Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@01:19:27 GMT

شفیع آقا محمدیان در تلویزیون

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۲۲۶۹۶

شفیع آقا محمدیان در تلویزیون

شفیع آقامحمدیان کارگردان، نویسنده و بازیگر سینما و تلویزیون در برنامه «شما و سحر» از کانال آذری شبکه سحر حضور می یابد.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ آقامحمدیان متولد سال 1338 در شهر اردبیل است. راننده سفیر، مروارید سیاه، فرار از جهنم، روی خط مرگ، تارهای نامرئی، چشم عقاب، تلفن و خط باریک از جمله آثاری است که آقامحمدیان در مقام بازیگر یا کارگردان و نویسنده در آن نقش آفرینی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«سیز و سحر» در بخش های دیگر از جمله تازه های دوبله در کانال آذری و شبکه سحر ، پشت صحنه برنامه های مختلف شبکه، گزارش، نماهنگ، کلیپ و پاسخ به سوالات و درخواست های مخاطبان در مدت زمان 45 دقیقه با نویسندگی غلامرضا صیامی زاده به پایان می رسد.

«شما و سحر» چهارشنبه سی و یکم اردیبهشت ساعت 18:00 به وقت تهران با اجرای رامتین امن گستر و تهیه کنندگی معصومه ظهیر بر روی آنتن کانال آذری شبکه سحر است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شما و سحر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۲۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیادت هنرمندان مازندرانی از پیشکسوت سینما و تلویزیون


به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌هنرمندان سینما و تلویزیون در کاری خدا پسندانه باحضور در منزل رجبعلی بریمانی،بازیگر پیشکسوت عرصه سینما و تلویزیون رف، از از مش فتاح سریال‌های ونگ وا و سوزگلام عیادت کردند.

رجبعلی بریمانی هنرمند پیشکسوت مازندرانی، حدود  چهار دهه در عرصه سینما و تلویزیون فعالیت دارد ، چند وقتی است به دلیل بیماری در منزل بستری شد که هنرمندان سینما و تلویزیون به عیادت وی رفتند.

این بازیگر سینما و تلویزیون در آثاری همچون فیلم‌های "وِل وِله"، "چراغ‌هایِ ناتمام"، "گذر" و سریال‌های "پایتخت ۶"، "شکوه یک زندگی"، "آهوی ماه نهم"، "هِدارپِه"، "کَلّه وَنگ" و ... حضور داشته است.

دیگر خبرها

  • هشدار آذری جهرمی: ترمز تشدید نارضایتی عمومی را بکشید/ فردا نگویید توطئه دشمن بود
  • احیاگر فلسفه هنر فارابی به تلویزیون می آید
  • جزییات جدید از پرونده مرگ مشکوک زهره فکورصبور
  • جوانی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود تبرئه شد
  • آخرین خبر از پرونده مرگ زهره فکور صبور
  • پرونده مرگ خانم بازیگر بار دیگر بسته شد
  • عیادت هنرمندان مازندرانی از پیشکسوت سینما و تلویزیون
  • بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون جراحی شد
  • بازیگر پیشکسوت زیر تیغ جراحی رفت
  • توسعه و اصلاح بیش از ۱۱ هزار متر شبکه فشار ضعیف هوایی در مریوان