Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- احزاب اللقاء المشترک یمن بر اولویت مساله فلسطین به عنوان مساله مرکزی و فراگیر هر ملتی تاکید کرده و مخالفت خود را با توطئه‌ها علیه آن اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از سایت شبکه ماهواره‌ای المسیره وابسته به جنبش انصارالله یمن، این فراکسیون امروز (چهارشنبه) در بیانیه‌ای بار دیگر بر مخالفتش با تمامی توطئه‌ها علیه مساله فلسطین و در راس آنها معامله ننگین "قرن" تاکید کرد و گفت که اگر شتاب برخی حاکمیت‌های عربی مزدور برای عادی‌سازی علنی با رژیم اشغالگر و غاصب صهیونیستی نبود، این طرح فرصت اعلام نمی‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این فراکسیون تاکید کرد، از جمله دلایل حمله مشترک عربستان-آمریکا که از پنج سال قبل ادامه دارد، موضعگیری مردم یمن نسبت به مسایل بزرگ امت اسلامی و ارزش‌ها و اصول این مردم در تقویت آموزه‌های دین اسلام حنیف، مفاهیم درست آن و موضعگیری‌های آشکار آن در مقابل دشمنان امت است.
احزاب اللقاء المشترک یمن در ادامه بزرگداشت روز جهانی قدس را بزرگداشت مساله فلسطین دانست که در نظر گرفته شده از فرهنگ لغت نسل‌های بعدی حذف و محو شود، این نقشه خبیث اسرائیل-آمریکا و انگلیس برای کنترل یافتن بر کل منطقه عربی و تسلیم کردن ملت‌های آن در برابر سلطه‌جویی قدرت‌های استکبار جهانی است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: احزاب اعلام معامله قرن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۹۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلمبیا، رژیم صهیونیستی را تهدید به قطع روابط سیاسی کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، «گوستاوو پترو» رئیس جمهور کلمبیا امروز سه شنبه تاکید کرد که اگر رژیم صهیونیستی به قطعنامه شورای امنیت مبنی بر اجرای آتش بس در نوار غزه پایبند نباشد این کشور روابط دیپلماتیک خود را با تل آویو قطع می‌کند.

پیش از این رئیس جمهور کلمبیا در سخنانی انتقادی علیه ادامه جنگ در غزه تاکید کرده بود که آمریکا و اتحادیه اروپا از بمباران غیرنظامیان از سوی رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند.

وی در اجلاس کشورهای مشترک المنافع آمریکای لاتین و کارائیب ( CELAC) با محکوم کردن واشنگتن و متحدان اروپایی‌اش در حمایت از نسل کشی اسرائیل در غزه گفت: آلمان، فرانسه و سایر اعضای اتحادیه اروپا در کنار انگلیس و آمریکا از نسل کشی در غزه و ریختن بمب بر سر غیرنظامیان حمایت می‌کنند.

وی ادامه داد که باید جامعه جهانی ارتکاب جنایات ضدبشری و نسل کشی اسرائیل در غزه را متوقف کنند؛ در غیر این صورت، فاجعه کشتار جمعی اروپا در حد فاصل سال‌های ۱۹۳۹-۱۹۴۵ تکرار خواهد شد.

رئیس جمهور کلمبیا همچنین تاکید کرده بود که قتل و کشتار بیش از ۱۰۰ فلسطینی در صف دریافت غذا در غزه توسط ارتش رژیم صهیونیستی نسل‌کشی است.

کد خبر 6063179

دیگر خبرها

  • واکنش هاشمی، وزیر پیشین بهداشت به مرگ پرستو بخشی پزشک جوان: سکوت وزارت بهداشت مایه‌ شرمساری است/ چرا نظام پزشکی مماشات می‌کند؟ چرا همه ما مرده‌ایم؟ همه ما که با سکوتمان در عادی سازی این خودکشی‌ها کمک می‌کنیم
  • مقاومت مردم غزه، فلسطین را به مساله جهان تبدیل کرده است
  • مقاومت مردم غزه مساله فلسطین را به مساله جهان تبدیل کرده است
  • واکنش تند عربستان به اقدام اسرائیل | اراضی فلسطین فورا باید بازگردانده شود
  • مقاومت فلسطین: صهیونیست‌ها حرفی از آتش‌بس نمی‌زنند
  • کلمبیا، رژیم صهیونیستی را تهدید به قطع روابط سیاسی کرد
  • روایت المیادین از جزئیات مذاکرات حماس و تل‌آویو
  • مساله فلسطین مساله همه بشریت
  • النخاله در ورزشگاه آزادی: قطعا اسرائیل را شکست خواهیم داد
  • زیان حکام عرب در پیروی از آمریکا/از ایران ومقاومت قدردانی می‌کنیم