Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان پردیس با اشاره به برخورد قضایی با سازندگان بناهای غیرمجاز گفت: در صورت مشاهده حتی یک متر بنای غیرمجاز از طریق مراجع قضایی و قانونی برخورد خواهیم کرد. ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم در پردیس، عبدالعظیم رضایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ساخت و سازهای غیرمجاز بزرگ ترین معضل زمان بحران در شهرستان پردیس است اظهار داشت: ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرستان پردیس در مقایسه با شهرهای همجوار به نسبت کمتر است اما باید این ساخت و سازها به حداقل برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: بیشترین ساخت و سازهای غیرمجاز در شهر بومهن و حاشیه رودخانه جاجرود بنا شده است که این موضوع بزرگترین معضل را در زمان بحران ایجاد می‌کند.

افزایش ساخت‌و‌سازهای غیرمجاز در بومهن / پای شورا و شهرداری به موضوع باز شدخبرخوش برای صاحبان املاک و اراضی فاقد سند؛ درباره ساخت‌و‌ساز در اراضی قولنامه‌ای استان مرکزی تصمیم‌گیری می‌شود20 مورد ساخت‌وساز غیرمجاز در حمیدآباد شهرستان ری تخریب شد

فرماندار شهرستان پردیس افزود: ساخت و سازهای غیرمجاز در بستر رودخانه جاجرود یکی از پرمخاطره‌ترین مباحثی است که با آن روبرو هستیم . حوادث غیر مترقبه و طبیعی در حریم رودخانه جاجرود می تواند اتفاقات تلخ و جبران ناپذیری را به بار آورد .

رضایی در پایان ضمن هشدار به متخلفان ساخت و سازهای غیرمجاز خاطرنشان کرد: ساخت هر بنا باید با مجوز قانونی از مراجع ذیصلاح باشد و در صورت مشاهده حتی یک متر بنای غیرمجاز از طریق مراجع قضایی و قانونی برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام/220/ش

R7840/P1377/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ساخت و سازهای غیرمجاز رودخانه جاجرود شهرستان پردیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۰۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۲۹ هکتار زمین در حریم رودخانه‌های خراسان شمالی رفع تصرف شد

ایسنا/خراسان شمالی مدیر رودخانه های شرکت آب منطقه ای خراسان شمالی اعلام کرد: بیش از ۲۹ هکتار زمین در حریم و بستر رودخانه های استان در سال گذشته رفع تصرف شد.

 برات امیری در گفت و گو با ایسنا تاکید کرد: حفظ حریم قانونی رودخانه ها و مسیل های استان به منظور حفظ مسیر جریان رواناب و سیلاب و پیشگیری از خسارت به اموال عمومی ضرورت دارد و قبل از هر گونه ساخت و ساز در مجاورت رودخانه ها و مسیلهای استان باید مجوز لازم از شرکت آب منطقه ای دریافت و استعلام حدود حریم و بستر آنها انجام شود.

وی گفت: زمین های تصرف شده غیرقانونی در حریم و بستر رودخانه های استان توسط گروه های گشت و نظارت زیر پوشش این شرکت شناسایی و با همکاری مرجع قضایی و نیروی انتظامی، رفع تصرف شده است.

امیری تصریح کرد: مطالعه و تعیین حدود حریم و بستر رودخانه ها و مسیل های استان در زمره کارهای جاری این شرکت است و از زمان تشکیل این شرکت در سال ۱۳۸۴ تاکنون حدود حریم و بستر حدود یکهزار و ۴۵۰ کیلومتر از رودخانه های استان به صورت سرتاسری مطالعه و شناسایی شده و حدود ۵۸۰ کیلومتر آن علامت گذاری شده است.

وی توضیح داد: خراسان شمالی شش هزار و ۶۰۰ کیلومتر رودخانه و مسیل دارد که دو هزار و ۲۰۰ کیلومتر آن را رودخانه ها و مسیل های مهم تشکیل می دهند که در سال گذشته حدود ۲۰ کیلومتر از رودخانه‌ها و مسیل‌های مهم استان لایروبی و بازگشایی شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هرگونه مماشات با ساخت‌وسازهای غیرمجاز مورد پیگیری قانونی قرار می‌گیرد
  • بررسی ساخت و سازهای غیرمجاز در کردستان
  • ساخت و سازهای غیرمجاز تضییع حقوق عامه شهروندان است
  • برخورد قاطع دستگاه قضا با ساخت و سازهای غیرمجاز 
  • ساخت‌وسازهای خلاف در حاشیه شهر قم صفر است
  • ۲۹ هکتار از حریم رودخانه‌های خراسان شمالی رفع تصرف شد
  • بیش از ۲۹ هکتار زمین در حریم رودخانه‌های خراسان شمالی رفع تصرف شد
  • ۳ هزار و ۷۵۰ کیلومتر خط کشی در راه‌های استان همدان
  • جلوگیری از اضافه برداشت ۲.۳ میلیون مترمکعب آب در خاتم و مروست
  • نقش ساخت‌وسازهای زیرزمینی در توسعه شهری + شهرهای زیرزمینی معروف