Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@20:10:07 GMT

پویش قدس آنلاین از شبکه فارس پخش می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۲۲۵۰۹

پویش قدس آنلاین از شبکه فارس پخش می‌شود

پویش قدس آنلاین با شعار "هر خانه یک خیابان " از ویژه برنامه‌های تلویزیون فارس در روز قدس است. ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۹ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز فارس، با اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور امسال راهپیمایی روز جهانی قدس با توجه به شیوع ویروس کرونا، برگزار نمی‌شود و مهم ترین ویژه برنامه این روز سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی است که پخش مستقیم آن در دستور کار صداوسیمای مرکز فارس قرار دارد و بر این اساس برنامه‌های خود را تهیه و تولید کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار رادیو و تلویزیون| از شروع "بزنگاه" رضا عطاران تا ویژه‌های قدس و عید فطر تلویزیون«صحن انقلاب» و «صدای مقاومت» روی آنتن صدا و سیمای خراسان رضوی می‌رودسمنانی‌ها روز قدس را امسال «متفاوت» گرامی می‌دارند

باغبانمنش معاون سیمای مرکز فارس اظهار داشت: پخش مستقیم بیانات مقام معظم رهبری، پخش مستند قصه‌های قدس، بچه‌های غزه، پخش کلیپ، موشن گرافیک، سرود، پخش سه فیلم سینمایی و انیمیشن و پخش ویژه برنامه افطار با موضوع تبین جایگاه قدس از ویژه برنامه‌های روز جهانی قدس در سیمای فارس است.

جمالی معاون صدای مرکز فارس نیز پخش مستقیم سخنرانی رهبر معظم انقلاب، پخش سرودهای حماسی قدس و برنامه های بیداری و قبله از برنامه های رادیو فارس در این روز اعلام کرد.

خورشید سوار معاون فضای مجازی صدا وسیمای مرکز فارس نیز اظهار داشت: این معاونت در یک اقدام خلاقانه با برگزاری پویش #قدس_آنلاین با شعار "هر خانه یک خیابان " با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و نرم افزار تلفن همراه شبکه فارس ، نام و خیابان محل سکونت شرکت‌کنندگان در پویش را از طریق تلویزیون اجتماعی شبکه فارس اعلام می‌کند.

ابوالحسن کرمی معاون خبر صدا وسیمای مرکز فارس نیز با بیان اهمیت روز قدس و شرایط ایجاد شده به خاطر شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت مردم اظهار داشت: این معاونت با تهیه گزارش‌های متعدد از مردم و مسئولان و پخش آنها از خبر شبکه فارس و بخش‌های خبری شبکه های سراسری در انعکاس بزرگداشت روز قدس ایفای نقش می‌کند.

انتهای پیام/423/ش

R7771/P/S6,61/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیمای مرکز فارس ویژه برنامه شبکه فارس روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۲۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی آرسنال و چلسی‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین

پخش زنده بازی آرسنال و چلسی در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از ساعت ۲۲:۳۰ امشب آغاز و از شبکه ورزش و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های آرسنال و چلسی امشب _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت _ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز آرسنال و چلسی

لیگ برتر انگلیس (آرسنال - چلسی) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه سه

کد خبر 747120

دیگر خبرها

  • معاون صدا خبر داد: چهارمین جشنواره پژواک بین‌المللی می‌شود
  • تولید بیش از ۱۴ ساعت برنامه رادیویی در مرکز خلیج فارس
  • ساعت پخش زنده بازی آرسنال و چلسی‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه: ۸۵ پرونده قصاص در کشور به سازش انجامید
  • ۸۵ پرونده قصاص در سراسر کشور منجر به سازش شد
  • پویش «معلم خوب من» در شبکه آموزش
  • خبر‌های رسانه، ۴ اردیبهشت
  • بازیگران نون خ در اتاق گریم | عکس
  • اصفهان به رنگ نجوم
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در آموزش و پرورش فارس