Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@03:01:01 GMT

رزمایش مساوات از نیمه شعبان در چهارمحال و بختیاری آغاز شد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۲۱۰۷۲

رزمایش مساوات از نیمه شعبان در چهارمحال و بختیاری آغاز شد

فرمانده سپاه استان چهارمحال و بختیاری گفت: کمک‌های مختلف در قالب رزمایش مواسات همزمان با سالروز میلاد امام زمان(عج) در استان در شرایطی که همه مردم خود دچار سختی بودند جمع‌آوری شد که از این سوژه‌ها در استان بسیار است که باید کشف و پیدا شوند. ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، سردار محمد‌علی اکبری ظهر امروز در آیین اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر که با حضور خبرنگاران و مسئولان استانی برگزار شد اظهار داشت: دشمنان 42 سال برای براندازی نظام تلاش کردند اما آنچه دیده شد نظام جمهوری اسلامی بود که همچنان در کشور پابرجا است و به همه جهان صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روحانی:‌ رسانه‌ها در آگاه کردن مردم و اطلاع رسانی درست، بار سنگینی بر دوش دارندنشست مدیران و فعالان رسانه‌‌ با رئیس‌جمهور +تصاویرمطالبه بسیج رسانه جبران خسارت کرونایی رسانه‌های آذربایجان شرقی است

وی با اشاره به سخنان امام راحل در رابطه با اهمیت روز قدس که فرمودند:« قطب متعلق به جهان اسلام است»، ادامه داد: روز قدس روز استکبارستیزی و ظلم ستیزی است و باید از همه مسلمانان جهان دفاع کنیم.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری هرگاه اسناد تاریخی دفاع مقدس را مرور کنیم با مطلب جدیدی روبه‌رو می‌شویم.

اکبری با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی در دنیا ابهت دارد، گفت: رژیم بعث عراق در زمان جنگ روی دیوارهای خرمشهر نوشته بودند «آمده‌ایم که بمانیم» و اصل نظام جمهوری اسلامی را هدف گرفته بودند اما در این جنگ طی سه روز مقاومت رزمندگان با دست خالی، شکست خوردند.

وی افزود:  این جنگ خلاف جنگ‌های2500 سال پیش بود که در هر سری از آن‌ها یک تکه از ایران جدا می‌شد و تنها جنگی بود که هیچ قسمتی از خاک ایران جدا نشد.

اکبری گفت: علت طمع دشمنان برای حمله به ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس به خاطر وجود همین ضعف داخلی کشور در زمان انقلاب بود که حمله‌های همه جانبه خود را علیه ایران آغاز کرد و سرانجام آن به هشت سال دفاع مقدس معروف شد.

فرمانده سپاه استان گفت: انسجام و وحدت بین اصحاب رسانه و فعالیت آنها در رزمایشات مواسات و همدلی، ستودنی است.

وی افزود: نامگذاری جشنواره به نام جشنواره ابوذر دارای فلسفه‌ای است، ابوذر زبان گویای پیامبر اسلام بود که باید دید در چه زمینه‌ای قدم بر می‌داشت و فعالیت می‌کرد و اصحاب رسانه نیز در همان زمینه قدم بردارند.

اکبری ادامه داد: زبان ابوذر حق گویی و حق طلبی بود که رسالت رسانه‌ها امروز نیز باید همین باشد اگر حق را ببینیم اما ننویسیم و حق نگوییم، باطل خواهد شد لذا وظیفه مهم رسانه حق‌گویی و مطالبه حق است.

فرمانده سپاه استان بیان کرد: متاسفانه ضعف امروز رسانه‌ها عدم حق‌گویی و حق‌نویسی است اگر مطلبی به حق نوشته باشد قطعا امکان انتقاد کردن از آن وجود نخواهد داشت.

وی افزود: امربه‌معروف و نهی از منکر رسالت دیگر رسانه است که می‌توان گفت بزرگترین معروف حفظ نظام جمهوری اسلامی است که اگر در هر موضوعی به دین توجه شود، کنار دین ایستاده‌ایم و در غیر از این با باطل همراه خواهیم بود.

اکبری ظهار کرد: رسانه‌های حقیقی و مجازی از باب امر به معروف و نهی از منکر تلاش و مطالبه‌گری حق کنند و کسانی که در این راستا خدمات ارزنده‌ای دارند باید تشویق شوند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) ادامه داد: بسیاری از تشویق‌ها و شکست‌ها از طریق همین رسانه‌ها اعلام می‌شود و خدا را شکر در زمینه جنگ روانی که غرب علیه جمهوری اسلامی در رسانه ایجاد کرده نیز پیروز شده‌ایم.

اکبری گفت: در استانی که 2 هزار و 444 شهید تقدیم انقلاب کرده است تنها راه برای مقابله با جنگ روانی دشمنان اتحاد و همدلی است و اگر بخواهیم با دشمن مقابله کنیم باید جبهه‌ای تشکیل دهیم که همدلی، بصیرت، معنویت و اخلاق در آن دیده شود زیرا که براندازی نظام جمهوری اسلامی یعنی براندازی مردم پس برای دفاع از آن باید تلاش کرد.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در بحث رزمایش مواسات فرمودند: (کاش کسی همچون شهید آوینی پیدا می‌شد که این فضا را روایت کند)، که منظور از روایت کردن بیان همین کمک‌های امروز در حوزه‌های مختلف بهداشتی و کمک‌های مومنانه است.

وی گفت: کمک‌های مختلف در قالب رزمایش مواسات همزمان با سالروز میلاد امام زمان(عج) در استان در شرایطی که همه مردم خود دچار سختی بودند جمع‌آوری شد که از این سوژه‌ها در استان بسیار است که باید کشف و پیدا شوند.

فرمانده سپاه استان خاطرنشان کرد: رسالت شما رسالت شهدا است که از همه چیز خود گذشتند و در آن جبهه جنگیدند و امروز نیز رسالت ما جنگیدن در همان رسالت شهدا است.

انتهای پیام/7540/ش

R7540/P/S6,54/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: چهارمحال و بختیاری فرمانده سپاه استان نظام جمهوری اسلامی رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۱۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار زرد هواشناسی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل هواشناسی استان گفت: فعالیت این سامانه از روز جمعه ۳۱ فروردین در استان آغاز و تا روز سه شنبه ۴ اردیبهشت ادامه دارد.
چراغپور افزود: در خصوص رگبار و رعد و برق، وزش باد به نسبت شدید در استان و آبگرفتگی معابر، احتمال بالا آمدن آب رودخانه‌های فصلی، سیلابی شدن مسیل ها و لغزندگی سطح جاده‌ها هشدار داد.
وی توصیه کرد مردم از توقف و اسکان در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، چرای دام‌ها در مناطق مرتفع و حاشیه رودخانه ها و فعالیت کوهنوردی خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • برگزاری مرحله دوم زندگی با آیه‌ها در چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۳۱ فروردین چهارمحال و بختیاری
  • صدور هشدار زرد هواشناسی در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز ثبت نام کنکور فنی و حرفه‌ای از نیمه دوم اردیبهشت ماه
  • آغاز عملیات ساخت ۹۰ واحد مسکونی در شهرستان اردل
  • آغاز طرح مبارزه با آفت جوانه خوار در چهارمحال و بختیاری
  • اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد
  • پیش بینی آسمانی صاف تا کمی ابری در چهارمحال و بختیاری
  • رزمایش مشترک روسیه و تاجیکستان در امتداد مرز افغانستان
  • تداوم بارش‌های پراکنده در چهارمحال و بختیاری