Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@03:39:25 GMT

دفاع از حقیقت را ببینید

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۲۱۹۸۰

دفاع از حقیقت را ببینید

‍‍‍‍‍‍

ویدئوکلیپ بیانات رهبر حکیم انقلاب اسلامی درباره مسئله فلسطین با عنوان «دفاع از حقیقت» به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی منتشر شد. ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۳ فرهنگی دین ، قرآن و اندیشه نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، همزمان با فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، ویدئوکلیپ برگزیده فرمایشات حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای با عنوان «دفاع از حقیقت»، به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی توسط فرهنگسرای ابن‌سینا منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این ویدئو، بخش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب درباره مبارزه با رژیم مجعول صهیونیستی به‌عنوان وظیفه واجب مسلمین جهان، اهمیت موضوع فلسطین به‌عنوان مسئله نخست دنیای اسلام، دفاع از حقیقت فلسطین و لزوم مبارزه با استکبار به تصویر کشیده شده است.

«دفاع از حقیقت» چهارمین ویدئو از مجموعه تولیدات ویدیویی «نشان» است که پس از «سپاه افتخارآفرین»، «ماه بندگی» و «مادر امت» از سوی فرهنگسرای ابن‌سینا تولید و منتشر می‌شود؛ در «نشان» تلاش می‌شود نگاه و نظر رهبر حکیم انقلاب درباره مسائل مهم فرهنگی، مذهبی، تاریخی و سیاسی، به تصویر درآید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن 88366366 روابط عمومی فرهنگسرای ابن‌سینا تماس بگیرید.

این ویدئو را اینجا می‌توانید ببینید. 

کشتن صدای قدس در سونامی سکوت

انتهای پیام/ 

R1539/P/S4,37,38/CT16 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "فلسطین" بیت المقدس کلیدواژه‌های بیانات مقام معظم رهبری

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار فلسطین بیت المقدس اخبار فلسطین راهپیمایی روز قدس بیت المقدس دفاع از حقیقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۱۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویر جالب توجه منتشر شده از سوی قسام در دویستمین روز جنگ+ عکس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس امروز در دویستمین روز جنگ علیه غزه تصویری جالب منتشر کرده که در آن یکی از صفرهای عدد ۲۰۰ به نشانه عملیات های مقاومت فلسطین علیه اشغالگران در نبرد زمینی غزه به شکل مثلث معکوس درآمده است.

علامت مثلث معکوس از آغاز نبرد زمینی غزه از سوی مقاومت فلسطین برای نشان دادن محل دقیق حمله به نظامیان و ادوات جنگی صهیونیستی مورد استفاده قرار می گیرد که به تدریج شهرتی جهانی پیدا کرده و در بسیاری از شبکه های اجتماعی و رسانه ها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کد خبر 6086817 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح اتمی + عکس
  • (اینفوگرافیک) تمام «نه»‌های رهبر انقلاب به سلاح اتمی
  • ویدئو‌های یک افغان از جمعیت عظیم افغانستانی‌ها و نصب پرچم افغانستان در ایران
  • (ویدئو) تیزر رسمی فیلم «مست عشق» منتشر شد
  • عکس | تصویر جالب توجه منتشر شده از سوی قسام در دویستمین روز جنگ
  • گفت و گوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد +ویدئو
  • تصویر جالب توجه منتشر شده از سوی قسام در دویستمین روز جنگ+ عکس
  • سمینار «ابن سینا» در هفته فرهنگی اصفهان
  • وحشتناک‌ترین سلفی دنیا را ببینید | تصویر معنادی که سفارت ایران در لبنان منتشر کرد
  • مجموعه ویدئو کتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد