Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک طراح برجسته مد در چین ماسک‌های لوکس "ان-95" تولید می‌کند.

به گزارش عصر ایران به نقل از رویترز، خانم "ژو لی" ماسک‌های "ان 95" را با پارچه‌های ابریشم و تزئینات گل ارکیده، کاملیا و دیگر نمادهای خوش‌بختی در فرهنگ چین طراحی و تولید می‌کند.

یک طراح چینی برای فصل تابستان ماسک‌های ابریشمی و  ایمن تولید کرده است/عکس:رویترز

این طراح مد چینی ماسک‌های خود را در هفته مد چین به نمایش درآورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوخت و طراحی این ماسک‌ها از ماه فوریه و برای افزایش آگاهی صنعت مد در گزینه‌های محافظتی آغاز شد. تمامی این ماسک‌ها مجهز به فیلتر هوا هستند.

ژو با اشاره به نیاز مردم گفت: وضعیت کنونی بسیار جدی است. مردم باید از ماسک استفاده کرده و بسیاری از آنها باید هر چهار ساعت ماسک خود را عوض کنند. همین موضوع باعث شده تا به فکر ساخت ماسک‌هایی چندبار مصرف از ابریشم‌های رنگارنگ چینی بیفتم.

کارکنان یک کارگاه در حال تولید ماسک لوکس ابریشمی /عکس:رویترز

چین و بسیاری از کشورها محدودیت‌های قرنطینه را کاهش می‌دهند اما براساس پیش‌بینی‌های "ژو" ماسک‌ها ضرورت آینده به حساب می‌آیند. او ماسک‌ها را برای فصل تابستان طراحی کرده و آنها را با ابریشم‌های ظریف‌ و نازکتر ساخته است تا تنفش در هوای گرم بهتر صورت گیرد.

بسیاری از سازمان‌های و کشورهای جهان اعلام کرده‌اند که بیماری کرونا همچنان قربانی می‌گیرد و مردم ملزم به رعایت پوشش‌های ایمنی و استفاده ماسک هستند.

یک کارگر در حال بریدن ماسک ابریشمی گلدوزی شده/ عکس:رویترز

این طراح 55 ساله مد که در شرکت پوشاک "شاندوگ سانبرد" کار می‌کند، از اضافه کردن نقوش چینی به لباس‌ و طراحی‌های خود لذت می‌برد.

ماسک زرد ژو که در یک کارگاه در منطقه هنری پکن به نمایش درآمد، با گل‌های طلایی ارکیده تزئین شده بود. ارکیده زرد و طلایی در فرهنگ چینی نماد خانواده خوشبخت، ثروت فراون و کودکان زیاد است.

ژو همچنین لباس‌های محافظتی منحصر به فرد، زیبا و خوش‌دوختی را با گل‌های فراوان طراحی کرده است. ایده طراحی و دوخت این لباس‌های محافظتی پس از آن شکل گرفت که برخی از دوستان این خانم طراح برای سفرهای هوایی خود به جای گان محافظ، خواستار لباس شیک و ایمن بودند.

 یک طراح مد در چین به جای گانهای پلاستیکی  لباس محافظتی لوکس و زیبا طراحی کرده است/عکس:رویترز

شرکت ژو روزانه می‌تواند 600 ماسک تولید کند. هر قطعه از این ماسک‌ها به صورت آنلاین و با قیمت 118 یوان (16 دلار) به فروش می‌رسند. این طراح مد تلاش دارد با دعوت از اینفلوئنسرها و کمک گرفتن از ساختارهای پخش مستقیم در تجارت آنلاین ماسک‌های خود را در بریتانیا و ایتالیا بفروشد.

او در این باره گفت: امیدوارم مردم بتوانند از ماسک‌های من استفاده کنند. این ماسک‌‌ها آنها را زیبا کرده و برایشان خوش‌شانسی و ایمنی به همراه دارد.

زن چینی در حال گلدوزی پارچه ابریشمی برای دوخت ماسک/ عکس: رویترز

کارگاه تولید ماسک لوکس ابریشمی/ عکس: رویترز

_______________________________________________

بیشتر بخوانید: 

استفاده از ماسک موجب کنترل کرونا می‌شود بازار ماسک‌های خاص داغ‌تر می‌شود/ ماسک عروسی، تولد و حتی هماهنگ برای اعضای خانواده (فیلم) مد و کرونا؛ ماسک ۶۰۰ دلاری و تیپ‌های دوران کرونایی (فیلم)

___________________________________________________

لینک کوتاه: asriran.com/0033mm

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ماسک لاکچری چین صنعت مد چین ماسک ها عکس رویترز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۱۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروهای لوکس در انتظار مالیات

دریافت 25 MB کد خبر 6080002

دیگر خبرها

  • شرایط بهتر موجودی کیت‌های آزمایشگاهی در کشور/مرجع سلامت حامی تولید داخل
  • «ابله» آماده نمایش و پخش شد/ «آخرین شیهه» در جشنواره آمریکایی
  • فرمانده مرکز تولید نزاجا: تجهیزات جدیدی به نیروی زمینی ارتش الحاق می‌شوند
  • ورود کنعانی زادگان به باشگاه صدتایی های پرسپولیس
  • ۷۳ تیم عملیاتی آبفا در مناطق سیل‌زده وارد عمل شده‌اند
  • صنعت اسباب بازی، مسئله جدی دانشگاه‌های جهان
  • ورود دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران به تحقق اقتصاد چرخشی با مشارکت دو صنعت بزرگ کشور
  • آیفون ویژه طرفداران پدرخوانده و پیکی بلایندرز/ عکس
  • طراحی دستگاهی برای آنالیز توزیع فشار در کف پا
  • خودروهای لوکس در انتظار مالیات