Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-25@07:48:16 GMT

تمدید مهلت ثبت نام وام یک میلیونی تا ۱۰ خرداد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۲۱۸۳۰

خرداد: مهلت ثبت نام برای وام یک میلیونی کرونا تا ۱۰ خرداد تمدید شد، سرپرستان خانواری که وام دریافت نکردند می توانند تا ۱۰ خرداد ماه کدملی را به ۶۳۶۹ ارسال کنند. پیامک ارسالی فقط باید کد ملی سرپرست خانوار باشد.
به گزارش خرداد به نقل از تسنیم،در حالی قرار بود پایان اردیبهشت ماه پرونده وام یک میلیون تومانی حمایتی کرونا بسته شود که طبق آمار تا کنون 20میلیون و 184هزار  و 368 سرپرست خانوار وام را دریافت کرده اند و با توجه به اینکه تعداد سرپرست خانوار یارانه بگیر حدود 23میلیون نفر است حدود 2.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

8 میلیون نفر وام نگرفتند. 
پیش از این محمد شریعتمداری،  وزیر کار 9 اردیبهشت ماه اعلام کرد محدودیت زمانی برای دریافت وام یک میلیونی برداشته شد و  مادامی که کرونا ادامه دارد و خانواری باشد که کمک را دریافت نکرده باشد می تواند این تسهیلات را دریافت کند، خانوارهایی که بارها پیامک داده اند و تا کنون مشمول نشده اند با رسیدن پایان اردیبهشت ماه ناامید می شدند اما طبق اظهارات سخنگوی ستاد تسهیلات کرونا مهلت ثبت نام این وام تا 10خرداد ماه تمدید شد.
 طبق اظهارات سخنگوی ستاد تسهیلات کرونا درج خط تیره، من متقاضی دریافت وام هستم, ثبت اشتباه شماره کد ملی, ارسال با سیم کارت دیگران مشکلاتی بوده است که با آن مواجه شده اند. 
حسین میرزایی، سخنگوی ستاد تسهیلات کرونا در مورد آخرین خبرها از وام یک میلیون تومانی یارانه‌بگیران که برای دوران کرونا پرداخت می‌شود، گفت: برای دریافت این وام تا 10 خردادماه فرصت است و متقاضیان یارانه بگیر می‌توانند با سیم‌کارت تلفن همراه که به نام سرپرست باشد، کد ملی سرپرست را به سرشماره 6369 ارسال کنند.
وی افزود: یک موعد از پرداخت وام یک میلیون تومانی به سرپرستان خانوار یارانه‌بگیر باقی مانده است که در 22 خرداد 99 این وام یک میلیونی به حساب سرپرستان متقاضی واریز می‌شود.
سخنگوی ستاد تسهیلات کرونایی گفت: تاکنون 20 میلیون و 184 هزار و 368 سرپرست خانوار تسهیلات یک میلیون تومانی یارانه‌ای گرفته‌اند و بقیه مانده‌اند که البته یکسری از این افراد تمایلی به دریافت وام ندارند و برخی نیز تقاضای خود را با ارسال کد ملی به سرشماره یاد شده اعلام کردند.
وی گفت: برخی نیز کد ملی خود را اشتباه وارد کرده یا با سیم‌کارت دیگری فرستاده‌اند که اینها قبول نیست و برخی نیز در پیامک خود نوشته‌اند من متقاضی وام هستم که بارها اعلام کردیم فقط 10 رقم شماره ملی سرپرست یارانه‌بگیر را با سیم‌کارتی که به نام او باشد به سرشماره 6369 ارسال کنند. باقی مانده وام یک میلیونی یارانه‌ای در 22 خرداد به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

منبع: خرداد

کلیدواژه: یک میلیون تومانی وام یک میلیونی سرپرست خانوار وام یک میلیون یارانه بگیر کد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۱۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط و نحوه دریافت وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی طرح مهربانی

بانک ملی ایران در راستای حمایت از مشتریان و رفع نیاز‌های ضروری آنها، طرح “مهربانی ملی” (وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی) را ارائه می‌کند. این طرح، فرصتی استثنایی برای دریافت وام قرض الحسنه تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان با شرایطی آسان و در کمترین زمان ممکن فراهم می‌کند.

مزایای طرح مهربانی ملی (وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی)

وام در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بدون تشریفات اداری طولانی به شما پرداخت می‌شود.

تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان وام دریافت کنید و نیاز‌های ضروری خود را برطرف کنید.

فقط با یک ضامن و با کارمزد ۲ تا ۴ درصد می‌توانید وام دریافت کنید.

متناسب با نیاز و شرایط خود، می‌توانید دوره بازپرداخت وام را انتخاب کنید.

بدون ارائه چک، سفته و گواهی کسر از حقوق.

صرفاً امکان انتقال قسمت و یا تمامی امتیاز به افراد درجه یک خانواده وجود دارد.

محاسبه امتیاز دریافت وام، بر اساس میانگین کارکرد روزانه حساب می‌باشد.

تمامی اشخاص حقوقی (شرکت‌ها/سازمان‌ها و …) می‌توانند نسبت به افتتاح حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز ریالی اقدام و با معرفی کارکنان خود امتیاز کسب شده را به آنان انتقال داده و با احراز امتیاز لازم، شرایط دریافت وام را فراهم نمایند.

افتتاح حساب غیر حضوری در سامانه بام.

شرایط دریافت وام مهربانی بانک ملی:

داشتن حساب قرض‌الحسنه در بانک ملی ایران

ارائه یک ضامن معتبر

دارا بودن سابقه و عملکرد مناسب در بانک

عدم استفاده از تسهیلات قرض‌الحسنه در سایر بانک‌ها در ۶۰ روز گذشته

نحوه دریافت وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی:

مراجعه به شعبه: به یکی از شعب بانک ملی ایران در سراسر کشور مراجعه کنید و با ارائه مدارک و تکمیل فرم درخواست، وام خود را دریافت کنید.

غیرحضوری: از طریق سامانه بام به صورت آنلاین افتتاح حساب کرده و برای دریافت وام اقدام کنید.

tags # وام ، بانک ملی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • یارانه ۶۰۰ هزار تومانی برای مادرانِ فرزندان کمتر از دوسال
  • اول خرداد آخرین مهلت استفاده از بسته حمایتی ویژه مادران
  • خبر مهم درباره یارانه کودکان شیرخوار؛ طرح یسنا چیست و چه کسانی آن را دریافت می‌کنند
  • انسیه خزعلی بیان کرد؛ خبر خوب درباره زنان سرپرست خانوار
  • حمایت از همه زنان سرپرست خانوار نیازمند
  • شرایط و نحوه دریافت وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی طرح مهربانی
  • نحوه دریافت وام ۵۰۰ میلیونی بانک ملت اعلام شد +مبلغ اقساط
  • مهلت اجرای قانون اساسنامه «شرکت ملی پست» به مدت دو سال تمدید شد
  • تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست