Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محمد کشاورز زاده» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: آنچه مقام معظم رهبری در گذشته هم می فرمودند این است که «حقوق مردم فلسطین به صورت دموکراتیک تامین شود» «برگزاری همه پرسی» و «بازگشت فلسطینیان به سرزمینی های خود» چیزی نیست که با اصول جهانی مغایر باشد اما رژیم صهیونیستی حتی به این اصول هم پایبند نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: ظلم و ستمی که به مردم فلسطین می شود سابقه طولانی دارد اکنون نیز شرایط روز به روز برای مردم فلسطین بدتر می شود باید جلو این ظلم و ستم را گرفت در این شرایط مردم اقصی نقاط جهان باید از اقداماتی که از سوی ایران و مقامات جمهوری اسلامی ایران برای حل مساله فلسطین انجام می شود حمایت کنند.

او اظهار کرد: خوشبختانه «دولت چین هم نسبت به حقوق مردم فلسطین حساس است» و اقدامات اخیری که توسط دولت آمریکا خصوصا در انتقال سفارت به قدس شریف و همینطور الحاق بخش هایی از خاک فلسطین به رژیم اشغالگر قدس انجام شده است را رد کرده است.

کشاورز زاده تصریح کرد: در شرایطی که دنیا با «قلدری آمریکا» مواجه است بر همه آزادی خواهان و مسلمان جهان است که با این زورگویی مقابله کنند.

او با یاداوری اینکه باید روز قدس امسال را علیرغم شیوع کرونا به نحو مطلوبی برگزار کرد اظهار کرد سفارت جمهوری اسلامی ایران در چین هم برنامه هایی برای بزرگداشت این روز بزرگ تدارک دیده است.

سفیر ایران در چین در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه رمضان مهمترین ماه ایام و «فلسطین مهمترین موضوع دنیای اسلام» است اظهار کرد سه عامل ماهیت سرزمین فلسطین، تقدس آن و جایگاه آن نزد پیروان دین اسلام،  ماهیت دشمن صهیونیستی و ادعاهای دینی و تاریخی و روحیه توسعه طلبانه و اشغالگری آن و ماهیت ائتلاف غربی ـ صهیونیستی که بدنبال تفرقه و دودستگی میان امت اسلامی و تضعیف آن است باعث شده تا فلسطین به عنوان مهمترین مساله جهان اسلام قرار گیرد.

کشاورز زاده تصرح کرد: بر هیچکس پوشیده نیست که مساله فلسطین تنها متعلق به خود فلسطینیان نیست و این قضیه فراتر از سرزمین فلسطین است چرا که «رژیم صهیونیستی در سرزمین فلسطین ایجاد شده تا خط مقدم اجرای برنامه های غربی ـ صهیونیستی در منطقه باشد».

وی اظهار کرد امام خمینی(ره) در راستای دفاع از حقوق مردم مظلوم فلسطین و در مسیر بسیج ملل اسلامی در حمایت از قیام و مبارزه مردم فلسطین، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس اعلام کرد زیرا جهان اسلام با بهره گیری از معنویت حاصل از روزه داری در ماه مبارک رمضان، آمادگی لازم برای توجه به مهمترین مساله جهان اسلام یعنی ضرورت آزادی فلسطین و قبله اول مسلمین را بدست می آورد.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان توسط امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، روز جهانی قدس نامگذاری شد این روز فرصت مناسبی است تا مسلمانان و آزاد اندیشان سراسر عالم، انزجار خود را از سیاست های نژادپرستانه رژیم صهیونیستی اعلام کنند.

اوج برنامه امسال روز جهانی قدس، سخنرانی مهم و تاریخی حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی است که مباحثی مهم در باره قدس، فلسطین و تحولات جاری در منطقه و جهان بیان خواهند کرد و بعداز آن گفتمانی جدید به عنوان نقطه عطف در تاریخ مقاومت شکل خواهد گرفت.

برچسب‌ها چین محمد کشاورز زاده رژیم صهیونیستی فلسطین پروندهٔ خبری روز جهانی قدس در جهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چین رژیم صهیونیستی فلسطین چین رژیم صهیونیستی فلسطین رژیم صهیونیستی روز جهانی قدس کشاورز زاده مردم فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۰۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیل صادرات فرآورده های سلامت محور در سال گذشته

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، آصف مهدوی با بیان این مطلب گفت: سازمان غذا و دارو در راستای پیش‌بینی پذیر کردن اقتصاد و برای حمایت از فعالان تجاری، بخشنامه‌های صادره خود را از ۶ مورد به یک مورد در سال ۱۴۰۲ رسانده که نسبت به سال ۱۴۰۱ کاهش قابل توجهی است و گمرگ نیز این موضوع را دستاورد بزرگی برای کشور می داند.


وی ادامه داد: میانگین پاسخگویی سازمان غذا و دارو از آذر ۱۴۰۱ تا آذر ۱۴۰۲ از هشت روز و ۵۲ دقیقه به سه روز ۶۶ دقیقه کاهش پیدا کرده است که این موضوع نیز موید اقدامات سازمان غذا و دارو برای چابک سازی فعالیتهای این سازمان است.

مهدوی خاطر نشان کرد: پیرو تاکید رئیس سازمان تمام فرآیندها باید به سمت چابک شدن برود و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در شعار سال باشد بنابراین هیچ کوتاهی در این خصوص قابل اغماض نخواهد بود.

وی با اشاره به رشد ۳۰ تا ۵۰ درصدی صادرات فرآورده های سلامت محور در سال گذشته، یادآور شد: باتوجه به تکالیف برنامه هفتم توسعه و منویات مقام معظم رهبری، سازمان غذا و دارو در سال ۱۴۰۳ با همفکری فعالان این حوزه، شرایط رشد و جهش صادراتی را فراهم کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عیادت میرمحمدی از مجروحین حادثه‌ی تروریستی راسک
  • ایران قوی‌ترین حوزه نظام سلامت در منطقه را دارا است
  • ارتباط ۳۵ ساله نهاد نمایندگی رهبری با دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • آغاز به کار دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در وزارت بهداشت
  • نظام سلامت ایران قوی‌ترین حوزه نظام سلامت منطقه است
  • تسهیل صادرات فرآورده های سلامت محور در سال گذشته
  • سپاه پاسداران مظهر عینی شعارهای ایستادگی است
  • باید ابعاد نظامی و راهبری عملیات «وعده صادق» تحلیل شود
  • چرا تحدید نسل برای کشور آسیب‌زاست؟
  • دیدگاه مقام معظم رهبری درباره سعدی