Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@00:43:43 GMT

نخستین طرح فروش فوق‌العاده سایپا تا عید فطر اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۱۹۹۷۴

نخستین طرح فروش فوق‌العاده سایپا تا عید فطر اجرا می‌شود

به گزارش روز چهارشنبه وزارت صنعت، معدن و تجارت، «سیدجواد سلیمانی» افزود: گروه خودروسازی سایپا در سال گذشته با اجرای پویش ملی ساخت و بومی‌سازی قطعات خودرو، موفق شد ضمن تعمیق ساخت داخل محصولات، در سال تحریمی ۹۸ تیراژ تولید سال غیرتحریمی ۹۷ را تکرار کند.

وی ادامه داد: سایپا با تکیه بر تیراژ تولید بیش از ۴۱۴ هزار دستگاه خودرو در سال ۹۸ این فرصت را پیدا کرد تا تعداد تعهدات معوق خود را به شدت کاهش دهد، از سوی دیگر در برنامه‌ریزی‌های پیش فروش برای سال ۹۹ کمترین تعهد ممکن را ایجاد کردیم تا بتوانیم بیشتر محصولات تولید فصل بهار را به کاهش تعهدات معوق اختصاص دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سایپا، تعامل و تقویت بیشتر زنجیره تامین با برقراری کامل انضباط مالی در سایپا را از دیگر اقدامات این گروه خودروسازی در سال گذشته اعلام کرد و گفت: براساس همین اقدامات گروه خودروسازی سایپا آمادگی کامل برای اجرای محورهای تولیدی بسته ویژه کنترل بازار خودرو را دارد.

وی از آمادگی این گروه خودروسازی برای اجرای کامل و دقیق بسته ویژه کنترل بازار خودرو خبر داد و اضافه کرد: طبق آنچه که سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرده، اجرای این بسته ویژه حول چهار محور خواهد بود که سایپا آمادگی کامل دارد تا دو محور «تولید» و «تامین به موقع خودرو» را به طور کامل و دقیق انجام دهد.

سلیمانی با اشاره به ثبت نامِ ۱۵۰هزار نفری در طرح فروش و تحویل ۹۰ هزار خودرو به مشتریانِ سایپا در سه ماه گذشته، افزود: به صفر رساندن تعهدات معوق به مشتریان، اولویت اصلی گروه خودروسازی سایپا در سال جاری است.

وی بیان داشت: سایپا در گذشته برای تولید محصولات خود بیشترین وابستگی را به شرکای خارجی داشت به گونه ای که بیش از یکصد هزار دستگاه خودرو مشترک با شرکت های چینی و فرانسوی تولید می کرد، اما در سال ۹۸ و با اجرای پویش ملی بومی سازی قطعات، این وابستگی را به صفر رساند و موفق شد کاهش تولید خودروهای مشترک را با محصولات داخلی جبران کند.

مدیرعامل سایپا در پایان از تلاش و ورود نهادهای نظارتی برای کم کردن نقش واسطه‌گری در بازار قدردانی کرد و گفت: قیمت‌سازی‌های واسطه گرایانه موجب سرریز شدن نقدینگی جامعه به سوی این بازار شد و التهاب را تشدید کرد.

وی تاکید کرد: ورود دستگاه های نظارتی تا اندازه ای از این التهاب کاسته، اما لازم است اقدامات تکمیلی نیز برای به ثبات رساندن بازار انجام شود و سایپا آمادگی دارد تا نقش و سهم خود را در این زمینه ایفا کند.

برچسب‌ها قیمت خودرو سایپا پیش فروش خودرو خودرو سازی ایران پروندهٔ خبری بازار خودرو | پیش فروش خودرو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قیمت خودرو سایپا پیش فروش خودرو خودرو سازی ایران قیمت خودرو سایپا پیش فروش خودرو خودرو سازی ایران گروه خودروسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۹۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش قریب به ۵۰ میلیون تومانی وانت سایپا

به گزارش قدس آنلاین، گروه خودروسازی سایپا از امروز (چهارشنبه) طرح فروش وانت سایپا ۱۵۱ SE را با قیمت جدید آغاز کرده است. این طرح از ساعت ١۴ آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

صرفاً متقاضیان عادی دارای شرایط عمومی بخشنامه‌های فروش خودرو می‌توانند در این طرح فروش نظیر حداقل سن ۱۸ سال و دارا بودن گواهینامه، هر کد ملی یک خودرو، شماره تلفن همراه به‌نام فرد متقاضی و عدم امکان صلح و انتقال خودرو به صورت وکالتی، شرکت کنند.

این محصول که تاکنون با قیمت مصوب ۲۶۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان عرضه‌ می‌شد، مشمول ۴۹ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان افزایش قیمت شده و اکنون با قیمت ۳۰۹ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان عرضه شده است. 

این خودور صرفا در رنگ سفید و موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه عرضه شده است؛ متقاضیان  شرکت در این مرحله از فروش وانت سایپا ۱۵۱ می‌توانند، با مراجعه به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا به نشانی اینترنتی  saipa.iranecar.com نسبت به ثبت‌نام و واریز وجه اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • طرح فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • آغاز فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با نرخ جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی قیمت وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش قریب به ۵۰ میلیون تومانی وانت سایپا
  • آغاز اولین طرح فروش فوق‌العاده سایپا؛ نام خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • قیمت حواله سهند در بازار چقدر است؟
  • آغاز فروش فوق‌العاده سایپا با تحویل ۳ ماهه از فردا + جزییات
  • فروش فوق‌العاده وانت ۱۵۱ سایپا
  • فروش فوق العاده وانت ۱۵۱ سایپا