Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری ایلنا، هدایت مدیر عامل شرکت عمران پردیس، اظهار داشت: هزینه نقل و انتقال واحدهای مسکن مهر همان یک میلیون تومان است و شایعات منتشر شده مبنی بر اینکه این هزینه‌ها ۲۵ برابر شده است را رد می‌کنم.

وی گفت: متقاضیان و خریداران به هیچ عنوان نگران نباشند چرا که هیچ هزینه اضافی قرار نیست پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدایت عنوان داشت: برای هر واحد مسکن مهر و جهت تکمیل این واحد‌ها حدود ۱۰۰ میلیون تومان هزینه می‌شود و ما برای دریافت این سوبسید ۲۰ میلیون تومان از خریداران و سرمایه‌گذاران دریافت می‌کنیم.

مدیر عامل شرکت عمران پردیس در پایان بیان داشت: خریداران مرحله اول و اقشار کم درآمد و گروه‌های هدف، مشمول پرداخت این افزایش قیمت ۲۰ میلیون تومانی نیستند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۰۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۲ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی برای نیازمندان با آورده ۱۵ میلیون تومانی

جواد نوری مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن و مسئول ساخت مسکن خیرین ساز در نشست خبری امروز خود با بیان اینکه استفاده از ظرفیت‌های مردمی و خیرین در ساخت مسکن برای محرومان را همواره در اولویت برنامه‌های خود قرار داده ایم گفت: با استفاده از حساب ۱۰۰ امام و با مشارکت خیرین تا به امروز توانستیم برخی از مشکلات در بخش تامین سرپناه و مسکن مورد نیاز محرومان و افراد نیازمند را با ظرفیت انجمن خیرین مسکن رفع کنیم.

وی ادامه داد: با توان این انجمن از سال ۹۵ تا به امروز ۲ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی با آورده ۱۵ میلیون تومانی در اختیار نیازمندان استان تهران قرار گرفته است و اخیرا این انجمن ساخت ۸۰ واحد مسکونی در شهریار را شروع کرده‌اند و این واحد‌ها هم در اختیار نیازمندان شناسایی شده، قرار می‌گیرد.

او اظهار کرد: ساخت این واحد‌ها به طور معمول در دماوند، ملارد، پرند و رباط کریم بوده که میانگین آورده متقاضیان برای ساخت این واحد‌ها بین ۱۵ تا ۱۷ میلیون تومان بوده است که علاوه بر ساخت واحدمسکونی برای متقاضیان در پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن هم برای متقاضیان گام‌های خوبی برداشته شده است.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن استان تهران تاکید کرد: وظیفه داریم مشکل نیازمندان در بخش مسکن را حل کنیم و تا کنون هم با ارایه وام بلاعوض مشکل افراد نیازمند در بخش ودیعه و رهن مسکن را حل کردیم. البته رسانه‌ای کردن این موضوع و عملکرد‌ها باعث می‌شود تقاضا‌ها افزایش پیدا کند و البته این امکان فقط در اختیار نیازمندان واقعی قرار می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • هزینه اضافی به بنگاه ممنوع؛ حق انتخاب با مشتری است سامانه خودنویس یا مشاور املاک؟
  • گلایه متقاضیان از عدم پرداخت وام ودیعه مسکن توسط برخی از بانک‌ها
  • ساخت ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار واحد مسکونی آغاز شد
  • تعیین تکلیف طرح‌های مسکن مهر در خوزستان
  • ۴هزار واحد از پروژه‌ نهضت ملی پرند در انتظار تأمین زیرساخت
  • ساخت ۲ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی برای نیازمندان با آورده ۱۵ میلیون تومانی
  • هواداران نگران نباشند؛ مالک جدید پرسپولیس از استقلال پولدارتر است
  • ۹۷۰ واحد مسکونی در شاهرود به متقاضیان واگذار می‌شود
  • پیش‌بینی قیمت مسکن تا پایان سال ۱۴۰۳ | برای خرید مسکن در ارزان‌ترین نقظه تهران باید این مقدار هزینه کنید
  • روند قیمت مسکن در سال ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟