Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: جشنواره ابوذر بهانه‌ای شد برای انسجام بیشتر رسانه‌های استان چهارمحال و بختیاری که بتوانند با همدلی و همراهی یکدیگر در راستای رسالت خود قدم‌های بلندی را بردارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری پیش از ظهر امروز در اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر با اشاره به اینکه اهمیت جشنواره ابوذر بنام ابوذر فلسفه بلندی دارد تصریح کرد: ابوذر پیام گویا پیامبر اکرم (ص) بوده است و باید دید ابوذر در چه راستایی ماموریت خود را انجام می داد رسانه نیز در همان راستا کار خود را پیش ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سردار اکبری عنوان کرد: امروز رسالت رسانه های ما باید این باشد که حق را ببینند و بگویند و حق طلبی کنند و اگر رسانه ای به این ها عمل نکند رسالت خود را باطل کرده است.

وی با بیان اینکه آن چیزی که مهم است حق بوده و باید آن را گفت بیان داشت: اگر یک رسانه مطلب را به حق گفته باشد نه جای تکذیب و نه جای گله و گله گذاری دارد .

سردار اکبری با اذعان بر اینکه امر به معروف و نهی از منکر یکی از رسالت های خطیر رسانه  است عنوان کرد: دشمن ما منکر ماست و حق گویی از معروفات است که رسانه ها باید به آن بپردازند.

وی افزود: مطالبه به حق ، انسجام به جا ، تشویق کسانی که تلاش می کنند باید توسط رسانه ها صورت گیرد

سردار اکبری با اذعان بر اینکه مجموعه رسانه های ما باید در مقابل دشمن پیروز شوند گفت: تمام رسانه های دنیا به جمهوری اسلامی هجوم آورده اند و این وظیفه رسانه های داخلی است که در مقابل آن ها جبهه تشکیل دهد.

وی با تاکید بر اینکه اعتماد به رسانه خیلی مهم است گفت: رسالت رسانه ای باید حفظ شود خبرنگاران باید مطالبه گر باشند و نقدهای منصافنه ای بکنند.
 
گفتنی است از مجموع 786  آثار راه یافته به دبیرخانه جشنواره ابوذر 38 اثر حائز   رتبه های اول، دوم ، سوم و قابل تقدیر  شد.
 
انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: جشنواره ابوذر رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۱۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید نظارت بر تالاب‌های چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، سالخورده گفت: از اوسط فروردین ماه تا اواخر اردیبهشت فصل تخم ریزی ماهی‌ها در تالاب بین‌المللی چغاخور است.
وی افزود: با اجرای طرح گشت و کنترل صید غیرمجاز در این تالاب با همکاری صیادان محلی، تاکنون ۲۰۰ متر قلاب و ۲۵۰ متر دام غیرمجاز جمع‌آوری شده است.

دیگر خبرها

  • داوری ۲۱۰ اثر در جشنواره نیایش درختان
  • پیش بینی آسمانی صاف تا کمی ابری در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری جشنواره نیایش درختان در خراسان جنوبی
  • پرونده چهارمین همایش تئاتر تک در چهارمحال و بختیاری بسته شد
  • نهادینه سازی فرهنگ ایثار از رسالت‌های اصحاب رسانه دارد
  • تشدید نظارت بر تالاب‌های چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۲۸ فروردین چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری جشنواره جوانی جمعیت در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز در چهارمحال و بختیاری
  • شهرکرد سردترین نقطه چهارمحال و بختیاری