Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در گفت‌‎وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جلسه امروز اعضای فوتسال اظهار داشت: در جلسه امروز، ما ۳ موضوع را مورد بحث و بررسی قرار دادیم. ابتدا درباره برگزاری فینال تصمیم گیری کردیم و خوشبختانه امروز مدیران عامل ۲ باشگاه مس سونگون و گیتی پسند در این جلسه حضور داشتند و در نهایت تصمیم بر این شد که مسابقه فینال لیگ در دهه اول تیر ماه به پایان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی فینال که ابتدا قرار بود در تهران برگزار شود تغییر کرد و قرار شد به صورت رفت و برگشت در همان شهر‌های اصفهان و تبریز برگزار شود. دومین موضوع که مورد بحث قرار گرفت قرار بر این شد که ما امسال در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا و جهان ۲ نماینده داشته باشیم. به طوری که تیم قهرمان لیگ راهی مسابقات جام باشگاه‌های آسیا می‌شود و تیم نایب قهرمان هم به مسابقات جام باشگاه‌های جهان می‌رود. سومین موضوع هم که درباره آن صحبت کردیم راجع به شروع فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر و همچنین برنامه‌های تیم ملی قبل از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا بود.

او افزود: لیگ برتر فوتسال در فصل جدید قرار شد اوایل شهریور ماه برگزار شود و بعد از آن تیم ملی برای حضور در یک تورنمنت بین المللی به خارج از کشور سفر خواهد کرد. به طور کلی ما ۴ فیفادی را برای تیم ملی برنامه ریزی کرده ایم. فیفادی اول قرار است شهریور ماه با حضور تیم‌های ملی تایلند، ایران، اسپانیا و یک کشور دیگر که هنوز نامش مشخص نیست به میزبانی تایلند برگزار شود. فیفادی دوم آبان ماه داریم که به احتمال بسیار زیاد تورنمنت کاسپین در آن برگزار خواهد شد. همچنین فیفادی سوم و چهارم هم به ترتیب در ماه‌های آذر و اسفند خواهد بود که ما سعی می‌کنیم در آن تاریخ هم بازی دوستانه داشته باشیم تا تیم ملی با تمام توان و قدرت خود وارد مسابقات جام جهانی شود.

ناظم الشریعه ادامه داد: تمام تفکر و تمرکز کمیته فوتسال بر این است که تیم ملی تا جام جهانی سال آینده بتواند به صورت مدون برنامه‌های خود را اجرایی کند. همچنین تصمیم گرفتیم بازی‌های لیگ را در سال آینده تا آن جا که امکان دارد تا شروع جام جهانی ادامه دهیم تا از این طریق تیم‌ها و کادر فنی دچار مشکل نشوند و بازیکنان دائم در شرایط مسابقه قرار داشته باشند و در شرایط ایده آلی وارد اردوی تیم ملی شوند.

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره تعویق مسابقات جام ملت‌های آسیا هم گفت: کمیته فوتسال در این راه پیگیری‌ها خود را انجام داده، اما مهمترین نکته برای ما فعلا برگزاری منظم مسابقات لیگ برتر است. به نظر من اگر مسابقات جام ملت‌ها در آذر یا اسفند برگزار شود، کاملا به نفع ما خواهد بود و ما تا آن زمان می‌توانیم برنامه‌های خودمان را به خوبی جلو ببریم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی فوتسال ایران لیگ برتر فوتسال محمد ناظم الشریعه مسابقات جام برگزار شود تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۱۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایلند هم به جام جهانی صعود کرد

در سومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا، امروز چهارشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ تیم‌های ملی فوتسال تایلند و عراق به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود تایلند به پایان رسید.

به این ترتیب تیم ملی فوتسال تایلند در کنار ایران و تاجیکستان راهی مرحله نیمه نهایی شد. تایلند در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف تاجیکستان برود.

از ساعت ۱۷:۳۰ هم تیم‌های ملی ازبکستان و ویتنام به مصاف هم خواهند رفت تا چهارمین تیم صعود کننده به نیمه نهایی مشخص شود. برنده این دیدار رو در روی ایران قرار خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • برنامه بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • پایان کار تیم فوتسال افغانستان در جام ملت های آسیا + فیلم
  • تایلند هم به جام جهانی صعود کرد
  • گزارش زنده: ایران 0 - قرقیزستان 0
  • شاهکار اسکواش‌بازان با حضور سفیر ایران در قطر
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • اولین دوره مسابقات فوتسال جام هیأت مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴