Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@07:07:44 GMT

لبنان میزبان هنرمندان ایرانی در «با من خوش میگذره!»

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۱۸۶۷۲

به گزارش ایلنا، مهران غفوریان، امیرحسین صدیق و خواننده پاپ حسام لرنژاد در مجموعه «با من خوش میگذره!» در بیروت عروس خاورمیانه و دو شهر بعلبک و جونیه میزبان یکدیگر خواهند بود. این سه هنرمند در سفری ماجراجویانه، توریستی و سرشار از شوخی در کشور لبنان هرکدام با هزینه‌ای مشخص (400 دلار) رقابت کرده‌اند. بازیگران شناخته شده لبنانی ازجمله مجدی مشموشی، نعمی بدوی و ماریتارز معلوف نیز در کنار هنرمندان ایرانی در این سری حضور داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

 در جریان این سفر، در هر قسمت بینندگان هم از رقابت آنان لذت می‌برند و هم با ظرفیت‌های گردشگری و دیدنی‌های بکر و چشم‌نواز کشورهای مختلف جهان آشنا می‌شوند. ضمن اینکه طی این سفر تلاش شده گوشه‌ای از فرهنگ و هنر مردم لبنان نیز در راستای معرفی مفاهیم انسانی همچون مهمان نوازی، دوستی و ... به تصویر کشیده شود. قسمت اول این مجموعه اواسط سال ۹۵ در شبکه ویدئویی توزیع شد، ولی به دلایلی ادامه توزیع آن ممکن نشد تا این هفته به طور کامل از طریق فیلیمو و نماوا در اختیار علاقه‌مندان قرار گیرد.

این مجموعه با حمایت بانک شهر ساخته شده و ضمنا کپی رایت آن به ثبت بین‌المللی رسیده است و مشابه هیچ مجموعه یا برنامه‌ای نیست.

عوامل مجموعه عبارتند از: تهیه‌کننده و کارگردان: مرتضی آتش‌زمزم، مشاور پروژه: رضا شاکری، نویسنده و برنامه‌ریز: رضا بهنام‌راد، مدیر تصویربرداری: مرتضی خان‌محمد، تصویربردار هوایی: مصطفی علیپور حقیقی، صدابردار: حسین قورچیان، تدوین: کاووس آقایی، تصحیح رنگ: روزبه شعرای نجاتی، جلوه‌های ویژه رایانه‌ای: امیرحسین مدرس، مدیر تولید لبنان: هماهنگی تولید لبنان: کاظم عزیزی، دستیار تهیه‌کننده: ابوالفضل آتش زمزم، گرافیست: مریم امینی، مهدی وجدانی، عکاس: محمدحسین  وجدانی.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: خاورمیانه رایانه فرهنگ و هنر کپی رایت بانک شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۸۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سعدی؛ میزبان رویداد هنری گل، مرغ و خوشنویسی شد

مجموعه فرهنگی تاریخی سعدی میزبان رویداد هنری گل، مرغ و خوشنویسی شد که به مناسبت هفته بزرگداشت شیخ اجل در این مجموعه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان، محمد ثابت‌اقلیدی در حاشیه برگزاری رویداد هنری گل، مرغ و خوشنویسی که به مناسبت روز و هفته بزرگداشت شیخ اجل سعدی شیرازی در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدی برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری جشنواره‌های گردشگری و هنری همچنین رویدادهای فرهنگی در کنار جاذبه‌های گردشگری نقش به‌سزایی در جذب گردشگر دارند.

وی با اشاره به اینکه گردشگری رویداد، گونه‌ای نوین از گردشگری فرهنگی محسوب می‌شود، افزود: امروزه صرف وجود جاذبه‌های تاریخی و مناظر طبیعی در جذب گردشگر مهم نیست، بلکه خلق رویدادها و جشنواره‌های مختلف فرهنگی و هنری می‌تواند به جذب حداکثری و ماندگاری بیشتر آن‌ها در مقصد گردشگر کمک کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس با مثبت ارزیابی کردن برگزاری رویداد هنری گل و مرغ و خوشنویسی در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدی، تصریح کرد: این رویداد بی‌شک تأثیر به‌سزایی در معرفی فرهنگی اصیل ایرانی اسلامی دارد و با برگزاری چنین برنامه‌هایی گردشگران از نزدیک با این فرهنگ آشنایی بیشتری پیدا می‌کنند.

ثابت‌اقلیدی در ادامه با اشاره به تداوم برگزاری این‌چنین برنامه‌هایی در اماکن شاخص تاریخی و فرهنگی فارس اضافه کرد: با توجه به استقبال بازدیدکنندگان و گردشگران از این برنامه‌های فرهنگی و گردشگری بنا داریم این رویدادهای فرهنگی را با حضور اساتید مجرب و پیشکسوت حوزه صنایع‌دستی و هنرهای سنتی در اماکن تاریخی چون حافظ و سعدی برگزار نمائیم.

به گزارش ایمنا، رویداد هنری گل، مرغ و خوشنویسی به مناسبت فرارسیدن یاد روز و هفته بزرگداشت شیخ اجل سعدی شیراز در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدی برگزار شد، در جریان این رویداد آثار خط و نقاشی تنی چند از اساتید خوشنویسی و گل و مرغ به نمایش درآمد و این اساتید به‌صورت ورک شاپ بخشی از فعالیت‌های خود را در معرض دید عموم علاقه‌مندان قرار دادند، همچنین در این برنامه از چند تن از اساتید خوشنویسی و گل و مرغ تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 746880

دیگر خبرها

  • واکنش گسترده سینماگران به سخنان جنجالی مدیر پلتفرم نماوا
  • بازیگران شبکه نمایش خانگی را ستاره‌باران کردند
  • واکنش گسترده سینماگران به سخنان توهین آمیز مدیر نماوا
  • واکنش سینماگران به سخنان جنجالی مدیر یک پلتفرم و عذرخواهی نماوا
  • واکنش گسترده سینماگران به سخنان جنجالی مدیر یک پلتفرم و عذرخواهی نماوا
  • واکنش گسترده سینماگران به سخنان جنجالی مدیر یک پلتفرم
  • ادعای عجیب مدیر ارشد نماوا علیه هنرمندان جنجال به پا کرد؛ قطع همکاری مازیار میری و همایون اسعدیان با نماوا
  • همایون اسعدیان نماوا را تحریم کرد
  • فرحبخش خطاب به مدیر ارشد پلتفرم نماوا: برو سرامیک‌ات را بفروش
  • سعدی؛ میزبان رویداد هنری گل، مرغ و خوشنویسی شد