Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی هدایت روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این مبلغ به عنوان جبران بخشی از کمک‌های بلاعوض قانونی هزینه شده در پروژه‌های مسکن مهر براساس" بند ب تبصره ۸ قانون بودجه ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ "و آیین‌نامه‌های اجرایی آن برای معاملات ثانویه دریافت می شود.

وی ادامه داد: با توجه به عملیاتی شدن دریافت وام ده هزار میلیاردی از بانک مسکن و براساس برنامه‌های راهبردی و حمایتی محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی شرکت عمران پردیس به طور متوسط یکصد میلیون تومان به ازای هر واحد بر اساس اختیارات قانونی حاصل از بند تبصره ۸ قانون بودجه سال ۹۸ و ۹۹ هزینه شده و یا در ردیف هزینه کرد قرارگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با بیان اینکه تمامی این اقدامات در راستای انجام تعهدات و تکالیف حمایتی دولت از پیش خریداران مسکن مهر یا در واقع متقاضیان اولیه است، اظهار داشت: تاکنون نزدیک به ۵۴ درصداز واحدهای مسکن مهر در شهر جدید پردیس تحویل و یا آماده تحویل است.

هدایت افزود: با برنامه‌ریزی انجام شده، ۱۵ هزار واحد در تابستان سال جاری آماده تحویل خواهد شد و مابقی واحدها تا پایان سال تعیین تکلیف وبه مالکان تحویل خواهد شد.

وی عنوان کرد:  تمامی متقاضیان اولیه و ثبت نامی مسکن مهر شهر جدید پردیس از پرداخت هرگونه هزینه مابه التفاوت معاف هستند و بر اساس آورده متقاضیان در دفترچه‌های ۵ برگی  اقدام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با اشاره به جزئیات پرداخت هزینه ۲۵ % یارانه پرداختی دولت  از سوی متقاضیان اظهار داشت: متقاضیانی که قبل از یکم خرداد سال جاری واحدهای مسکونی مهر را خریداری کردند اگر تا سه ماه از تاریخ وکالتنامه جهت انجام فرآیند نقل و انتقال به مسکن مهر پردیس مراجعه کنند مشمول پرداخت هزینه ۲۵% یارانه پرداختی دولت نخواهند شد.

هدایت گفت: خریداران به روال سال‌های گذشته موظف به پرداخت هزینه مصوب معاملات ثانویه مسکن مهر ( یک میلیون تومان) هستند و در این مرحله هزینه مازاد تکمیلی آورده متقاضیان دریافت نمی‌شود.

وی افزود: متقاضیانی که بعد از تاریخ یاد شده اقدام به خرید مسکن مهر پردیس کنند در زمان انتقال موظف به پرداخت ۲۵ درصد از یارانه تخصیص داده شده به واحد مسکونی مهر مورد معامله به اضافه هزینه مصوب معاملات ثانویه هستند.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس ادامه داد: مبلغ دریافتی ۲۵% قیمت تمام شده اضافه از طریق منابع عمومی بودجه در هر پروژه به تناسب عملیات اجرایی پروژه ها است که به حساب آورده مسکن مهر متقاضی اولیه نزد بانک مسکن واریز خواهد شد.

هدایت ادامه داد: نقل و انتقال به اعضای خانواده درجه یک  مانند؛  پدر - مادر - همسر و فرزند مشمول آورده تکمیلی متقاضیان نبوده و صرفاً باید اقدامات نقل و انتقال بر اساس هزینه مصوب انجام شود.

وی ادامه داد: متقاضیانی که تاکنون قرارداد اعیانی مسکن مهر آنها هنوز صادر نشده و به صورت وکالتی به سایر افراد مراجعه کردند پس از اعلام قانونی آماده بودن قراردادهای اعیانی ایشان از طریق سامانه www.pardis.city حداکثر ۲ ماه کاری فرصت دارند نسبت به اخذ قرارداد اعیانی و انجام عملیات نقل وانتقال بر اساس ضوابط مربوطه اقدام و مشمول مقررات آورده تکمیلی نخواهند بود.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس  با تاکید بر دریافت نوبت اینترنتی از سوی متقاضیان ، خاطر نشان کرد: تمام فرآیندهای اداری در مسکن مهر پردیس از تاریخ اول خرداد ۱۳۹۹ با دریافت نوبت اینترنتی از سامانه یاد انجام می‌شود و انجام امور اداری بدون اخذ نوبت میسر نخواهد بود.

در سال ۹۱ کلنگ ساخت حدود ۸۱ هزار واحد مسکن مهر پردیس بر زمین خورد و مقرر شد که واحدهای مسکونی ۱۸ ماهه به متقاضیان تحویل داده شود.

با تغییر رویکرد وزارت راه و شهر سازی و مدیریت جدید  شرکت عمران شهر جدید پردیس تا پایان سال ۹۸ در حدود ۴۵ هزار واحد تکمیل و به بهره برداری رسید و ۲۵ هزار واحد در برنامه افتتاح سال  ۹۹ قراردارد و باقی مانده واحدها پس از رفع مشکل حقوقی به مالکان تحویل داده خواهد شد.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفردر شرق پایتخت قرار دارد و پس از بارگزاری کامل جمعیتی در مساکن مهر این جمعیت به ۷۰۰ هزار نفر می‌رسد.

برچسب‌ها شركت عمران شهرهای جديد مسکن مهر پردیس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شركت عمران شهرهای جديد مسکن مهر پردیس شركت عمران شهرهای جديد مسکن مهر پردیس شرکت عمران شهر جدید پردیس معاملات ثانویه مسکن مهر پردیس هزینه مصوب هزار واحد خواهد شد بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۸۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخذ پیش پروانه شهرک پرنیان ۳ قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، حسین زنجیرانی فراهانی، مدیر کل راه و شهرسازی قم در پنجمین جلسه شورای مسکن استان، گفت: طرح جامع شهرک سوم پرنیان از سوی کمیته فنی شورای عالی شهرسازی ابلاغ و پیش پروانه این شهرک توسط ستاد شهرک سازی اخذ شد.

وی افزود: با اخذ اسناد تفکیکی این شهرک، پیش بینی می‌شود واگذاری زمین‌های پرنیان ۳ ظرف ۵ ماه آینده به متقاضیان طرح جوانی جمعیت و متقاضیان عادی انجام شود.

در چارچوب واگذاری زمین به متقاضیان عادی ۳۰۰ متر و به متقاضیان واجد شرایط طرح جوانی ۲۰۰ متر زمین اعطا می‌شود.

همچنین در این جلسه مقرر شد تامین برق کارگاهی برای بخش اول شرکت‌های سایت پرنیان به سرعت انجام شود.

سیدمحمد آقامیری، استاندار قم هم در این جلسه ضمن قدردانی از تلاش مسئولان استان در جهت پیشرفت مطلوب ساخت مسکن در قم گفت: پیشرفت مطلوب در این حوزه را مرهون تلاش شبانه روزی و مستمر دستگاه‌هایی هستیم که در راه خدمت به مردم، اقدام جهادی را سرلوحه کار خود قرار داده اند.

وی افزود: در حوزه ساخت مسکن، مکلف به ساخت ۶۳ هزار واحد مسکونی بودیم، اما با تلاش‌های صورت گرفته این رقم را تا ۷۱ هزار واحد تا دو سال آینده رسانده ایم.

استاندار همچنین با انتقاد از عملکرد ضعیف برخی بانک‌ها در ارائه تسهیلات به پیمانکاران، بر لزوم همکاری و هماهنگی هرچه بیشتر بانک‌ها در جهت شتاب دادن به طرح نهضت ملی مسکن در قم تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • گره عجیب نهضت ملی مسکن
  • اخذ پیش پروانه شهرک پرنیان ۳ قم
  • ۲ هزار واحد مسکن مهر مهستان تا پایان اردیبهشت تحویل می‌شود
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • بازگشت ۲۲ هزار میلیارد تومان به بیت‌المال در استان البرز
  • تعطیلی مسجد المهدی در پردیس به دنبال قطع گاز + فیلم
  • شرکت عمران شهر جدید پردیس از سازندگان متعهد حمایت می‌کند
  • حذف واسطه‌ها و کاهش هزینه تولید طلا در پی حراج شمش در مرکز مبادله
  • متروی بهارستان نیازمند ۴هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • واریزی‌های مالیاتی به حساب شهرداری‌ها برای عمران شهری هزینه شود