Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@03:25:02 GMT

ته وز به من گفت بی تاب بازی برای رئال است

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۲۰۵۶۲

ته وز به من گفت بی تاب بازی برای رئال است

پدراگ میاتوویچ ستاره سابق رئال که مدتی مدیر ورزشی باشگاه نیز بود، از نزدیک بودن احتمال پیوستن کارلوس ته وز به رئال خبر داد.

به گزارش "ورزش سه"، کارلوس ته وز کار خود در فوتبال اروپا را از وستهام شروع کرد و سپس جذب منچستریونایتد شد. او سال 2008 با این باشگاه فاتح لیگ قهرمانان نیز شد ولی سپس در سال 2009 به منچسترسیتی پیوست و به کار خود در فوتبال اروپا با انتقال به یوونتوس پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او دوران بسیار درخشانی را در تیم هایش پشت سر گذاشته و اکنون سال های پایانی فوتبال خود را در بوکاجونیورز پشت سر می گذارد.

 

 

 

 

ته وز می توانست پیراهن رئال مادرید را هم به تن کند اما یکسری جزئیات مانع این اتفاق شد.

پدراگ میاتوویچ در مصاحبه با آاس و در این رابطه گفت:« بازیکن آرژانتینی ای که دوست داشتم برای رئال جذب کنم، کارلوس ته وز بود. همیشه دوست داشتم او را در رئال ببینم. وقتی در یونایتد بازی می کرد، با هم مذاکراتی داشتیم و حتی به توافق نزدیک هم بودیم ولی یکسری جزئیات مانع شدند. شخصیت و سبک بازی او کاملا با رئال هماهنگ بود و او می توانست بسیار به کار تیم بیاید.»

 

 

 

 

میاتوویچ ادامه داد:« رئال یک باشگاه خاص است و بازی در این تیم کار ساده ای نیست. اینطور نیست که صرف با کیفیت بودن، بتوانید در رئال هم خوش بدرخشید. در آن زمان ته وز همه ی آن چیزی که برای درخشش در رئال نیاز بود را در خود داشت. ته وز یک برنده ذاتی است که هرگز پا پس نمی کشد. او مبارزه می کند و گل می زند و یک یار و هم تیمی خوب است. ذهنیت ته وز در آن زمان، مرا مجذوب کرده بود ولی در نهایت نتوانستم با او قرارداد ببندم.

بعد از صحبت با ته وز، تمام تفکراتی که از او داشتم، تایید شدند. او خودش مشتاق پوشیدن پیراهن رئال بود و وقتی صحبت می کرد، مشخص بود که بی تاب بازی برای رئال است. متاسفانه در فوتبال از این اتفاقات زیاد رخ می دهد که شما به جذب یک بازیکن خیلی نزدیک می شوید ولی به دلایلی خاص، همه چجیز منتفی می شود.»

 

 

 

منچستر یونایتد بوکاجونیورز رئال مادرید کارلوس ته وز آرژانتین

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد بوکاجونیورز رئال مادرید کارلوس ته وز آرژانتین کارلوس ته وز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۰۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی منچسترسیتی (3) 1-1 (4) رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا 2023/24)

رئال مادرید با برتری مقابل منچسترسیتی در ضربات پنالتی راهی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد.

دانلود (85.9MB)

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی منچسترسیتی (3) 1-1 (4) رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا 2023/24)
  • فیلم/ خلاصه بازی منچسترسیتی ۱ (۳) - رئال مادرید ۱ (۴)
  • فوتبال از دریچه فان؛
  • گزارش زنده: منچسترسیتی 0 - 0 رئال مادرید
  • لحظه به لحظه با داغ‌ترین شب فوتبال اروپا
  • ترکیب احتمالی حساس‌ترین بازی فوتبال اروپا
  • منچسترسیتی - رئال مادرید؛ «محشر کبری»
  • قدرنادیده‌ترین بازیکن فصل بارسلونا
  • آلکاراس: مجبور شدم از مسترز بارسلونا کناره‌گیری کنم
  • انصراف آلکاراس از تنیس مسترز بارسلونا