Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@11:52:37 GMT

تشریح اقدامات بهزیستی در خصوص جمع آوری زکات فطریه سال ۹۹

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۲۱۰۶۴

تشریح اقدامات بهزیستی در خصوص جمع آوری زکات فطریه سال ۹۹

به گزارش روز چهارشنبه سازمان بهزیستی کشور، ذوالفقار یزدانمهر با اشاره به اینکه هر ساله به منظور بهره­ مندی از ظرفیت معنوی ماه مبارک رمضان اقدامات گوناگونی جهت جذب مشارکتهای مردمی از سوی سازمان بهزیستی صورت میگیرد، افزود: بر اساس نظر آیات عظام، سازمان بهزیستی می­‌تواند با جمع­ آوری زکات فطریه به صورت عام و خاص و همچنین کفاره، بخش کوچکی از مشکلات مددجویان خود را برطرف کند، از این رو دفتر مشارکت‌های مردمی این سازمان با پیگیری مستمر به صورت یکپارچه و هماهنگ با استان­‌ها و با هماهنگی دبیرخانه شورای عالی ذکات در سراسر کشور، اقدامات متعددی انجام می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به اهم این اقدامات اشاره کرد و افزود: ارسال بخشنامه، پیگیری حل مشکلات نصب صندوق توسط سازمان در مراکز شهری، هماهنگی و پیگیری بحث تبلیغات واطلاع‌­رسانی،  مانند طراحی پوستر، طراحی لیبل صندوق­های جمع‌­آوری زکات فطریه، طراحی استند، موشن گرافی، انجام تبلیغات در شبکه‌های مجازی از جمله اقدامات مهم این دفتر بود.
یزدانمهر همچنین، هماهنگی و پیگیری افزایش مجوزهای استقرار صندوق‌­های جمع آوری  فطریه در؛ نماز عید فطر، مساجد (طبق هماهنگی با ستاد امور مساجد و تفاهم میان هیأت امنای مساجد کشور با ادارات بهزیستی)، مراکز پرتردد شهر، مراکز بهزیستی و بانک‌­ها و مؤسسات  را از دیگر اقدامات دفتر مشارکت های مردمی ذکر کرد.
وی در ادامه به شیوه های جذب وجوهات شرعی در عید سعید فطر سال ۹۹  اشاره کرد و گفت: سامانه فطر آنلاین به آدرس nik.bsi.ir، اپلیکیشن­های فعال  مانند صاپ، سکه، پرنا، آپ، تاپ، همراه کارت و آسان پرداخت، اپلیکیشن سداد، سایت­های بانکی صادرات: nik.bsi.ir و تجارت: omidetejarat.com  از جمله شیوه های جذب وجوهات فطریه است.
معاون امور مشارکتهای مردمی، موسسات غیر دولتی  وتوانمند سازی و امور مجلس اقدامات سازمان بهزیستی کشور از مردم خواست با توجه به اینکه مددجویان بهزیستی افراد دارای معلولیت و آسیب دیده هستند و نیاز به حمایت و خیر جمعی دارند،  وجوهات فطریه خود را از طریق  شماره کارت مجازی : ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۰۷۰۷۰۷۵ متصل به حساب مشارکتهای مردمی سازمان بهزیستی و یا  سامانه های ussd،  #۵۵۷۴۱* و#۳۰۰۷۲۴  واریز کنند.

برچسب‌ها فطریه سازمان بهزیستی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فطریه سازمان بهزیستی کشور فطریه سازمان بهزیستی کشور سازمان بهزیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۱۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری درخواست‌های مردمی در بسته شهروند خبرنگار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد،

عناوین شهروند خبرنگار سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

مشکل تردد کامیون‌ها در شهر

محدودیت استفاده از بوستان

ترمیم نیمه تمام چاه کوچه

آب‌های رها شده در کوچه و خیابان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پرداخت 20 میلیارد تومانی زکات فطره در هرمزگان
  • هرمزگانی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد تومان زکات فطریه پرداخت کردند
  • افزایش ۱۴ درصدی پرداخت زکات فطره در هرمزگان
  • دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان
  • پیام رئیس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت روز روانشناس
  • پرداخت ۲۰ میلیارد زکات فطریه از سوی هرمزگانی‌ها
  • هیچ معلولی پشت نوبت مستمری نیست
  • پیگیری درخواست‌های مردمی در بسته شهروند خبرنگار
  • پرداخت زکات فطریه در استان بوشهر ۱۲ درصد افزایش یافت
  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز