Web Analytics Made Easy - Statcounter

تعدادی از پرستاران گیلانی در اعتراض به قراردادهای ۸۹ روزه و پرداخت نشدن دستمزد خود، صبح امروز مقابل وزارت بهداشت تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، تعدادی از پرستاران گیلانی در اعتراض به قراردادهای ۸۹ روزه و پرداخت نشدن دستمزد خود به نمایندگی از همکارانشان، مقابل وزارت بهداشت تجمع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  پرستاران داوطلب گیلانی که با قرارداد‌های ۸۹ روزه به کار گمارده شده‌اند، صبح امروز،۳۱ اردیبهشت ماه مقابل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تجمع کردند.  
این پرستاران در ایام شیوع کرونا با فراخوان نیاز به نیروی شرکتی از سوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان مشغول به کار شدند و به آن‌ها قول قرارداد ۸۹ روزه داده شد.

لازم به ذکر است، این پرستاران از ابتدای اسفند ماه که در کنار دیگر نیرو‌های پرستاری برای مقابله با کرونا در بیمارستان‌های گیلان اشتغال داشتند، دستمزدی دریافت نکرده‌اند. در ادامه این تجمع نماینده پرستاران به داخل وزارتخانه دعوت شده‌اند.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: وزات بهداشت کرونا ویروس دانشگاه علوم پزشکی گیلان مقابل وزارت بهداشت تجمع کردند ۸۹ روزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۲۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از احداث بیمارستان دوم دامغان چه خبر؟

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه درباره احداث بیمارستان دامغان گفت: وزارت بهداشت پیگیر مصوبات دور نخست سفر ریاست جمهوری به استان سمنان است و احداث بیمارستان نیز پیگیری می‌شود. - اخبار استانها -

داود منظور در پاسخ به پرسش خبرنگار تسنیم در دامغان، اظهار داشت: همکاران در وزارت بهداشت پیگیر هستند مصوبات دور اول در احداث بیمارستان‌های جدید بوده و قطعاً بیمارستان دامغان جزو این موارد است.

وی افزود: در این زمینه مقدمات آن فراهم شده و تخصیص زمین انجام شده است و امیدواریم امسال هم اعتبارت خوبی تخصیص یابد که با سرعت انجام شود.

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه خاطرنشان کرد: احداث بیمارستان هر تخت 10 میلیارد تومان هزینه دارد و چون 960 تختخوابی طراحی‌شده است باید متناسب با آن حداقل 960 میلیارد تومان تخصیص یابد.

منظور گفت: ما هم تلاش می‌کنیم از محل منابع تخصیصی که برای وزارت بهداشت است این اعتبار را تأمین کنیم.

انتهای پیام/361/.

دیگر خبرها

  • از احداث بیمارستان دوم دامغان چه خبر؟
  • عکس/ دیدار جمعی از دیپلماتهای وزارت امور خارجه با دکتر ولایتی
  • دیدار جمعی از دیپلماتهای وزارت امور خارجه با دکتر ولایتی
  • آمار شهدای غزه به مرز ۳۴ هزار نفر رسید
  • از حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل تا کشف گور دسته جمعی در بیمارستان الشفا
  • تجمع حامیان فلسطین مقابل ساختمان پارلمان انگلیس
  • حامیان فلسطین مقابل ساختمان پارلمان انگلیس تجمع کردند
  • تجمع اعتراضی مقابل سفارت اردن در تهران
  • تجمع کشاورزان مقابل استانداری قزوین+ فیلم
  • تجمع مقابل سفارت اردن در تهران (عکس)