Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتخابات زودهنگام اتحادیه‌های قرآنی کشور در روز‌های ۱۵ و ۱۶ خرداد‌ماه ۱۳۹۹ برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار قرآن به فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس مجمع اتحادیه‌های قرآنی کشور با حضور اعضای دو اتحادیه در روزهای ۱۵ و ۱۶ خرداد برگزار و انتخابات زودرس اتحادیه مدغم قرآنی کشور انجام می‌شود.

رحیم قربانی مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت کشور در گفت‌وگو با فارس با اعلام این خبر گفت: پس از کش و قوس‌های فراوان و برگزاری چندین جلسه در هیئت رسیدگی به امور مؤسسات به میزبانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نمایندگان و مدیران اتحادیه تشکل‌های قرآنی و اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی به این جمع‌بندی رسیدند که انتخابات زودهنگام هیئت مدیره اتحادیه مدغم کشوری برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از پذیرش انتخابات اتحادیه‌های استانی توسط طرف مقابل خبر داد و گفت: پس از مذاکرات انجام شده نمایندگان و مدیران اتحادیه تشکل‌های قرآنی، انتخابات استانی مدغم را پذیرفتند و مقرر شد مجمع عمومی اتحادیه کشوری با حضور اعضای مجمع دو اتحادیه برگزار و انتخابات زودهنگام هیئت مدیره برگزار شود.

وی ادامه داد: طبق توافق صورت گرفته مقرر شد ۳۰۰ نفر از اعضای مجمع اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی و ۳۰۰ نفر از اعضای اتحادیه تشکل‌های قرآنی مجمع را تشکیل و انتخابات را انجام دهند.

قربانی درخصوص زمان برگزاری انتخابات مجمع گفت: تاریخ تعیین شده از سوی ما روزهای ۱۵ و ۱۶ خرداد‌ماه است که البته این تاریخ بسته به تأیید ستاد مبارزه با کرونا است و در صورت تأیید ستاد، مجمع و انتخابات آن در زمان مقرر برگزار می‌شود.

وی با بیان جزئیات بیشتری از توافق با دیگر اتحادیه قرآنی گفت: در جلسات مختلفی که با نمایندگان و مدیران اتحادیه تشکل‌های قرآنی داشتیم راه‌های مختلفی پیشنهاد و بررسی شد که نهایتاً موضوع برگزاری مجمع و انتخابات زودهنگام به تأیید دو طرف رسید و این امر در صورتجلسه به امضای مسئولان هر دو اتحادیه رسید. همچنین یک گروه ۱۶ نفره متشکل از ۸ نفر از هر اتحادیه این فرایند را بررسی و باید روند انتخابات اساسنامه را مورد بازبینی قرار دهند.

به گزارش فاری موضوع ادغام دو اتحادیه قرآنی کشور حدود یک دهه است که در دست بررسی است، البته این ادغام حدود دو سال قبل انجام شد اما یکی از طرفین موضوع ادغام را نپذیرفت و اکنون پس از دو سال از فعالیت اتحادیه مدغم مقرر شد انتخابات هیأت مدیره دوباره انجام شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قرآن انتخابات اتحادیه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اتحادیه تشکل های قرآنی انتخابات زودهنگام دو اتحادیه قرآنی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۹۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درویش برکنار خواهد شد؟؛ قبل از رفتن تمدید یک نفر قطعی است

واگذاری بلوک سهام ۵۱ درصدی باشگاه پرسپولیس در حالی آخرین مرحله خود را پشت سر می‌گذارد که همچنان مشکلات مالی و قراردادی اعضای تیم پابرجاست.

رضا درویش مدیرعامل سرخپوشان پایتخت که بارها وعده پرداخت مطالبات بازیکنان را داده بود حالا با چالش اساسی در ادامه فعالیت خود روبروست. او پس از پشت سر گذاشتن حاشیه‌های فراوان در حالی قرار است همچنان به عنوان مدیرعامل فعالیت خود را ادامه دهد که هیأت مدیره این باشگاه پس از واگذاری به بخش خصوصی قرار است در کوتاه‌ترین زمان ممکن تغییر کند تا سرخ‌ها با کابینه‌ای جدید برای نقل و انتقالات تابستانی آماده شوند.

با این حال هیأت مدیره فعلی باشگاه، مجوز مذاکره با اوسمار ویه را برای تمدید قرارداد با پرسپولیس را داده است تا سرمربی برزیلی در صورت توافق مالی با این باشگاه روی کار بیاید.

درویش هم قصد دارد بر خلاف بازیکنانی که در پایان فصل قراردادشان به اتمام می‌رسد امضای تمدید ویه را با پرسپولیس را از این مرد برزیلی بگیرد تا هر اتفاقی در تابستان هم روی کار این مربی تأثیر نگذارد.

از سوی دیگر با ورود کنسرسیوم بانکی به باشگاه پرسپولیس قرار است تمام نفرات فعلی هیأت مدیره تغییر کرده و به احتمال فراوان هیأت مدیره‌ای هفت نفره تشکیل شود تا از تمام ظرفیت انسانی خود در این مجموعه استفاده کنند.

درویش برای حل و فصل مشکلات مالی فصل جاری تیمش منتظر ورود افراد اقتصادی است تا شاید آنها بتوانند راهکاری برای پرداخت حداقل ۱۳۰ میلیارد تومان در یک ماه آینده برای بیش از ۵۰ درصد باقیمانده قراردادهای لیگ بیست و سوم فراهم کنند.

حالا باید دید نقشه‌های مدیریتی درویش برای تمدید قرارداد با ویه‌را و دریافت پول از هیأت مدیره آینده، اتفاق خواهد افتاد یا این باشگاه با تغییرهای هیأت مدیره دچار چالش‌های بیشتری خواهد شد.

منبع:خبرورزشی

 

دیگر خبرها

  • روز خوش استقلال و پرسپولیس
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • تعداد عوامل اجرائی دور دوم انتخابات در حوزه ورامین کاهش می یابد
  • انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود
  • برگزاری ۷۵۰۰ نفر ساعت آموزش توانمندسازی برای تشکل‌های ایثارگری
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • مدیرعامل جدید استقلال ازسوی پتروشیمی خلیج‌فارس
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • درویش برکنار خواهد شد؟؛ قبل از رفتن تمدید یک نفر قطعی است