Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@04:27:35 GMT

برگزاری اقامه نمازجمعه و جماعت از هفته جاری در اسدآباد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۲۰۲۶۷

برگزاری اقامه نمازجمعه و جماعت از هفته جاری در اسدآباد

ایسنا/همدان فرماندار شهرستان اسدآباد از برگزاری اقامه نمازجمعه و جماعت در شهر اسدآباد از هفته جاری خبر داد.

مجید درویشی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به قرار گرفتن شهرستان اسدآباد در وضعیت سفید از نظر ابتلا به کروناویروس، با برگزاری جلسه ای در رابطه با برنامه ریزی و هماهنگی با دستگاه مربوطه از هفته جاری براساس پروتکل های بهداشتی اجتماعی و فردی پیش بینی شده دانشکده علوم پزشکی نمازجمعه و نیز نمازجماعت مساجد شهرستان اسدآباد بر پا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: قرار گرفتن شهرستان اسدآباد در وضعیت سفید و بازگشایی مساجد برای اقامه نمازجماعت و نیز برپایی نمازجمعه به معنای رفع کرونا نبوده و باید حتماً برای پیشگیری کرونا همچنان موارد پروتکل های مدنظر بهداشتی کاملاً رعایت شود.

درویشی با اشاره به سفید شدن وضعیت کرونا در اسدآباد بیان کرد: در بحث کروناویروس در حال حاضر وضعیت شهرستان باثبات است که در این راستا همکاری، نقش آفرینی و مشارکت مردمی از نقش مؤثری برخوردار بوده که جای تقدیر و قدردانی دارد.

وی با بیان اینکه کمپین «در خانه می مانیم» و پویش «سیزده به در خانه» و تعطیلی خودجوش بازار توسط بازاریان اوج همکاری مردم در بحث کنترل و مدیریت بیماری کووید ۱۹ در شهرستان بود، تصریح کرد: به طور قطع برای شکست کرونا به تداوم این مشارکت و همکاری مردم هنوز نیاز خواهد بود.

درویشی ضمن قدردانی از همکاری تمامی دستگاه ها در کنار مشارکت مردمی برای مقابله با کرونا یادآور شد: دانشکده علوم پزشکی شهرستان با خدمات ارزنده و تلاش شبانه روزی کلیه همکاران خود به حق در کنترل و پیشگیری و مقابله و غربالگری و بیماریابی در بحث کرونا خوش درخشیدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نماز جمعه کروناویروس شهرستان اسدآباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۰۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار «السودانی» و «بایدن» در کاخ سفید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، «محمد شیاع السودانی» نخست‌وزیر عراق در جریان سفر خود به ایالات متحده با «جو بایدن» رییس جمهور آمریکا در کاخ سفید دیدار کرد.

السودانی در این دیدار اعلام کرد: همگان را به پایبندی به قوانین بین‌المللی که بر مصونیت دفاتر دیپلماتیک تاکید دارد تشویق می‌کنیم.

نخست‌وزیر عراق گفت: دیدار من از آمریکا پس از برهه‌ای حساس انجام می‌شود و این نشانگر اهمیت روابط میان دو طرف است. ما با هرگونه تعرض به غیرنظامیان مخالف هستیم.

وی افزود: توقف جنگ ویرانگر در غزه برای ما بسیار مهم است. امیدواریم تمامی طرف‌های ذیربط به خویشتن‌داری پایبند باشند. امکان دارد دیدگاه‌های آمریکا و عراق درباره رخ‌دادهای منطقه مخالف یکدیگر باشد.

السودانی ادامه داد: روابط آمریکا و عراق به نقطه عطفی مهم رسیده است و ما به سوی مشارکت پیش می‌رویم. روی انتقال از روابط نظامی به مشارکت کامل با ایالات متحده کار می‌کنیم.

وی گفت: جنگ علیه داعش بنیان همکاری میان عراق و آمریکا بود. پیروزی بر گروه تروریستی داعش مهم است و با جانفشانی عراقی‌ها و حمایت دوستان ما محقق شد.

السودانی با اشاره به مساله خروج نیروهای آمریکایی از عراق گفت: ما پیرامون مشارکت پایدار بر اساس توافق چارچوب راهبردی رایزنی خواهیم کرد. ما به مصوبات کمیته عالی هماهنگی میان عراق و آمریکا پایبند خواهیم بود. دولت من در اجرای این توافق جدیت دارد.

«جو بایدن» رییس جمهور آمریکا نیز در این دیدار مدعی شد که آمریکا در جلوگیری از گسترش درگیری در خاورمیانه عزم دارد و نسبت به دستیابی به توافق آتش‌بسی که آزادی اسیران صهیونیست را در پی داشته باشد و مانع از گسترش درگیری شود پایبند است.

وی همچنین بدون اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در غزه تاکید کرد که واشنگتن به امنیت رژیم صهیونیستی متعهد است.

کد خبر 6079268

دیگر خبرها

  • برگزاری راهپیمایی جمعه خشم، ۳۱ فروردین در لرستان
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
  • مشارکت فرمانداران در کنگره ۱۲ هزار شهید شهرستان‌های استان تهران
  • تشکیل شورای اقامه نماز در روستاهای همدان
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • دیدار «السودانی» و «بایدن» در کاخ سفید
  • اقامه نماز جماعت در بیش از ۲۰۰ آموزشگاه بردسکن
  • وضعیت هوای مازندران در هفته جاری
  • برگزاری اجلاسیه نماز شهرستان بردسکن با حضور فعالان نماز
  • امروز هیمنه پوشالی آمریکا و اسرائیل در دنیا فرو ریخته است