Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح درباره مزاحمت آمریکایی‌ها برای نفت‌کش کشورمان گفت: هم آمریکایی‌ها و هم دیگران می‌دانند که ما در واکنش به این موضوع یقینا هیچ تردیدی به خودمان راه نخواهیم داد. ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت طی سخنانی درباره اقدامات اخیر آمریکایی‌ها در ایجاد مزاحمت برای نفت‌کش‌های کشورمان اظهار داشت: مزاحمت برای نفتکش‌ها خلاف مقررات و امنیت بین الملل است و سازمان‌های بین المللی و کشورهایی که نسبت به مقررات و امنیت آبراه‌ها حساس هستند باید حتما به این موضوع عکس العمل نشان دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر حاتمی: پاسخی قاطع و دندان شکن به هر دشمن متجاوزی خواهیم دادربیعی: وارد فاز مهار کرونا شده‌ایم/ گزینه‌ها برای خطای احتمالی آمریکا علیه نفتکش ایرانی محفوظ استروحانی: قدس فراموش نخواهد شد و در اشغال ستمگران باقی نخواهد ماند/ در مبارزه با کرونا تقریبا به مرز مهار رسیده‌ایم

وی افزود: این به نوعی یک راهزنی دریایی است و سیاست ما هم کاملا روشن است و به صراحت هم اعلام کردیم که هیچ‌گونه مزاحمتی را تحمل خواهیم کرد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در ادامه تصریح کرد: هم آمریکایی‌ها و هم دیگران می‌دانند که ما در واکنش به این موضوع یقینا هیچ تردیدی به خودمان راه نخواهیم داد و اگر مزاحمت‌ها ادامه پیدا کند و تشدید شود حتما پاسخ قاطع و محکمی را خواهد گرفت.

انتهای پیام/

R1531/P/S1,11,15/CT11 واژه های کاربردی مرتبط وزارت دفاع ایران سرتیپ حاتمی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت دفاع ایران سرتیپ حاتمی وزارت دفاع ایران سرتیپ حاتمی آمریکایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۸۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ قاطع پیونگ‌یانگ به نسخه تحریمی آمریکا

آمریکا متعهد شده است که با کره جنوبی و سایر کشور‌ها برای ایجاد جایگزینی با دستور هیئت کارشناسان سازمان ملل متحد برای نظارت بر اجرای تحریم‌ها که در پایان آوریل به دنبال وتوی روسیه برای تمدید آن منقضی می‌شود، همکاری کند.

به گزارش ایسنا، کیم اون چول، رئیس دفتر امور آمریکای وزارت امور خارجه کره شمالی گفت: اگر ایالات متحده نسخه جدیدی از تحریم‌ها را علیه کره شمالی معرفی کند، پیونگ‌یانگ از فرصت جدید برای تنظیم مجدد نیرو که واشنگتن بیش از همه از آن می‌ترسد، استفاده خواهد کرد.

این مقام گفت: تحریم‌های جدید تنها منجر به تقویت بیشتر قدرت نظامی پیونگ یانگ خواهد شد.

او با وعده انجام «اقدامات عملی قدرتمندتر» برای تقویت قدرت فنی نظامی کره شمالی گفت: «هر زمان که ایالات متحده قطعنامه تحریم جدید را در عرصه سازمان ملل تهیه کند آزمایش هسته‌ای قوی‌تر و توسعه‌یافته‌تر کره شمالی آغاز خواهد شد. تحریم‌های ایالات متحده به عنوان یک کاتالیزور و نیروی محرکه عمل کرد که باعث افزایش تدریجی قدرت ملی ما شد.

این مقام افزود: ما از حقوق حاکمیتی و منافع امنیتی خود در برابر تهدید‌های خصمانه و فشار تحریمی فزاینده از سوی ایالات متحده محافظت کرده و اقدامات واقعی قوی‌تری را انجام خواهیم داد.

وی تاکید کرد: ما به تحریم‌های آمریکا عادت کرده‌ایم و توانایی و قدرت زیادی برای ایستادگی در برابر هرگونه تحریم شدید داریم.

لیندا توماس گرینفیلد، سفیر آمریکا در سازمان ملل طی بازدید از منطقه غیرنظامی شده (DMZ) که دو کره را از هم جدا می‌کند، گفت که واشنگتن در حال بررسی گزینه‌های «خارج از چارچوب» است و تهدید کرد که «همه احتمالات» حتی خارج از قواعد سازمان ملل روی میز است.

دیگر خبرها

  • پاسخ قاطع پیونگ‌یانگ به نسخه تحریمی آمریکا
  • پاسخ محکم ایران نشان داد اسرائیل بسیار ضعیف است
  • حزب‌الله لبنان: پاسخ محکم ایران نشان داد اسرائیل بسیار ضعیف است
  • پاسخ عجیب معاون وزیر کار درباره رقم دستمزد کارگران
  • پاسخ عجیب معاون وزیر کار درباره مزد کارگران؛ افزایش حقوق بی‌سابقه بوده؟
  • هشدار پنتاگون به عراق درباره ادامه حملات علیه نیروهای آمریکا
  • واکنش روسیه به کمک ۶۰ میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین | اوکراین ۵۰۰ هزار سرباز از دست داده است
  • ابوعبیده: پاسخ قاطع ایران معادلات دشمن را برهم زد
  • شویگو: اوکراین نیم‌ میلیون سرباز از دست داده است
  • نقش متفاوت لیلا حاتمی در یک فیلم آمریکایی