Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر سیروس امینی پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس مجموعه زندان کاشان اظهار داشت: با برنامه ریزی های انجام شده در سال جدید ۳۰ نیروی قرارداد معین در مجموعه زندان‌های استان اصفهان جذب می‌شوند که دو نیرو از این تعداد متعلق به شهرستان کاشان است.

وی با بیان اینکه این نیروها در مشاغل تخصصی جذب مجموعه زندان‌های استان اصفهان می‌شوند، ابراز داشت: جذب این افراد از طریق برگزاری آزمون توانمندی‌های عمومی، تخصصی و گزینش در بخش مراقب در سطح زندان‌های استان اصفهان انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اشتغال زندانیان و حمایت از خانواده‌های آنان باید از اولویت‌های مجموعه زندان کاشان باشد

فرماندار کاشان نیز در این مراسم با بیان اینکه اشتغال زندانیان و حمایت از خانواده‌های آنان باید یکی از اولویت‌های مجموعه زندان کاشان باشد، تصریح کرد: زندانیان باید در کنار سپری کردن این دوران مهارت‌ها و مشاغل مورد نیاز را نیز فرا بگیرند تا پس از آزادی امکان جذب آنها به بازار کار فراهم شود.

علی اکبر مرتضایی با اشاره به اینکه یکی دیگر از فواید اشتغال زندانیان درآمدزایی برای آنان است، خاطرنشان کرد: جذب زندانیان به بازار کار پس از آزادی سبب می‌شود که از آسیب‌های اجتماعی پیشگیری شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه یکی از مهمترین برنامه‌ها در سال جاری راه اندازی زندان جدید کاشان است، بیان داشت: بنای کنونی زندان کاشان به دلیل فرسودگی بنا و محدودیت در فضا برای این حجم از افراد تحت نظر مناسب نیست.

به گزارش مهر در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش‌ها و زحمات سیدرضا موسوی، محسن محبوبی که پیش از این مسئولیت زندان نطنز را به عهده داشت به عنوان رئیس جدید زندان کاشان معرفی شد.

کد خبر 4930330

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان زندان ها سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی ویروس کرونا بوشهر شیراز شهرکرد گرگان شب قدر قزوین شیوع کرونا ایلام کمک به نیازمندان بیرجند مواسات روابط عمومی مشهد استان اصفهان مجموعه زندان زندان کاشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۰۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۳۰۰۰ فلسطینی از زمان آغاز جنگ غزه

یک سازمان حقوق بشری اعلام کرد نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی از زمان آغاز تجاوزات خود به نوار غزه، ۳۰۰۰ فلسطینی از جمله زنان، کودکان، افراد مسن و پزشکان را دستگیر کرده‌اند.   به گزارش ایسنا، سازمان حقوق بشری المیزان عنوان کرد: اشغالگران صهیونیست ۱۶۵۰ زندانی از اهالی غزه را بر اساس قانون مبارزان غیرقانونی، قانونی که در سال ۲۰۰۲ وضع شد، در زندان‌های اسرائیل با سلب هرگونه کنترل قضایی و تضمین دادرسی عادلانه از بازداشت‌شدگان، حبس کرده است.   این سازمان می‌افزاید: این زندانیان در انزوای کامل از دنیا در زندان‌های نفحه و نقب توزیع می‌شوند زیرا اشغالگران مانع از انتشار اطلاعات در مورد آنها می‌شوند و امکان تعیین وکیل یا هرگونه وکالت را از آنها سلب می‌کنند.   رژیم صهیونیستی همچنین ۳۰۰ زندانی دیگر از جمله ۱۰ کودک را از اهالی غزه برای بررسی پرونده‌های دیگر در زندان‌های عسقلان و عوفر منتقل کرد. همه بازداشت‌شدگان از لحظه دستگیری تا مراکز تحقیقاتی مورد شکنجه و رفتارهای تحقیرآمیز قرار می‌گیرند که کرامت انسانی را نقض می‌کند.   مرکز المیزان از جامعه بین‌المللی خواست که مسئولیت‌های قانونی و اخلاقی خود را در قبال سرزمین‌های اشغالی فلسطین به عهده بگیرد، مفاد حقوق بین‌الملل را اعمال، از غیرنظامیان به‌ویژه زندانیان حمایت و به جنایات شکنجه پایان دهد.   رژیم صهیونیستی پیشتر چند بازداشتی اهل غزه را آزاد کرده بود. آثار شکنجه بر روی اجساد زندانیان آزاد شده مشهود بود. آن‌ها در داخل زندان‌های رژیم صهیونیستی و یا در خانه‌های ویران شده‌ای که اشغالگران آن‌ را به پادگان‌های نظامی تبدیل کرده‌اند، شکنجه شدند. منابع رسانه‌ای اعلام کرده‌اند که سربازان رژیم اشغالگر در دوره بازجویی به نیازهای بشردوستانه زندانیان اهمیتی نمی‌دهند و حتی روزها آن‌ها را تشنه نگه می‌دارند.   از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ که رژیم صهیونیستی حملات ویرانگر خود علیه نوار غزه را با حمایت آمریکا آغاز کرد، ده‌ها هزار فلسطینی که بیشترشان زن و کودک بودند، در این حملات شهید و زخمی شدند و زیرساخت‌های نوار غزه به شکل گسترده‌ای ویران شده و فاجعه انسانی بی‌سابقه‌ای در این منطقه رقم خورده است.   در نتیجه این حملات و محدودیت‌هایی که این رژیم اعمال کرده و در پی کمبود شدید غذا، آب، دارو و سوخت ساکنان نوار غزه به‌ویژه شمال غزه در آستانه خطر قحطی قرار داشته و جان کودکان و سالخوردگان در این منطقه به خطر افتاده است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • قهرمان کوراش جهان مدال خود را برای آزادی زندانیان اسفراین اهدا کرد
  • جمعیت وفاق ملی بحرین: ۵۵۶ زندانی سیاسی همچنان در زندان‌های آل خلیفه هستند
  • بازداشت ۳۰۰۰ فلسطینی از زمان آغاز جنگ غزه
  • ۷ هزار و ۵۵۲ رای جایگزین حبس در کرمان صادر شده است
  • جشن گلریزان خیران فریدنی برای آزادی زندانیان
  • اشتغال به کار بیش از هزار و ۶۰۰ زندانی در قم
  • یک‌هزار و ۶۸۲ زندانی در قم مشغول کار هستند
  • مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مرکز منصوب شد
  • منوچهر رحمانی مدیرعامل انجمن حمایت زندان مرکز شد
  • کار و مهارت‌آموزی ۲ هزار زندانی در زندان‌های خوزستان