Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، حاجی‌میرزایی، وزیر آموزش و پرورش در حاشیه جلسه هیئت دولت گفت: ما دو آزمون سرنوشت‌ساز پیش‌رو داریم که یکی آزمون پایه نهم و دیگری پایه دوازدهم که امتحان آنها به صورت نهایی است به همین دلیل تأکید کردیم که این آزمون‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت حضوری برگزار شود.

وی افزود: روش‌های غیرحضوری ممکن است حقوق دانش‌آموزان تضییع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاجی میرزایی ادامه داد: بر اساس تصمیم هیئت وزیران، احکام رتبه‌بندی معلمان صادر شد و بر اساس مصوبه اسفندماه همه کارکنان دولت از ضریب فوق‌العاده شغل فصل دهم برخوردار شدند به همین دلیل در جلسه امروز مقرر شد احکام رتبه‌بندی معلمان براساس همین قوانین تصحیح شود.زمان اجرای این مصوبات اول فروردین ماه ۹۹ بود و مابه‌التفاوت پرداخت خواهد شد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: آموزش و پرورش فرهنگیان معلمان اخبار فرهنگیان اخبار استخدامی آموزش و پرورش اخبار معلمان خبرگزاری فرهنگیان اخبار آموزش و پرورش آخرین اخبار آموزش و پرورش آخرین اخبار فرهنگیان اخبار استخدام آموزش و پرورش محسن حاجی میرزایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۸۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از ماه آینده اعمال می‌شود

میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در پاسخ به پرسشی در مورد زمان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی اظهار داشت: افزایش حقوق از ماه آینده برای بازنشستگان و مستمری بگیران اعمال می‌شود و ما به التفاوت فروردین در خرداد به این افراد پرداخت خواهد شد.

وی افزود: هنوز میزان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی به صورت دقیق و قطعی معلوم نشده و این افزایش متفاوت از روال پرداختی بازنشستگان دولتی و صندوق بازنشستگی است.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه چهارچوب کاری سازمان تأمین اجتماعی برای پرداخت حقوق بازنشستگان متفاوت است و بعد از تصویب در هیأت وزیران اجرایی خواهد شد، گفت: مابه التفاوت پرداختی فروردین بازنشستگان در خرداد به حساب بازنشستگان واریز می‌شود.

کد خبر 6082406 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از این ماه
  • زمان پرداخت افزایش حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • زمان اعمال افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی/ میزان افزایش حقوق بازنشستگان
  • افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از ماه آینده اعمال می‌شود
  • احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته اصلاح شد
  • احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته اصلاح شد + فیلم
  • احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته سال‌های اصلاح شد
  • عملکرد کارکنان آموزش و پرورش بوشهر روی موج رادیو ایران
  • ۵۰ هزار میلیارد تومان برای رتبه بندی معلمان هزینه شد
  • میزان افزایش حقوق فرهنگیان و استخدام معلم جدید در ۱۴۰۳