Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار گلستان گفت: در صورت شیوع مجدد بیماری کرونا در برخی از شهرهای استان طی هفته‌های آینده، دوباره محدودیت‌ها از سرگرفته می‌شود. ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

‌به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، هادی حق شناس ظهر امروز در جلسه ستاد مقابله با کرونا استان گلستان در خصوص آخرین مصوبات، اظهار داشت: با توجه به تعطیلات عید سعید فطر و نیمه خرداد ممکن است با ورود مسافران به گلستان مواجه شویم و مصوب شد بومگردی‌ها و هتل‌ها از 50 درصد ظرفیت خود برای در خدمات دهی به مسافران استفاده کنند، همچنین رستوران‌ها با 30 درصد ظرفیت و به شرط خارج کردن صندلی‌ها مجوز فعالیت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اینکه برای دانش آموزان پایه دوازدهم آزمون نهایی را در پیش داریم و در 36 مرکز آموزش شبانه روزی امکان رفت و آمد وجود ندارد قرار است با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و نظارت دانشگاه علوم پزشکی و آموزش و پرورش، قرار شد دانش آموزان در این مدارس اقامت داشته باشند.

تست کرونای بازیکنان پرسپولیس در مجموعه درفشی‌فرگزارش| وضعیت قرمز کرونا در اصفهان / جولان ‌مردم در شهر برای خرید و گردش بدون رعایت بهداشتفرمانده سپاه گلستان: 57 هزار جهادگر بسیجی در میدان مقابله با کرونا حضور یافتند

حق شناس ادامه داد: 700 نفر در بازارهای هفتگی گلستان مشغول بودند و قرار شد به صورت نصف نصف با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بازارهای هفتگی فعالیت خود را از سر بگیرند.

وی ادامه داد: در شهرهایی که محدودیت‌ها برای فعالیت برخی مشاغل برداشته شده اگر طی هفته‌های آینده تعداد بیماران افزایش یابد مجددا محدودیت‌ها اعمال خواهد شد.

وی یادآور شد: در سه ماه گذشته بازارهای هفتگی، هتل‌ها، بومگردی‌ها و غیره تعطیل بودند و مشکل معیشتی پیش آمده بود و این تصمیمات را گرفتیم تا مشکلات برطرف شود.

حق شناس تصریح کرد: نماز عید فطر در مساجد قابل برگزاری است و در مصلی برگزار نخواهد شد مگر اینکه در ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیمات جدیدی اتخاذ شود.

وی یادآور شد: از سرگیری فعالیت اماکن ورزشی هم هفته آینده در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا بررسی می‌شود.

انتهای پیام/588/ش

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مقابله با کرونا محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۹۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال وقوع سیل و طغیان رودخانه‌های فصلی در کرمان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان از صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی در استان خبر داد و گفت: احتمال وقوع سیل و طغیان رودخانه‌های فصلی در کرمان وجود دارد. - اخبار استانها -

حمید سالخورده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای استان کرمان، اظهار داشت:باتوجهبهاحتمالرخدادتگرگدراستان، فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی تمهیدات لازم جهت جلوگیری از خسارت به بخش کشاورزی را اتخاذ کنند.

وی با بیان اینکه بنابه اعلام اداره کل هواشناسی استان کرمان و صدور هشدار سطح نارنجی، بیان کرد: از امروز سه‌شنبه چهارم اردیبهشت‌ماه تا پایان هفته جاری با فعالیت سامانه بارشی جدیدی در استان مواجه هستیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانادامه داد: با فعالیت این ‌سامانه شاهد ناپایداری‌های جوی به صورت افزایش ابر، رگبار باران، گاهی همراه با رعد و برق، احتمال بارش تگرگ در مناطق مستعد و وزش تندبادهای لحظه‌ای در استان خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه عمده فعالیت این سامانه روزهای سه‌شنبه تا پنجشنبه و در نیمه شمالی، غرب و برخی از مناطق جنوبی استان خواهد بود، افزود: با توجه به نوع و شدت بارش‌های این فصل، آبگرفتگی معابر عمومی، جاری شدن روان‌آب، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی در مناطق مذکور محتمل است.

سالخورده گفت: منطقه اثر این سامانه؛ نیمه شمالی، غرب، مرکز و ارتفاعات جنوب استان و شهرستان‌های کرمان، انار، بافت، بردسیر، رابر، راور، راین، رفسنجان، زرند، سیرجان، شهربابک، کوهبنان، گلباف، لاله‌زار و ماهان است.

وی افزود: اثر مخاطره این سامانه بارش رگباری باران، احتمال آبگرفتگی معابر و جاری شدن روان‌آب و طغیان رودخانه‌های فصلی در برخی مناطق استان، وزش تندباد لحظه‌ای و احتمال کاهش کیفیت هوا در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک، احتمال اصابت صاعقه پیش‌بینی شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانبا بیان اینکه پرهیز از فعالیت‌های کوهنوردی، عدم تردد توقف و چرای دام در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌ها توصیه می‌شود، ادامه داد: با توجه به احتمال رخداد تگرگ، فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی، تمهیدات لازم جهت جلوگیری از خسارت به بخش کشاورزی را اتخاذ کنند.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • اقدامات شهرهای موفق برای تحقق مفهوم زباله‌صفر
  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته به سمت مازندران
  • احتمال بالای شیوع آفت زنگ زرد در مزارع گندم و جو
  • (ویدئو) احتمال طغیان رودخانه‌ها در اصفهان، گلستان، یزد و سمنان
  • آشنایی با یک تاثیر منفی کم خوابی
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • احتمال وقوع سیل و طغیان رودخانه‌های فصلی در کرمان