Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@08:15:00 GMT

شهردار: بهسازی پارک قیزیل ارسلان مراغه ۵۰درصد پیشرفت دارد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۱۸۸۸۷

شهردار: بهسازی پارک قیزیل ارسلان مراغه ۵۰درصد پیشرفت دارد

محمدرضا احمدی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از این پروژه به خبرنگار ایرنا گفت: در این طرح یک هزار و ۵۰۰ متر مکعب دیوار سنگی، ۲ هزار و ۸۰۰ متر طولی جدول گذاری و ۵ هزار مترمربع کفپوش در حال اجراست.
وی به اهداف اجرای این طرح اشاره کرد و گفت: عملیات ساماندهی و بهسازی پارک قدیمی قیزیل ارسلان به منظور احیای پارک و ایجاد فضایی مناسب برای اهالی ساکن در خیابان کاشانی و محلات اطراف آن آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: با اجرای این طرح، مشکلات مربوط به سیستم روشنایی، معبرها، مبلمان شهری، فضای سبز، وسایل ورزشی و بسیاری از موارد دیگر رفع خواهد شد.
شهردار مراغه گفت: پارک قیزیل ارسلان با قدمت و زیبایی خاص، پتانسیل بالایی برای تبدیل شدن به یکی از اماکن گردشگری مراغه را دارد و مشارکت بخش خصوصی در ایجاد اماکن رفاهی، تفریحی و گردشگری در این پارک، به رونق گردشگری شهرستان منجر می شود.
احمدی اضافه کرد: توسعه فضای سبز و احداث پارک‌های جدید به منظور بالا بردن سرانه فضای سبز شهر از جمله مهم‌ترین سیاست‌های کاری شهرداری و شورای اسلامی مراغه است.
وی ادامه داد: توسعه باغ شهر و درختکاری علاوه بر زیبایی و ایجاد فضای سبز و توسعه طبیعی شهر، موجب استحکام و تقویت خاک در مقابل بلایای طبیعی می شود.
وی افزود: خدمات رسانی بهینه و برخورداری متوازن شهری از امکانات و زیرساخت های تفریحی و توسعه فضای سبز از دغدغه های اصلی مجموعه مدیریت شهری مراغه است.
به گزارش ایرنا، هم اکنون سرانه فضای سبز عمومی و پارک ها در شهر مراغه حدود ۱۴ متر مربع بوده که با احتساب فضاهای سبز خصوصی، این میزان به حدود ۲۷ متر مربع و بیش از استاندارد جهانی که ۲۵ متر مربع است می رسد.
مراغه به عنوان بزرگترین شهر آذربایجان‌شرقی بعد از تبریز با بیش از ۱۸۶ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز مرکز استان قرار گرفته و در ابتدای دوران فرمانروایی ایلخانان مغول، پایتخت این سلسله بوده است.

برچسب‌ها شهرداری مراغه آذربایجان شرقی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری مراغه آذربایجان شرقی شهرداری مراغه آذربایجان شرقی فضای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۸۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت 73 درصدی در ساخت کانال اتصال بندر فاو به «جاده توسعه»

تین نیوز

وزیر حمل و نقل عراق اعلام کرد که میزان پیشرفت در ساخت کریدور جاده ای اتصال بندر فاو به جاده توسعه از 73 درصد فراتر رفته است.

 

رزاق محیبس السعداوی، وزیر حمل و نقل عراق امروز دوشنبه اعلام کرد که میزان پیشرفت در ساخت کریدور جاده ای اتصال بندر فاو به جاده توسعه از 73 درصد فراتر رفته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از میدل ایست نیوز، در بیانیه وزارت حمل و نقل عراق آمده است که السعداوی امروز وارد استان بصره شده است.

در بیانیه مذکور آمده است که وزیر حمل و نقل عراق به همراه شماری از نمایندگان بصره و مدیران کل از پروژه های این استان بازدید میدانی کرده است.

السعداوی تاکید کرد که میزان پیشرفت در ساخت کریدور جاده ای اتصال بندر فاو به جاده توسعه از 73 درصد فراتر رفته است.

وی با بیان اینکه حلقه رابط میان تونل زیر آبی و گذرگاه مرزی سفوان، حلقه اتصال مهمی است، گفت که این پروژه صدها فرصت کاری برای اهالی بصره ایجاد می کند.

پیش از این، وزارت حمل و نقل عراق خبر داد بندر بزرگ فاو با آغاز سال 2025، افتتاح خواهد شد و موعد آن تغییر نخواهد کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • دروغ‌پردازی با عکس ۷ سال پیش پارک دانشجو
  • آغاز عملیات عمرانی یادمان شهید گمنام در بوستان فدک
  • آغاز فاز دوم مرمت و بهسازی محوطه باغ کیهانی + تصاویر
  • پیشرفت قابل توجه عملیات خطوط انتقال آب فضای سبز در منطقه ۸ اصفهان
  • اعتبار ۹۴ میلیارد ریالی برای بهسازی و توسعه پایانه باقوشخانه
  • «کلاهدوزان» مدیر پروژه پارک شرق اصفهان شد
  • تشکیل برنامه راهبردی عملیاتی شهرداری شیراز تا سال ۱۴۰۴
  • پیشرفت 73 درصدی در ساخت کانال اتصال بندر فاو به «جاده توسعه»
  • تکمیل و بهسازی اردوگاه شهید مهدی باکری نیازمند توجه ویژه است
  • لاین دوم بام ایلام احداث می‌شود