Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان گفت: در قالب رزمایش مؤمنانه، 70 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان زنجانی توزیع شد.

هدایت صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: امسال به دلیل شرایط ویروس منحوس کرونا، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و عدم برپایی سفره‌های  افطاری همه‌ روزه از طریق 13 آشپزخانه اطعام مهدوی غذای گرم تهیه و با رعایت کامل نکات بهداشتی بین نیازمندان توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان افزود: آشپزخانه‌های مهدوی برای حمایت از نیازمندان، اقشار آسیب‌پذیر و خانواده‌های آسیب‌دیده از ویروس منحوس کرونا راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به اینکه در این آشپزخانه‌ها قریب به 11 میلیارد و 500 میلیون ریال در قالب 70هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع شده است، اضافه کرد: این غذاها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بین مددجویان و نیازمندان آسیب‌دیده از ویروس کرونا در بین نیازمندان توزیع شده است.
صفری افزود: خیران و نیکوکاران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق شماره کارت مجازی 0374 -0000-9979-6037 برای اطعام و افطاری نیازمندان به نیت بانیان به ‌حساب کمیته امداد واریز کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان تأکید کرد: نذورات خیرین در ارتباط با طبخ غذای گرم و یا سبدهای معیشتی دقیقا بر اساس نیات آنها تهیه و در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/73005/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: امام خمینی کمیته امداد استان زنجان ویروس مدیرکل مددجویان نیازمندان افطاری اطعام توزیع آسیب دیده بین نیازمندان توزیع کمیته امداد غذای گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۲۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی دایی چاقوی زنجان هدیه گرفت

دریافت 4 MB

به گزارش همشهری آنلاین، ملیکا رسولی بانوی کاراته‌کا زنجانی مدالش را به علی دایی اسطوره فوتبال کشورمان تقدیم کرد. ملیکا رسولی که زنجانی است در این مراسم سوغات شهرش که چاقو است را به علی دایی هدیه داد.

کد خبر 845745 منبع: خبرآنلاین برچسب‌ها کاراته ویژه ورزشی استان زنجان فوتبال علی دایی

دیگر خبرها

  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه
  • حمایت ۶۲ ایرانی ساکن خارج کشور از ایتام زنجانی
  • کمک ۷ میلیارد ریالی حامیان خارج از کشور به ایتام زنجانی
  • توزیع ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان بین مددجویان کمیته‌امداد خراسان‌شمالی
  • توزیع ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان میان مددجویان خراسان‌شمالی
  • پرداخت ۱۳ میلیارد تومان صدقات توسط مردم خراسان جنوبی
  • جمع آوری ۲۷۴ میلیون تومان زکات در بندرعباس
  • مشارکت ۳۵ میلیارد تومانی مردم و خیرین در اطعام نیازمندان بندرعباس
  • علی دایی چاقوی زنجان هدیه گرفت
  • آیین توزیع ۱۱۱۱ قلم لوازم ضروری منزل