متروی ریاض به خاطر عملیاتی شدن در یک فاز، اجرا با سرعت بالا و هزینه کلانش اهمیت یافته و مطرح شده است.

مقامات عربستان، 22.5 میلیارد دلار را برای اجرای 175 کیلومتر خط ریلی اختصاص داده اند.

احداث مترو در یک شهر گرم و کویری مشکلات اجرایی، حفظ و نگهداری بیشتری دارد و ساخت آن را مشکل تر می‌کند.

عربستان قصد دارد در آستانه میزبانی اکسپوی 2030 و احتمال میزبانی جام جهانی 2034 با چنین زیرساخت‌های وجهه و اعتبار حقوق بشری خود نزد جهانیان را بالا برده و درهای خود به روی دنیا را بگشاید. آیا این پروژهها کارایی لازم برای این اهداف را دارند؟

جزئیات بیشتر از ساخت مترو در ریاض کویری را در تصاویر گزارش ببینید. 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اکسپو ۲۰۳۰ در سرزمینی برگزار می‌شود که تا ۲۰ سال قبل کسی تصورش را نمی‌کرد (فیلم) آیا خارجی ها از دبی به عربستان سعودی می روند؟ چالش مسکن و نوشیدنی الکلی طرح خلاقانه مترو «ریاض» (+عکس)

دیگر خبرها

  • قیمت بلیت هواپیما افزایش می‌یابد؟!
  • کلید افزایش قیمت بلیت هواپیما در دستان ستاد تنظیم بازار
  • کاهش سرفاصله حرکت قطار‌ها در خط ۷ متروی تهران
  • فیلم | اسبی که می خواست سوار متروی سیدنی شود!
  • واگن های متروی چینی در سالجاری وارد می شوند
  • افزایش کرایه‌ مترو، اتوبوس و تاکسی‌
  • سگ های راهنما در متروی کشور همسایه و حسرت ما در مترو تهران
  • مگا پروژه 22.5 میلیاردی متروی ریاض/ درهای عربستان به روی جهان باز می‌شود؟ (فیلم)
  • مگا پروژه 22.5 میلیاردی متروی ریاض/ درهای عربستان به روی جهان باز می‌شود؟
  • تاکید رئیس شورا براقدام جهادی درخصوص واردات واگن های مترو