Web Analytics Made Easy - Statcounter

احد اصفهانی روز چهارشنبه در آیین بازگشایی این فروشگاه اظهارداشت: اولین شرکت توسعه و عمرانی استان کردستان در شهرستان بیجار با هدف اشتغال زایی، افزایش سرمایه و درآمد مردم، تسریع در رشد و توسعه تمامی شهرها، هدایت منابع مردمی به طرح های اشتغال زا، بستر سازی برای ورود کلیه افرادی که به نوعی با مجموعه شهرستان وابستگی دارند به فعالیت های اقتصادی و کمک به خودکفایی و تقویت بنیه اقتصادی شهرها فعال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بازگشایی فروشگاه تعاونی مصرف شرکت توسعه و عمران شهرستان بیجار با نام همشهری ظهر امروز با حضور مسئولین شهرستان، سهامداران و مردم با اشتغالزایی برای سه نفر بصورت مستقیم و ۲ نفر بصورت غیر مستقیم و با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال بازگشایی شد.

مدیر عامل و عضو هیات مدیره شرکت توسعه و عمرانی بیجار یادآور شد: بستر و زیر ساخت برای مشارکت حداکثری عموم مردم و همشهریان وجود دارد و می توان با جمع آوری سرمایه مالی و نیروی انسانی، توسعه اقتصادی و عمرانی را در شهرستان رقم زد.

او تاکید کرد: حمایت از صنایع دستی شهرستان و ایجاد کارگاه تولید چرم طبیعی، با توجه به اقدامات اولیه در خصوص نیاز سنجی علایقه مصرف کنندگان، بازار مصرف و هم چنین بازاریابی برای تولیدات در دست اجرا است که از جمله اهداف آینده این شرکت برای پیشبرد اهداف و افزایش ارزش سهامدارن است.

اصفهانی گفت: یکی دیگر از اقدامات مورد نظر شرکت توسعه و عمرانی شهرستان بیجار با توجه به کمبود سیلوی گندم در منطقه کرانی و کاهش هزینه های حمل و نقل کشاورزان، ساخت سیلوی گندم است که با توجه به افزایش سطح تولید گندم ( ۱۵ تا ۲۰ هزار تن در سال) و کیفیت عالی، سود آوری مناسبی را در پی خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا فرصت های زیادی را پیش روی شرکت قرارداده است خاطر نشان کرد: با توجه به کاهش ماسک بهداشتی در کشور، اولین اقدام این شرکت راه اندازی تولید ماسک بهداشتی با هدف توزیع رایگان میان خانوارهای نیازمند و تامین نیاز داروخانه‌های شهرستان جهت استفاده عموم مردم بود.

اصفهانی یادآور شد: این شرکت در آذر  ۹۷ با سه میلیارد و ۳۳ میلیون ریال سرمایه با مشارکت مشارکت یک هزار و ۵۱۷ نفر بصورت سهام شروع به فعالیت کرده است.

شهرستان ۸۹ هزار نفری بیجار در ۱۴۲ کیلومتری شرق شهر سنندج مرکز استان کردستان قرار دارد.

برچسب‌ها کردستان عدالت و توسعه مشارکت اجتماعی بیجار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان عدالت و توسعه مشارکت اجتماعی بیجار کردستان عدالت و توسعه مشارکت اجتماعی بیجار توسعه و عمرانی شرکت توسعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۲۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی با یک ترمینال نوستالژی در تهران / بازگشایی معابر سه راه تهرانپارس

سیدمحمد آقامیری، رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران، با اعلام اینکه پایانه شرق بین دو تا سه ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار کرد: اقدامات سازه‌ای و معماری این پروژه به اتمام رسیده و خرید تجهیزات باقی مانده بود که به دلیل عدم تخصیص منابع خریداری نشده بود. با توجه به وعده‌هایی که مبنی بر اختصاص منابع و خرید و نصب تجهیزات داده شده، این امکانات در حال تأمین است و تا دو ماه آینده فاز اول به بهره‌برداری خواهد رسید.

او با بیان اینکه مشکل توقف کار نصب تجهیزات بود که هم اکنون در حال انجام است، یادآور شد: فراخوان تعاونی‌های مستقر در پایانه شرق سابق صورت گرفته که تا اواخر خردادماه به پایانه جدید منتقل شده و پارتیشن‌بندی آن انجام شود.

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه تعاونی‌ها نسبت به جابجایی استقبال کرده اند، تصریح کرد: پایانه سابق با راه‌اندازی پایانه جدید جمع‌آوری خواهد شد و تغییر کاربری خواهد داد.

آقامیری ادامه داد: جانمایی با اولویت تعاونی‌های پایانه سابق صورت می‌گیرد و فضای مازاد به تعاونی‌های جدید اختصاص خواهد یافت.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: ساختمان‌ها و تجهیزات پایانه سابق جمع‌آوری می‌شود و تغییر کابری خواهد داد تا تجمع اتوبوس و تاکسی را در آن محل شاهد نباشیم و فضای معبر باز شود.

منبع: همشهری آنلاین

tags # شهرداری تهران سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • توقیف یک‌تن تخم‌مرغ فاسد در زاهدان/سردخانه فروشگاه پلمب شد
  • انبار کالای یک شرکت مواد غذایی در شیراز آتش گرفت
  • فاجعه بزرگ در سردخانه یک فروشگاه زنجیره‌ای در زاهدان
  • خیابان صنعت شهر اندیشه پس از سال ها بازگشایی شد
  • لزوم توسعه فضای شهری بیجار/رفع مشکلات مردم نیازمند توجه
  • خداحافظی با یک ترمینال نوستالژی در تهران / بازگشایی معابر سه راه تهرانپارس
  • کشف بیش از یک میلیارد ریال مواد غذایی قاچاق در کاشمر
  • خیابان صنعت شهر اندیشه پس از سال‌ها بازگشایی شد
  • ضرورت تغییر شیوه‌های آبیاری در بخش کشاورزی مراغه
  • شرکت سهام عام پروژه بسترسازی برای جذب سرمایه‌های خرد مردمی در توسعه اقتصادی کشور