Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@10:19:57 GMT

شبکه افق در «وضعیت سفید» قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۲۰۲۳۴

شبکه افق در «وضعیت سفید» قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه افق، «وضعیت سفید» عنوان سریالی تلویزیونی ساخته حمید نعمت الله است که بخشی از تاریخ معاصر ایران را در قالب داستانی خانوادگی و اجتماعی روایت می کند.

داستان از این قرار است که در زمان شروع موشک باران تهران از زمستان ۱۳۶۶ اعضای خانواده ‌ای پرجمعیت که همه با هم قهر هستند و اختلاف دارند برای دوری از حملات دشمن به باغ مادرشان در روستایی واقع در حومه تهران می روند تا آنجا ساکن شوند؛ روستایی که مدرسه اصلی آن تبدیل به محل اسکان بخشی از اهالی جنگ زده شده ‌است اما سکونت آنها در باغ و هم ‌جواری آنها با مردم روستا که در اوج همدلی در کنار هم زندگی می کردند، حوادث مختلفی را برای خانواده به وجود می آورد که سبب درک آنها از مشکلات یکدیگر و ریشه‌ های بی ‌اهمیت اختلافاتشان می‌ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا شفیعی تهیه کننده این سریال است و بازیگرانی همچون عرفان ابراهیمی (رضا)، مونا احمدی (شیرین)، یونس غزالی (امیر)، افسانه بایگان (محترم)، ابوالفضل پورعرب (بیژن)، رویا جاویدنیا (سهیلا) و حمیرا ریاضی (مهناز) در آن نقش آفرینی کرده‌اند.

«وضعیت سفید» هر شب ساعت ۲۳ و تکرار آن ساعت های ۸:۳۰ و ۱۶ روز بعد از شبکه افق پخش می شود.

کد خبر 4930632 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: شبکه افق وضعیت سفید سریال ایرانی حمید نعمت الله برنامه تلویزیونی ویروس کرونا شبکه دو سیما فیلم کوتاه تئاتر ایران موسیقی ایرانی فیلم سینمایی شبکه پنج سیما شیوع کرونا ویژه برنامه تلویزیونی ماه رمضان رادیو نمایش شبکه یک سیما شبکه افق سریال ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۰۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت کیفیت هوای تهران چگونه است؟

شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۸۵ قرار گرفته است و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

به گزارش مشرق، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۸۵ قرار گرفته است و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۷۷ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۲۹ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۲۷ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

دیگر خبرها

  • ورود سیلاب به بخشی از شهر زرند/قطع برق و آبگرفتگی معابر
  • دشتی پر از شاهین‌های شکاری در تهران / شکارچیان در کمین و سازمان محیط زیست بی‌خبر / احتمالا بخشی از تجارت غیرقانونی شاهین از این‌جا آغاز می‌شود (فیلم)
  • وضعیت کیفیت هوای تهران چگونه است؟
  • ارائه خدمات درمانی در راستای برنامه‌های نظام سلامت
  • تیراندازی پلیس برای دستگیری شرور موادفروش در خاک سفید
  • جزئیات دستگیری اراذل مواد فروش محله خاک سفید تهران 
  • دستگیری یکی از اراذل مواد فروش محله خاک سفید تهران
  • افزایش تعداد مراقبین سلامت/ تقویت شبکه سلامت کشور
  • تقویت شبکه سلامت با اجرای طرح سلامت خانواده
  • اطلاعیه قطعی گاز درمناطقی از اصفهان و بخشی از شرق