Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-25@10:37:05 GMT

فعالیت تخریبی معادن در منطقه حفاظت شده کرکس نطنز

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۲۲۴۶۸

معاون محیط زیست استان اصفهان: در این منطقه مشکلات ساختاری و حقوقی دست محیط زیست را بسته است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

آقای ستایش در ارتباط با برنامه پیگیری گفت: برای معادن جدید در این منطقه بعلت حفاظت شده بودن مجوز صادر نمی شود اما تبعات مجوزهای قبلی همچنان وجود دارد.

معاون محیط زیست استان اصفهان گفت: در این منطقه سه معدن وجود دارد اما برای تمدید معادن دیگر این مجوزها تمدید شده است اما نظر محیط زیست این بوده که برای 2 معدن مجوز صادر نشود ولی شورای عالی معادن مجدد برای این 2 معدن مجوزها تمدید شده است که محیط زیست نیز معترض رای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای ستایش گفت: نظر محیط زیست این است که با صادرنکردن مجوز معادن در این مناطق کلا فعالیت ها متوقف شود و حجم تردد ها و برداشت ها کم شود اما شورای معادن قبول نمی کند.

او افزود: هدف این است که از تخریب بیشتر منطقه جلوگیری شود اما با مقرارات فعلی اختیار کامل برای ما وجود ندارد.

معاون محیط زیست استان اصفهان گفت: مصوبات قبلی به صورت کامل اجرا می شود و درصورتی که اجرا نشود مخالفت محیط زیست را با تمدید قراردادها به دنبال خواهدداشت.

آقای ستایش افزو: متولی اصلی نصب باسکول سازمان صنعت، معدن و تجارت است اما با توجه به اینکه سازمان محیط زیست آیین نامه را تنظیم کرده اما هنوز وزارات صنعت، معدن و تجارت آیین نامه را قبول نکرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: تخریب معادن محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۲۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دو خانه محیط زیست جدید در تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اصغر طاهری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲ تهران با اشاره به افتتاح خانه محیط زیست محلات طرشت و شریف، اظهار کرد: خانه‌های محیط زیست یکی از بسترهای مهم برای مشارکت مردم در امر حفاظت از محیط زیست محسوب می‌شود.

وی افزود: هدف از راه‌اندازی خانه‌های محیط زیست، هم‌اندیشی و مشارکت برای ارائه نظرات و پیشنهادات جهت رفع مشکلات و معضلات محیط زیست از طریق جلب مشارکت مردم و فعالان محیط زیست در راستای ارتقای شاخص‌های آموزشی مربوطه است.

طاهری تصریح کرد: خانه‌های محیط زیست می‌تواند محلی برای گسترش دانش زیست‌محیطی و مجموعه‌ای برای حضور افراد دغدغه‌مند و دوستدار محیط زیست باشد.

وی افزود: در این مراسم ضمن ارائه آموزش حفاظت از محیط زیست، از شهروندان دعوت شد تا با ثبت نام در اپلیکیشن شهرزاد، در طرح نوماند مشارکت کنند.

کد خبر 6086641

دیگر خبرها

  • افزایش فعالیت‌های اکتشاف معادن در آذربایجان‌شرقی
  • ضرورت اصلاح قانون معادن به نفع محیط زیست
  • صدور حکم قضایی علیه مدیرعامل شرکت دولتی در اصفهان
  • اجرای طرح اجتماعی پسماند در ۵ شهر و ۱۰ روستای چهارمحال‌ و بختیاری
  • افتتاح دو خانه محیط زیست جدید در تهران
  • مدیریت اجتماعی پسماند در ۱۵ شهر و روستای چهارمحال وبختیاری
  • ذخیره کانسنگ منگنز معدن ونارچ قم به ۱۲ میلیون تُن رسید
  • مناطق حفاظت شده در استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • بازگشایی پاسگاه محیط بانی دریاچه تار/ ورود گردشگران و طبیعت‌گردان به منطقه ممنوع است
  • کشف لاشه دو قوچ وحشی از شکارچیان غیرمجاز در قوچان