Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@20:47:21 GMT

فعالیت ستاد احیای امر به معروف دائمی باشد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۲۲۸۴۱

فعالیت ستاد احیای امر به معروف دائمی باشد

‬به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین تقی پور عصر چهارشنبه در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: متأسفانه تا سخن از ستاد احیا امر به معروف می‌شود نگاه اولی به کف خیابان می‌افتد اما وظیفه این ستاد فراتر است.

وی با اشاره به اینکه ستاد احیای شهرستان رامسر قدم اول را در ادارات بردارد، گفت: از جمله معایب ستاد احیا، فعالیت موسمی بودن آن است و با آغاز فصل تابستان فعال می‌شود و با شروع پاییز به خزان می‌رود درحالی که باید در تمامی فصول فعال باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه اگر به وظیفه امربه معروف و نهی از منکر عمل نشود، ناهنجاری‌ها، نا امنی و نا آرامی جامعه را فرا می‌گیرد، تصریح کرد: باید نسبت به ترویج این فریضه اقدام کرد.

محمد آزاد فرماندار رامسر نیز اظهار کرد: آموزش حلقه مفقوده جامعه ما در بخش امربه معروف و نهی از منکر است و باید جلسات آموزشی به صورت هدفمند برگزار شود.

دادستان رامسر در این جلسه گفت: عدم توجه به ناهنجاریهای کوچک سبب بروز تخلفات بزرگ خواهد شد.

احمد جعفر سعیدی افزود: فرهنگ سازی از طریق نصب بنرها و آموزش می‌تواند سبب احیای امر به معروف و نهی از منکر شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامسر در این جلسه تصریح کرد: اجرای کارهای فرهنگی نیاز به هزینه دارد.

عبدالرضا رشیدی گفت: در سال ۹۸ یک ریال تنخواه برای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامسر واریز نشد و اگر مسافری حقوق شهروندی را زیر پا می‌گذارد ارشاد مقصر نیست بلکه برخی دستگاه‌ها، واحد فرهنگی واجتماعی ندارند و باید به صورت یکپارچه و عملیاتی پای کار بیایند.

کد خبر 4930889

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه رامسر امر به معروف و نهی از منکر رامسر ویروس کرونا بوشهر شیراز شهرکرد گرگان شب قدر قزوین شیوع کرونا ایلام بیرجند کمک به نیازمندان مواسات روابط عمومی مشهد معروف و نهی از منکر امر به معروف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۲۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۷۰ سرنشین ۳ دستگاه اتوبوس گرفتار سیلاب در نیکشهر

معاون ستاد مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان از نجات ۷۰ سرنشین ۳ دستگاه اتوبوس گرفتار سیلاب در مسیر نیکشهرـ چابهار ‌خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سرگزی، در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: 70 سرنشین سه دستگاه اتوبوس گرفتار سیلاب در مسیر نیکشهر - چابهار توسط نیروهای امدادی، نجات داده شدند.

این اتوبوس‌ها شب گذشته در مسیر «چابهار - نیکشهر» در حال تردد بودند که به‌دلیل بسته شدن این مسیر ارتباطی ناشی از بارندگی شدید و طغیان رودخانه‌های محلی گرفتار سیلاب شدند که بلافاصله بعد از رها‌سازی از سیلاب توسط نیروهای راهداری اسکان اضطراری یافتند.

مدارس شیفت عصر سراوان و زاهدان غیرحضوری شد

براساس اعلام ستاد مدیریت بحران شهرستان زاهدان و بنا به اعلام هشدار سطح قرمز نفوذ سامانه شدید بارشی در استان، فعالیت مدارس تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت عصر امروز  به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

به استناد اخطاریه اداره کل هواشناسی استان مبنی بر فعالیت بارشی در استان و بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران شهرستان سراوان، فعالیت آموزشی مدارس شیفت عصر در تمام مقاطع تحصیلی امروز به صورت غیر حضوری خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیوند مسجد و جوانان نقطه مثبتی در احیای کارکردهای مسجد است
  • گروه‌های مردمی مسوولان را در اجرای «طرح نور» در ورامین یاری کنند
  • بیش از ۹۰ درصد مردم کردستان از اجرای طرح نور استقبال کردند
  • واکنش دبیر سابق ستاد امر به معروف به فعالیت مجدد گشت ارشاد در خیابان‌ها به سبک قدیم
  • وظایف فرهنگی۲۳ دستگاه در زمینه حجاب وعفاف
  • نهادهای متولی فرهنگ از جامعه جامانده‌اند/ تذکر لسانی خودجوش مردمی موثرتر از نوع حاکمیتی است
  • هم‌افزایی همه دستگاه‌ها در اصفهان برای اجرای طرح حجاب و عفاف
  • مدارس این دو شهر تعطیل شد
  • ایجاد و احیای ۳۱ هزار شغل در یزد
  • نجات ۷۰ سرنشین ۳ دستگاه اتوبوس گرفتار سیلاب در نیکشهر