Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@20:16:02 GMT

روابط عمومی خوب می‌تواند عامل موفقیت سازمان باشد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۲۰۸۹۲

روابط عمومی خوب می‌تواند عامل موفقیت سازمان باشد

ایسنا/آذربایجان شرقی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه روابط عمومی خوب می‌تواند عامل موفقیت یک سازمان باشد، افزود: فعالان حوزه روابط عمومی برای اثرگذاری بیشتر باید از فناوری‌های پیشرفته و دانش روز استفاده کنند.

حمیدرضا قاسم‌زاده در دیدار با کارشناسان روابط عمومی استانداری و فرمانداری‌های استان که به صورت ارتباط تصویری برگزار شد، روز ارتباطات و روابط عمومی به تلاشگران این حوزه تبریک گفت و با اشاره به تاریخچه تشکیل نهاد روابط عمومی، اظهار داشت: با گذشت 70 سال از تأسیس روابط عمومی در ایران، امروز این نهاد از حالت سنتی خارج شده و با فناوری‌های نوین درهم آمیخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی افزود: استفاده از فناوری و دانش روز در روابط عمومی موجب شده است که توانمندی‌های فعالان این حوزه بیش از گذشته به منصه ظهور برسد.
 
معاون استاندار آذربایجان شرقی به دو وظیفه مهم و اصلی روابط عمومی در حوزه درون‌سازمانی و برون‌سازمانی اشاره کرد و گفت: وظیفه بارز روابط عمومی، ایجاد ارتباط میان این دو حوزه است.
 
وی اظهار کرد: کارکنان یک سازمان باید از انتظارات جامعه مخاطبان و قضاوت آنان نسبت به عملکرد سازمان اطلاع داشته باشند که این کار وظیفه روابط عمومی است.
 
وی ادامه داد: روابط عمومی‌ها از سوی دیگر باید مردم را نیز از توانمندی‌ها، عملکردها و اقدامات دستگاه‌ها مطلع کنند که این کار موجب امیدواری جامعه نسبت به حل مشکلات و اداره هرچه بهتر امور می‌شود.
 
قاسم زاده با اشاره به اینکه موفقیت در زندگی شخصی افراد هم ریشه در روابط عمومی و توانایی ارتباط با دیگران دارد، افزود: روابط عمومی خوب در مقیاس یک سازمان هم می‌تواند موجب موفقیت شود.
 
وی با بیان اینکه با پیشرفت فناوری، شیوه‌های روابط عمومی نیز روزبه‌روز توسعه می‌یابد، افزود: فعالان حوزه روابط عمومی باید از صاحب‌نظران و متخصصان این حوزه بهره ببرند و دوره‌های کوتاه‌مدت تخصصی برای آنان نیز باید گسترش یابد.
 
وی در پایان با بیان این‌که فعالیت در حوزه روابط عمومی نیازمند حوصله، آستانه تحمل بالا و مردم‌داری است، برای کارشناسان روابط عمومی فرمانداری‌های استان آرزوی موفقیت کرد.
 
مدیرکل روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی نیز در این جلسه با قدردانی از تلاش‌های کارشناسان روابط عمومی فرمانداری‌ها در اطلاع‌رسانی از عملکردها و خدمات دولت، گفت: اطلاع‌رسانی شایسته از خدمات دولت و دستگاه‌های اجرایی در حوادث سال گذشته مانند سیل، زلزله، آتش‌سوزی مراتع و مقابله با کرونا و رویدادهای مهمی مانند هفته دولت، دهه فجر و انتخابات نتیجه تلاش‌های فعالان عرصه روابط عمومی است.
 
ذوالفقار همتی با تأکید بر بهره‌گیری کارشناسان روابط عمومی از فناوری‌های پیشرفته و دانش روز و همچنین هم‌فکری و تبادل تجربیات، گفت: در سال جاری برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی برای کارشناسان روابط عمومی در دستور کار روابط عمومی استانداری قرار دارد.
 
به گزارش روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، در این جلسه کارشناسان روابط عمومی فرمانداری‌های استان نیز به بیان دیدگاه‌های خود در خصوص مسائل مختلف این حوزه پرداختند.
 
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی روابط عمومي روابط عمومی استانداری کارشناسان روابط عمومی روابط عمومی آذربایجان شرقی فرمانداری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۰۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی بازدید‌های محیطی کارشناسان مرکز بهداشت در یکی از قنادی‌های سطح شهر زاهدان

به گزارش روابط عمومی _ دکتر حبیب غزنوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: رعایت نشدن شرایط نگهداری استاندارد مواد غذایی از سوی متصدیان تهیه و توزیع مواد غذایی، می‌تواند سلامت شهروندان با خطر مواجه کند.
 وی ادامه داد: حفظ و ارتقاء شاخص‌های حوزه سلامت عمومی بدون اجرای نظارت‌های دقیق بهداشتی و اموزش شیوه نامه‌ها به صاحبان و کارکنان مراکزتهیه و توزیع مواد غذایی امکان پذیر نمیباشد.
 دکتر غزنوی گفت: خوشبختانه امسال با روند رو به رشد استفاده از تجهیزات به روز و دقیق در سنجش بهداشت و سلامت مواد غذایی و محیط کار در رستورانها، قنادی‌ها و مراکز تهیه آش و حلیم ماه مبارک رمضان روبرو هستیم.
 
وی در ادامه عنوان کرد: از مجموعه کارشناسان متعهد بهداشت محیط که در روز‌های نوروز و ماه مبارک در قالب طرح سلامت نوروزی در حراست از حوزه سلامت عمومی نقشی ارزنده ایفا مینمایند تقدیر و قدردانی میکنم.
  
دکتر غزنوی همچنین از مرکز جامع سلامت، پایگاه سلامت و تسهیلات زایمانی عمار یاسر در حاشیه شهر زاهدان و بیمارستان بوعلی در هفتمین روز از سال جدید بازدید کرد و ضمن خدا قوت و بازدید از این مرکز با پزشک و کارکنان این مرکز، نحوه ارائه خدمت به مراجعان و جمعیت تحت پوشش گفتگو کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • برج میلاد ۱۳ فروردین تعطیل است
  • رشد ۲۸ درصدی ورزشکاران سازمان یافته حوزه بانوان در آذربایجان‌غربی
  • ۱۷ مورد از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در آذربایجان شرقی پلمب شد
  • دانشکده‌ هوش مصنوعی در تبریز تاسیس می شود
  • بررسی بازدید‌های محیطی کارشناسان مرکز بهداشت در یکی از قنادی‌های سطح شهر زاهدان
  • عامل تیراندازی و قتل در مراسم عروسی در گتوند بازداشت شد
  • ظرفیت پارکینگ فرودگاه مهرآباد پر شد
  • تداوم کم آبی سد‌های خراسان رضوی
  • ظرفیت پارکینگ فرودگاه مهرآباد پُر شد
  • بازرسی بیش از ۷۰۰۰ مکان عمومی در مه‌ولات طی یک سال گذشته