Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@10:14:09 GMT

فراخوان مسابقه قصه‌گویی سرو قامتان در لرستان

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۲۱۶۶۵

فراخوان مسابقه قصه‌گویی سرو قامتان در لرستان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان گفت: مسابقه استانی «سَرو قامتان» به مناسبت سوم خرداد (سالروز آزادسازی خرمشهر) و هفته دفاع مقدس در مراکز این اداره کل برگزار می‌شود.

محمدجواد محمدی روز چهارشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: مسابقه استانی «سَرو قامتان» در قالب قصه گویی (صوتی و تصویری)، متن ادبی و نقاشی با موضوع «اگر آن روز‌ها بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..» برگزار می‌شود و شرکت کنندگان تا هفتم خردادماه جاری فرصت دارند آثار خود را ارسال کنند.

شرکت کنندگان می‌توانند از قصه گویی‌های تصویری، فیلم ۵ دقیقه‌ای به صورت افقی و قصه گویی صوتی، حداکثر ۵ دقیقه با کیفیت صدای مطلوب و از آثارهنری عکس با کیفیت بالا و فرمت jpg گرفته و به آدرس پیام رسان‌های سروش وتلگرام به شماره ۰۹۳۷۲۹۰۴۵۵۶ ارسال نمایند

 

انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سوم خرداد قصه گویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۱۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقه تصویرگری حمله موشکی سپاه به اسرائیل در نیمروز برگزار شد

 میلاد یزدان‌پناه  ضمن تبریک پیروزی غرورآفرین سپاهیان اسلام در مقابل اسرائیل غاصب، بیان کرد: ایران همواره به دنیا نشان داده که به هیچ‌وجه به دنبال جنگ و ایجاد تنش نبوده و نیست، اما به هیچ کشوری هم اجازه دست‌اندازی، تجاوز را نخواهد داد و با شدیدترین نوع و با تمام توان و قدرت با آن مقابله خواهد کرد. 

وی ادامه داد: در جریان عملیات «وعده صادق» دنیا به وضوح توان، قدرت و از طرفی مردانگی در حمله را در نیروهای مسلح ایران دید و این برای ما نه تنها یک افتخار بلکه مایه سربلندی است. 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیمروز ادامه داد: در پی این عملیات غرورآفرین رزمندگان اسلام که در قالب حمله موشکی و پهپادی سپاه به مواضع رژیم صهیونیستی انجام شد، تصمیم گرفته شد تا یک دوره مسابقه تصویرگری این حمله جانانه، از دریچه هنر برگزار شود. 

یزدان‌پناه افزود: این برنامه توسط دانش‌آموزان هنرمند رشته نقاشی ایرانی و نگارگری هنرستان حضرت زینب(س) شهرستان نیمروز و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره آموزش و پرورش نیمروز با نشان دادن هنر هنرمندان نیمروزی هم‌زمان با هفته هنر انقلاب اسلامی و به پاس قدردانی از زحمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صورت گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • جشنواره «رود و ریل» در روستای بیشه لرستان برگزار شد
  • اختصاص ۷۰ درصد درآمد‌ فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی به هیأت‌های استانی
  • مسابقه تصویرگری حمله موشکی سپاه به اسرائیل در نیمروز برگزار شد
  • ایستگاه پایانی مسابقات قرآن و عترت در لرستان
  • فریدونکنار؛ میزبان مرحله استانی جام شهید عجمیان
  • فراخوان ارسال اثر به هشتمین جشنواره «طنز پهلو» در فومن
  • گردهمایی استانی مجموعه‌های نخبه‌پرور
  • مسابقه چوگان در تبریز برگزار شد
  • تراکتور عامل جریمه ۴۰۰ میلیونی شمس‌آذر
  • طرح‌های عمرانی با حضور وزرا در شهرستان‌های سمنان افتتاح می‌شود