Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-18@23:26:43 GMT

وحید امیری: صحبت از قهرمان کردن پرسپولیس بی انصافی است

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۲۰۷۲۳

وحید امیری گفت بی صبرانه منتظر شروع مجدد لیگ هستند.

طرفداری- بازیکنان و اعضای کادر فنی پرسپولیس امروز (چهرشنبه، 31 اردیبهشت) با حضور در ورشگاه درفشی فر تست های کرونا را پشت سر گذاشتند و بعضی از ان ها با حضور در جمع خبرنگاران پیرامون مسائل زیادی صحبت کردند.

وحید امیری پس از انجام تست پزشکی باشگاه پرسپولیس برای شروع مجدد مسابقات لیگ برتر اظهار داشت:

خدا را شکر پس از وقفه‌ای طولانی مدت، شرایط برای برگزاری مسابقات مهیا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز ما آمدیم تا تست بدهیم و ان‌شاءالله اگر مشکلی پیش نیاید تمرینات‌مان را شروع می‌کنیم. ما که بی‌صبرانه منتظر آغاز لیگ هستیم و به امید خدا هر چه سریع‌تر بتوانیم لیگ را به پایان برسانیم.

وی در مورد اینکه آیا در زمان تعطیلی لیگ تمرین انفرادی داشته است یا خیر، گفت:

بله زمانی در خانه تمرین می‌کردیم، ولی فوتبال حرفه‌ای می‌طلبد که در تمرینات گروهی هم شرکت کنیم. سعی کردیم در این مدت به صورت انفرادی هم تمرین با وزنه داشته باشیم و هم در چمن تمرین کنیم.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به ادعای برخی از باشگاه‌ها که معتقد بودند دلیل ادامه لیگ قهرمانی کردن پرسپولیس در این مسابقات است، خاطر نشان کرد:

به نظر من این صحبت‌ها کمی بی‌انصافی است. اگر لیگ تعطیل می‌شد ما بلاتکلیف بودیم. الان هم که مسابقات برگزار می‌شود برخی باز هم اعتراض می‌کنند. واقعاً نمی‌دانم چه اتفاقی باید می‌افتاد تا به فوتبال ضربه نخورد.

امیری در مورد انتخابش به‌عنوان سفیر فرهنگی استان لرستان نیز توضیح داد:

بله این افتخار را داشتم که در سفر به لرستان از سوی مسئولان میراث فرهنگی به‌عنوان سفیر فرهنگی این شهر انتخاب شوم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۰۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قانون جدید سازمان لیگ؛پالایش فضای مسموم به شرط شجاعت وشفافیت

اجرای قانون اخیر سازمان لیگ می‌تواند به عنوان عاملی بازدارنده محسوب شود به شرطی که شجاعت و شفافیت در کار وجود داشته باشد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به دنبال اظهار نظرهای خسته‌کننده برخی سرمربیان در نشست‌های خبری علیه یکدیگر و بیانیه‌های تکراری باشگاه‌ها علیه رقبا، سازمان لیگ فوتبال ایران روز دوشنبه فهرستی از جرایم بلندبالای مدیران یا سرمربیان ادامه‌دهنده این رویه را منتشر کرد که به موجب آن، مربیان یا مدیران متخلف به پرداخت دو تا چهار میلیارد تومان محکوم خواهند شد.

اقدام سازمان لیگ می‌تواند آغازی باشد بر پایان دادن به صحبت‌ها و اتهامات بی‌پایه و اساس تیم‌ها. اتفاقی که هر هفته شاهد آن هستیم. ناکافی بودن  و عدم بازدارندگی آرای کمیته انضباطی و اخلاق باعث شد این روند ادامه پیدا کند تا جایی که مربیان و بازیکنان نمی‌خواهند از قافله تهمت و توهین به هم جا بمانند.

جریمه میلیاردی سازمان لیگ برای تیم‌هایی که بیانیه می‌دهند

در همین هفته بیست‌وسوم بود که جواد نکونام گفت داوران دربی فصل گذشته پرسپولیسی بودند و مدیرعامل پرسپولیس، صحبت‌های سرمربی استقلال را «بچه بازی» توصیف کرد. هفته‌ای که با مصاحبه‌های زنجیره‌ای عوامل استقلال علیه رقیب سنتی آغاز شد و با بیانیه‌های «پینگ‌پنگی» استقلال و پرسپولیس علیه یکدیگر ادامه یافت. سرمربی گل‌گهر هم معتقد بود داوران، او و تیمش را مسخره کرده‌اند!

در این فضای مسموم که فوتبالی‌ها برای ماندن در سرخط اخبار و مظلوم‌نمایی از هیچ حرفی دریغ نمی‌کنند، تصمیم اخیر سازمان لیگ می‌تواند پالاینده فضا باشد هر چند این جریمه می‌توانست به صورت محرومیت هم باشد. با این حال سازمان لیگ تصمیم گرفت جریمه دو میلیاردی را برای متخلفان (باشگاه‌ها یا مربیان و بازیکنان در نظر بگیرد.

نکته حائز اهمیت در قانون سازمان لیگ، عزم مقامات این سازمان و فدراسیون فوتبال برای اجرای آن است تا قوانین ناموفق قبلی را در اذهان تداعی نکند. تابستان 1402 بود که فدراسیون فوتبال با تشکیل کارگروه نظارت بر سقف بودجه و قراردادها، قانون سقف بودجه را تصویب کرد که مطابق آن، باشگاه‌های لیگ برتری حداکثر می‌توانستند 325 میلیارد تومان برای یک فصل فوتبالی هزینه کنند.

ملزومات فیرپلی مالی در فوتبال ایران برای فرار از هت‌تریک شکست

کمیته انضباطی پای اجرای قانون فوق ایستاد و به دلیل بابت سرپیچی از قانون، از سپاهان و پرسپولیس به ترتیب چهار و یک امتیاز کسر کرد. البته کمیته استیناف، این امتیازات را به تیم‌ها بازگرداند تا قانونی که مدت‌ها سوژه اصلی اظهارات مدیران فدراسیون فوتبال بود، زودتر از حد ممکن فروبریزد. فوتبال ایران قوانین زیادی چون سقف قرارداد از سر گذرانده که با سروصدای زیادی تصویب شد، اما گذرا بود و هیچ تأثیر مثبتی بر جای نگذاشت.

 تصمیم جدید سازمان لیگ هر چند دیر اما ضروری و لازم بود و در صورتی می‌تواند تأثیر مثبتی داشته باشد که به مرحله اجرا برسد و اعضای تیم‌ها با هر اظهار نظر، با جریمه‌ای میلیاردی تنبیه شوند. در این شرایط است که فوتبالی‌ها خودشان را ملزم می‌دانند برای جیب خودشان هم که شده، از صحبت علیه حریفان اجتناب کنند و با سکوت خود، هواداران را به جان هم نیندازند! مسئله‌ای که جسارت و شجاعت مقامات مسئول را می‌طلبد.

نکته دیگر اینکه می‌توان از جرایم مکمل مثل محرومیت نیز استفاده کرد و همه چیز در پول خلاصه نشود. حالا که جرایم مالی در نظر گرفته شده باید سازمان لیگ در پایان فصل به صورت شفاف درآمد حاصل از این موضوع را اعلام کرده و البته بگوید این مبالغ کجا و چگونه هزینه شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آخرین تمرین ملی پوشان فوتسال پیش از شروع جام ملت‌ها
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به آبادان
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از سفر به آبادان
  • حلالی: سبک بازی استقلال را نمی‌پسندم/ پرسپولیس قهرمان می‌شود
  • پروین: پرسپولیس قهرمان لیگ می‌شود/ هر کسی دلش با تیم است، می‌ماند
  • پروین: پرسپولیس با این بازی‌هایی که می‌کند قهرمان می‌شود/ هر کسی دلش با تیم است می‌ماند+فیلم
  • درویش: مگر سایر تیم‌ها تمدید قرارداد بازیکنان را شروع کردند؟/ از اوسمار برنامه خواستیم+ فیلم
  • تقابل جذاب دفاع چپ‌ها در پرسپولیس (عکس)
  • شروع زودهنگام نقل و انتقالات پرسپولیس!
  • قانون جدید سازمان لیگ؛پالایش فضای مسموم به شرط شجاعت وشفافیت