Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از گرگان، جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان گلستان با موضوع ازدواج و خانواده پیش از ظهر امروز برگزار شد که با انتقاد جدی استاندار گلستان از اداره کل ورزش و جوانان استان به دلیل رفع تکلیف در پیگیری برای موضوع جوانان همراه بود.

هادی حق شناس با انتقاد از قاسم مارزلو، معاون امور جوانان مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان به دلیل پیگیری نکردن جدی وی در خصوص موضوع ازدواج جوانان گفت: مکاتبه با مسئولان کافی نیست و باید با مدیران تماس مستقیم گرفت و آنها را در جریان امور جوانان قرار داد و اگر غیر از این باشد به معنی رفع تکلیف خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باید موضوع جوانان را به طور جدی بررسی کنیم تا مشکلات آنها انباشته و به آینده موکول نشود، قانون تسهیل ازدواج جوانان بسیاری از مشکلات را حل می‌کند، آیا شما از این قانون مطلع هستید؟

حق شناس یادآور شد: هر دستگاهی که در چند جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان شرکت نمی‌کند را طی مکاتبه با وزارت مربوطه از این ستاد حذف کنید.

وی خاطرنشان کرد: اگر مدیران دستگاه‌ها را در جریان امور جوانان و جلسات ستاد ساماندهی نمی‌گذارید تا گزارش کامل ارائه بدهند به معنای رفع تکلیف اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان است.

48

کد خبر 1390377

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان گلستان ورزش و جوانان جوانان استان امور جوانان رفع تکلیف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۰۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

التماس می کنم دست از این رفتارهای حیرت آور در خیابان ها آنهم با جوانان خودمان بردارید /ثمر و محصول خون شهدا رو هوا نکنید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین قیس قریشی تحلیلگر مسائل خاورمیانه ساکن در انگلیس، درباره تبعات بازگشت گشت ارشاد در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

‏به عنوان یک شهروند ایرانی که در حد خودم کنار کشورم ایستادم از مسئولین بالادستی خواهش میکنم، التماس میکنم، حاضرم به دست و پاشون بیوفتم که در این شرایط کشور دست از این رفتار های حیرت آور در خیابان ها با جوان های خودمان اونم درست در شرایطی که ایران دست بالا را در منطقه پیدا کرده و موازنه قدرت را به نفع خود تغییر داده بردارید .

التماستون میکنم پس از این دستاوردهای راهبردی و سرنوشت ساز یک هواپیمای اوکراینی و مهسا امینی دیگه نسازید و ثمر و محصول خون شهدا رو هوا نکنید.

والله تو زندگیم به دست کسی جز پدر و پدربزرگم نیوفتادم ولی حاضرم هرجایی برم و هر طور التماس و خواهش کنم.

به والله این خط صهیونیست است!

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896230

دیگر خبرها

  • انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید
  • انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید در گلستان
  • مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • (ویدیو) انتقاد شدید رئیس دانشکده روانشناسی تهران از مدیران تلویزیون
  • تجلیل از دست‌اندرکاران رویداد کشوری جامعه پرداز در همدان
  • التماس می کنم دست از این رفتارهای حیرت آور در خیابان ها آنهم با جوانان خودمان بردارید /ثمر و محصول خون شهدا رو هوا نکنید
  • انتقاد رئیس سازمان بازرسی از خام‌فروشی در صنعت نفت
  • تاکید نماینده ولی فقیه در گلستان بر ترویج اقامه نماز از آموزش و پرورش
  • دیدار صمیمانه استاندار خراسان رضوی با مدیران، کادر فنی و بازیکنان باشگاه فرش‌آرا مشهد