Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهارمین مرحله از رزمایش مواسات همدلی و کمک مؤمنانه در گیلان برگزار شد و این بار نیروی دریایی ارتش اقدام به توزیع بسته‌های حمایتی بین خانواده‌های نیازمند کرد. ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا امروز در راستای عمل به فرمایشات و تأکیدات مقام معظم رهبری جهت کمک به اقشار آسیب‌دیده از بحران کرونا 100 بسته حمایتی را در قالب برگزاری مرحله چهارم از رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه بین نیازمندان و خانواده‌های محروم توزیع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا در حاشیه برگزاری مرحله چهارم رزمایش مواسات مهم‌ترین اهداف برگزاری این رزمایش را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: به منظور تحقق فرامین مقام معظم رهبری و در راستای کمک مؤمنانه به افراد و خانواده‌های نیازمند نسبت به برگزاری این رزمایش اقدام کردیم.

امیر دریادار دوم آریا شفقت رودسری ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس و دفاع از مردم مظلوم فلسطین در برابر رژیم اشغالگر قدس تصریح کرد: مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) در راستای اجرای وظایف خود و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ناوچه کنارک اقدام به برگزاری رزمایش مواسات و همدلی کرد.

بیش از 3 هزار بسته حمایتی در استان فارس توزیع می‌شود2000 بسته حمایتی بین دانش‌آموزان نیازمند گلستانی توزیع می‌شودگلخانه‌داران خراسان جنوبی در انتظار بسته حمایتی / عدم ابلاغ یارانه و توقف طرح‌های گلخانه‌ای‌

فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا با بیان اینکه در مرحله چهارم رزمایش مواسات 100 بسته حمایتی از کمک‌های خانواده ها و سامانه فرماندهی آموزش تخصصهای دریایی باقرالعلوم (ع) رشت تهیه شد افزود: این بسته‌ها به خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده بخش‌های اطراف شهرستان رشت اعطاء می‌شود.

به گزارش تسنیم رزمایش مردمی و سراسری مواسات در راستای لبیک به فرامین رهبر معظم انقلاب در نیمه شعبان امسال مبنی بر لزوم برگزاری رزمایشی تحت عنوان مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه و حمایت از اقشار آسیب‌دیده از کرونا در سراسر کشور از جمله استان گیلان برگزار می‌شود و تا عید سعید فطر ادامه دارد.

رهبر معظم انقلاب در سخنرانی نیمه شعبان خود فرمودند: «ملت ایران در آزمون کرونا خوش درخشید البته زندگی برای برخی قشرهای ضعیف با سختی درحال گذران است و مردمی که توانایی دارند بایستی در این زمینه فعالیت وسیعی را آغاز کنند و ماه رمضان در پیش است، ماه انفاق و ایثار. چه خوب است یک رزمایش گسترده‌ای در کشور به وجود آید برای مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه».

لازم به ذکر است قوای مسلح، ارتش، سپاه، بسیج و اقشار مختلف گروه‌های جهادی تاکنون اقدامات خوبی را در راستای برگزاری رزمایش مواسات انجام دادند و بسته‌های حمایتی تهیه شده را بین خانواده‌های نیازمند شناسایی شده توزیع کردند.

انتهای پیام/614/ح

R7877/P/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم ع خانواده های نیازمند همدلی و کمک مؤمنانه رزمایش مواسات بسته حمایتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۰۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محفل مشق حماسه به مناسبت عملیات «وعده صادق» در رشت برگزار شد

ایسنا/گیلان محفل مشق حماسه به مناسبت واقعه تاریخی وعده صادق با محوریت کتابت آیات جهاد در رشت برگزار شد.

حسن صمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از برگزاری محفل مشق حماسه در رشت خبر داد و اظهار کرد: محفل مشق حماسه به مناسبت واقعه تاریخی وعده صادق و با حضور اساتید و هنرمندان خوشنویس استان گیلان در پارک قدس رشت برگزار شد.

مدیر خانه فرهنگ ‌و هنر انقلاب اسلامی گیلان افزود: ۲۰ هنرمند خوشنویس در این محفل به کتابت آیات قرآن کریم با موضوع جهاد پرداختند.

وی با اشاره به پیشتازی گیلان در برگزاری محفل مشق حماسه، بیان کرد: با توجه به پرچم‌داری رزم آوران جمهوری اسلامی ایران در عرصه مقاومت و دفاع از مظلوم، هنرمندان کنشگر گیلانی هم با برگزاری چنین محافلی در عرصه هنری جهاد کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم برگزار می‌شود
  • محفل مشق حماسه به مناسبت عملیات «وعده صادق» در رشت برگزار شد
  • برگزاری همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم
  • بیش از 130 اجلاس نماز در ارتش برگزار شده است
  • رویداد بین‌المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور برگزار می‌شود
  • برگزاری نخستین المپیاد ملی هنر در گیلان
  • بازگشت تیم‌های قایقرانی ملوان نیروی دریایی ارتش و سکان تهران
  • برگزاری رزمایش «ماشه هسته‌ای» کره شمالی با یک پیام روشن
  • آغاز رزمایش دریایی آمریکا-فیلیپین با حضور ۱۷ هزار نیروی نظامی
  • بزرگترین رزمایش نظامی آمریکا و فیلیپین آغاز شد