Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@09:05:19 GMT

ثبت نام ۲۴ هزار نفر در سامانه بیمه بیکاری کرمان

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۱۸۶۴۷

ثبت نام ۲۴ هزار نفر در سامانه بیمه بیکاری کرمان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی اسماعیلی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان امروز در کارگروه اشتغال و کارآفرینی استان کرمان با اشاره به تاثیرپذیری مشتغل به واسطه بیماری کرونا اظهار داشت: ۸۵ هزار صنف در استان کرمان داریم که عمده آن‌ها به واسطه مقابله با بیماری کرونا به حالت نیمه تعطیل درآمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان عنوان کرد:۲۴ هزار نفر در سامانه بیمه بیکاری استان کرمان ثبت‌نام کردند که ۲۱ هزار نفر آن‌ها مشمول دریافت بیمه بیکاری هستند و مسائل مربوط به آن‌ها در حال پیگیری است.

وی گفت: طی امروز و فردا پیامک برای این افراد ارسال می‌شود تا در صورتی که مشمول دریافت بیمه بیکاری باشند شماره حساب خود را اعلام کنند و مبلغ بیمه به آن‌ها پرداخت می‌شود.

اسماعیلی با بیان اینکه امسال وظیفه ما در ایجاد اشتغال و تولید سنگین‌تر است و با توجه به بیماری کرونا مضاعف هم شده است، خاطرنشان کرد: اشتغال‌های جدید را باید مورد توجه داشته باشیم تا نرخ بیکاری بالا نرود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان اظهار کرد: برنامه اشتغال سال ۹۹ استان کرمان با همکاری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهیه شده که تحقق ۴۰ هزار اشتغال برای امسال در آن پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغال و کار آفرینی تعاون کار و رفاه اجتماعی بیمه بیکاری استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۸۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع اختلال سامانه بیمه سلامت در گلستان تا ۲۴ ساعت آینده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان حسینی مدیر کل بیمه سلامت استان گفت: علت اختلال در سامانه نسخه نویسی بیمه سلامت، به روز رسانی و ارتقا این سامانه است و تا ۲۴ ساعت آینده این مشکل برطرف می‌شود.

قطعی و اختلال در سامانه نسخه نویسی بیمه سلامت در روزهای اخیر شهروندان را برای تهیه دارو با مشکل روبرو کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • تداوم اختلال در سامانه نسخه نویسی الکترونیکی
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • ادامه اختلال در سامانه نسخه نویسی الکترونیکی بیمه سلامت در اردبیل
  • رفع اختلال سامانه بیمه سلامت در گلستان تا ۲۴ ساعت آینده
  • رفع اختلال در سامانه بیمه سلامت در گلستان تا ۲۴ ساعت آینده
  • اختلال در سامانه بیمه سلامت
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • سیستان و بلوچستان متعهد به ایجاد شغل برای بیش از ۴۱ هزار نفر شد
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • همه چیز درباره بیمه بیکاری؛ کاهش مقرری‌بگیران بیمه بیکاری