Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار تهران بر لزوم ارائه گزارش توسط دستگاه‌های اجرایی در سطح استان در خصوص میزان منابع مالی که از دستگاه‌های ملی مطالبه کرده‌اند، تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، انوشیروان محسنی بندپی در دومین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان تهران در سال ۹۹ ضمن قدردانی از اعضای این شورا به جهت تلاش برای توسعه یافتگی استان تهران گفت: بودجه سال جاری در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظرفیت‌هایی که در بودجه وجود دارد که می‌توان از آن‌ها در جهت توسعه استان بهره گرفت.

وی افزود: بیماری کووید۱۹ اقتصاد دنیا را تحت تاثیر قرار داد و اقتصاد کشورمان نیز که به دلیل تحریم‌های ناجوانمردانه تحت فشار بود به تبع همه دنیا از کرونا ویروس تحت تاثیر قرار گرفت و شرایط سخت‌تر شد.

محسنی بندپی ادامه داد: بودجه سال ۱۳۹۹ با در نظر گرفتن همه این شرایط، شرایط ویژه‌ای را برای ما ترسیم می‌کند که ممکن است در بسیاری از حوزه‌ها با سختی‌هایی مواجه شویم. آنچه که در بودجه به عنوان فروش نفت به عنوان عدد و رقم تعیین شده با آنچه که امروز در حقیقت اتفاق می‌افتد تفاوت اساسی دارد. لذا باید کمربندها را سفت کنیم و از همه ظرفیت‌های موجود در استان تهران در جهت توسعه بهره بگیریم.

استاندار تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود خطاب به دستگاه‌های اجرایی در استان تهران تاکید کرد: همه دستگاه‌ها بدانند ظرفیت‌های موجود در قانون بودجه سال جاری و مرتبط به بخش خودشان باید مورد بهره برداری قرار گیرد که تحقق این مهم نیازمند تسلط مدیران بر قانون بودجه سال جاری است. بی تردید اگر این اتفاق بیفتد حرکت و تکاپو در سطح استان محقق خواهد شد.

وی ادامه داد: باید تلاش کنیم بودجه‌ای که در حوزه‌های مختلف در نظر گرفته شده همانند احداث کلانتری‌ها که امنیت بهتر را فراهم می‌کند مورد توجه قرار گیرد. شهرداری‌ها باید در حوزه اخذ مالیات از واحدهای مسکونی خالی تلاش ویژه‌ای را به کار بگیرند چرا که این موضوع در کاهش اجاره بها تاثیر بسزایی دارد.

محسنی بندپی در پایان گفت: آموزش و پرورش در استان تهران هم کم برخوردار است و هم به جهت دارایی‌هایی که در حوزه آموزش و پرورش وجود دارد برخوردار محسوب می‌شود اما باید این دارایی‌ها مولدسازی و به‌طور بهینه به کار گرفته شود. دستگاه‌های اجرایی باید گزارش بدهند که چه میزان منابع از دستگاه‌های ملی خود برای استان تهران مطالبه کرده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استاندار تهران بودجه استان تهران دستگاه ها بودجه سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۲۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌های استان تهران در حوزه عفاف و حجاب از موازی کاری بپرهیزند

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری صیح پنجشنبه در ستاد عفاف و حجاب استان که به میزبانی فرمانداری تهران و با حضور معاونین و مدیران استانی برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت عملیات افتخارآفرین سپاه پاسداران و تحقق «وعده صادق»، با اشاره به ابعاد مختلف فتنه دشمنان در حوزه حجاب و عفاف اظهار کرد: بدخواهان این نظام و انقلاب به دنبال از بین بردن اعتقادات دینی مردم هستند.

استاندار تهران با بیان اینکه حجاب از آموزه‌های دینی و رکن مهم فرهنگ اسلامی محسوب می‌شود، گفت: امروز که در یک جنگ ترکیبی شناختی قرار داریم بیش از هر زمان دیگری باید به حفظ دین و فرهنگ توجه داشته باشیم، چرا که آسیب به این ارکان صدمات جبران ناپذیری را به کشور تحمیل می‌کند.

فخاری خطاب به مسؤولان و مدیران عنوان کرد: آن نقطه که مسؤول و مدیری نسبت به فرهنگ جامعه، اداره و یا سازمانی دچار کم کاری و کم توجهی‌شود، همان نقطه آغاز ایجاد شکاف عمیق توسط دشمن برای از بین بردن اتحاد و رخنه فرهنگی است، لذا با توجه به منویات رهبری از همه مسؤولان می‌خواهم نسبت به موضوعات فرهنگی توجه ویژه داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به موج سواری‌های دشمن در راستای بزرگ نمایی مشکلات و ناامیدی مردم از نظام، عنوان کرد: دشمن از هر فرصتی استفاده می‌کند تا اعتقادات مردم را مورد هدف قرار دهد، آنان با سرمایه گذاری‌های کلان در تلاش هستند که حرمت‌ها و نمادهای دینی ایران اسلامی را هم برای بانوان و هم برای آقایان کمرنگ کنند، لذا همه ما به عنوان افسران جنگ نرم موظف هستیم جلوی جریان سازی های دشمن بایستیم و از هر فرصتی برای تبیین و تزریق امید و آگاهی به مردم استفاده کنیم.

استاندار تهران گفت: در شرایط کنونی که نیروی انتظامی میدان دار حوزه عفاف و حجاب است، باید دستگاه‌ها ضمن پرهیز از موازی کاری، از راهبرد آگاه سازی آحاد جامعه به خصوص جوانان در خصوص فتنه‌های فرهنگی دشمنان استفاده کنند و حول یک محور قرار بگیرند.

کد خبر 6081617

دیگر خبرها

  • آزمون سخت دولت برای باز کردن گره حمل‌و‌نقل شهروندان تهرانی!
  • اختصاص ۷۰ درصد درآمد‌ فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی به هیأت‌های استانی
  • جای خالی شیر مدارس در بودجه ۱۴۰۳ !
  • جای خالی شیر مدارس در بودجه ۱۴۰۳!
  • امسال تعداد اتوبوس‌های تهران به ۸۰۰۰ دستگاه می‌رسد؟
  • استاندار تهران : ​دستگاه‌ ها در حوزه عفاف و حجاب از موازی کاری بپرهیزند
  • لزوم ارایه برنامه جامع در حوزه فرهنگ و اقتصاد برای تحقق شعار سال
  • دستگاه‌های استان تهران در حوزه عفاف و حجاب از موازی کاری بپرهیزند
  • تغییرات دولت در بخش اول لایحه بودجه اصلاح شد/گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می شود
  • گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می‌شود